Principalele 6 aspecte privind gestionarea documentelor pe care ar trebui sa le cunoasca toti angajatii de birou

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Principalele 6 aspecte privind gestionarea documentelor pe care ar trebui sa le cunoasca toti angajatii de birou Principalele 6 aspecte privind gestionarea documentelor pe care ar trebui sa le cunoasca toti angajatii de birou
de Redactia Manager la 16 Mar. 2017 Exclusiv
gestionare documenteeditare documente pdfdocumente tiparitefinereader 14

V-ati gandit vreodata care este impactul proceselor care implica documente asupra vietii de zi cu zi? De la documentele lipsa pana la greselile care apar in contractele si ofertele importante - documentele pot provoca multa suferinta angajatilor de birou. Exista numeroase probleme ascunse pe care companiile trebuie sa le depaseasca cu succes. In continuare va dezvaluim cateva dintre acestea.


  1. Angajatii de birou isi petrec jumatate din timp cu crearea si pregatirea documentelor.
Din acest motiv este foarte important sa existe un proces eficient de gestionare a documentelor. O multime de documente – tiparite, scanate, fisiere PDF – trebuie organizate astfel incat sa permita cautarea facila a textelor si refolosirea lor.
  1. Peste 54% din angajatii organizatiilor mari nu au la dispozitie un editor PDF.
 
Acest lucru inseamna ca de fiecare data cand trebuie sa editeze sau sa transforme documente PDF, isi pierd timpul cautand solutii pe Internet sau apeland la tot felul de improvizatii. Poate ca de aceea…
 

  1. 46% din angajatii de birou intampina greutati atunci cand trebuie sa editeze documente PDF.
PDF este un format de document foarte raspandit, asa ca va puteti imagina cat timp se pierde cu aceasta activitate de rutina – una care este foarte simpla, daca avem la indemana o unealta de calitate.
  1. 77% din angajatii de birou retasteaza textele documentelor tiparite de mai multe ori in aceeasi luna.
Aceasta este, fara indoiala, cea mai contraproductiva si demotivanta activitate.
  1. 4 din 10 angajatii de birou trebuie sa compare textele a doua versiuni ale aceluiasi document.
Modificarile fata de versiunea originala a contractelor, certificatelor, rapoartelor etc. trebuie, in mod normal, urmarite si verificate.  Insa compararea rand cu rand este extrem de obositoare, indelungata si susceptibila la greseli.
  1. Timpul irosit cu problemele legate de documente costa organizatiile cel putin 100.000 RON anual.
Aceasta este o data statistica infricosatoare pentru numerosi manageri si experti in achizitiile IT. O solutie dovedita prin care se incearca reducerea costurilor pe termen scurt nu va va ajuta pe termen lung.
Aceste date statistice arata de ce aplicatiile de crestere a productivitatii in prelucrarea documentelor precum ABBYY FineReader 14 va pot usura viata de zi cu zi. Aceasta este o solutie completa destinata rezolvarii unei multitudini de sarcini care implica documente.
  • Editor PDF: pentru editare texte si imagini, combinare si fractionare pagini, adaugare comentarii sau creare fisiere PDF din mai multe fisiere – si multe altele
  • Editarea facila a documentelor scanate si imaginilor, sau transformarea lor in Word, Excel, PowerPoint, PDF
  • Comparare documente: programul evidentiaza diferentele relevante dintre textul a doua versiuni ale aceluiasi document, chiar daca au formate diferite (de ex. PDF si copie scanata).
 
Descarcati versiunea de proba gratuita a FineReader 14pentru a incepe inca de pe acum sa va eficientizati activitatile de birou.
 
Urmareste-ne pe Google News

Ultimele NOUTATI

Externalizarea activitatilor de resurse umane si salarizare - noua tendinta in randul companiilor
Companii

Externalizarea activitatilor de resurse umane si salarizare - noua tendinta in randul companiilor

In ultimii ani, odata cu diversificarea din ce in ce mai mare a serviciilor oferite pe piata din Romania, un numar tot mai mare de companii au inceput sa apeleze la servicii externalizate de...
today28 Iun. 2022
Cea mai inteligenta metoda de a economisi bani: ce inseamna sa compari costul cu valoarea
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Cea mai inteligenta metoda de a economisi bani: ce inseamna sa compari costul cu valoarea

"Oh, doar 100 de lei pentru acest obiect redus de la 149, o sa il cumpar, vad eu ce fac cu el, dar nu pot sa ratez oferta asta" - ti-ai spus vreodata asta? Cu siguranta, nu numai o data!...
today27 Iun. 2022
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Adauga comentariu

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Cum iti dai seama daca in camera de hotel sunt montate camere ascunse: 3 modalitati simple de a verifica
Travel

Cum iti dai seama daca in camera de hotel sunt montate camere ascunse: 3 modalitati simple de a verifica

today27 Iun. 2022
Unicornul romanesc UiPath face concedieri: ce se intampla cu firma care a pus Romania pe harta businessului global
Tehnologie

Unicornul romanesc UiPath face concedieri: ce se intampla cu firma care a pus Romania pe harta businessului global

today27 Iun. 2022
SIMULARE CALCUL. Cat se scumpeste rata la banca, daca alegi sa o amani 9 luni
Ultimele stiri economice

SIMULARE CALCUL. Cat se scumpeste rata la banca, daca alegi sa o amani 9 luni

today27 Iun. 2022
AMANARE RATE LA BANCI. Lista celor 11 conditii, pentru firme si populatie
Financiar-Bancar

AMANARE RATE LA BANCI. Lista celor 11 conditii, pentru firme si populatie

today27 Iun. 2022

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x