CallPoint New Europe are un portofoliu de 16 clienti, printre care Orange, Cosmote si Romtelecom, care genereaza o treime din afacerile companiei. De la 93 de salariati, cati avea in 2010, CPNE a crescut la 226 de angajati.
Potrivit Financiarul, in industria call-center-urilor din Romania lucreaza 20.000 de oameni, in peste 200 de companii. Majoritatea acestor firme au cel mult 50 de angajati.
Ultimele NOUTATI
Cat de periculoasa e viata de sofer pe comunitate: ies bani, dar nu e o meserie pentru toata lumea
ANAF se pregateste de controale masive in aceste magazine: ce marfa atrage inspectorii la usa ta
Cum poti ajunge sa fii raportat in Biroul de Credit si sa te refuze toate bancile: exemple clare de situatii
Cum se foloseste corect un card de credit, pentru cumparaturi, ca sa nu ajungi sa platesti dobanzi uriase
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Ce le oferiti angajatilor de Paste: cadouri sau prime? Diferentierea e importanta pentru Fisc!
Venituri valorificate prin noua lege a PENSIILOR - Atentie la adeverinta de vechime!
Impozitul minim pe cifra de afaceri: studiu de caz privind modul de calcul pentru IMCA
SAGA: ce pasi trebuie sa urmati pentru generare si transmitere e-Facturi
Venituri din activitati de infrumusetare: GHID ANAF privind obligatiile declarative si de plata