Programul Smart Bill aduce utilizatorilor beneficii semnificative, pe care echipele din spatele aplicatiei le dezvolta constant in functie de feedback-ul primit din partea utilizatorilor.
Raportul „Vanzari pe agent” ofera o imagine clara asupra vanzarilor si incasarilor pe agent, pentru a analiza rapid si usor performanta acestora. Raportul ofera informatii exacte privind vanzarile si incasarile inregistrate de fiecare utilizator in parte, precum si profitul realizat (profitul se calculeaza pentru cei care au cont Smart Bill Gestiune). Sa luam exemplul unei societati care are ca obiect de activitate distribuirea de produse cosmetice. Administratorul acestei societati poate, prin intermediul raportului „Vanzari pe agent”, sa afle dintr-o privire care sunt agentii de vanzari care realizeaza cel mai mare profit pe o perioada data de timp (informatii clar afisate in modul Centralizat). Este inutil de insistat asupra importantei de a avea atat de simplu si rapid acces la astfel de date – dezvoltarea afacerii depinde de deciziile pe care la va lua administratorul acestei afaceri, iar aceste decizii trebuie luate in functie de profitabilitate.
Raportul poate fi vizualizat in mod Centralizat sau in Detaliat – in functie de nivelul de detaliu la care se doreste analizarea datelor.
Daca se doreste vizualizarea in mod Centralizat, atunci raportul va furniza pentru fiecare agent din aplicatie urmatoarele informatii:
E-mail-ul utilizatorului;
Sume totale pe proforme, avize, sume facturate, sume incasate;
Profit total (pentru conturile de Gestiune).
Daca se doreste vizualizarea in forma detaliata, informatiile furnizate vor fi prezentate pe utilizator si tip de document (facturi, bonuri fiscale, proforme, avize si incasari).
De asemenea, in aplicatie vor ramane si datele aferente documentelor emise de agentii care au fost stersi, la care vor avea acces utilizatorii cu drept de administrator, acestia avand acces la informatiile privind toti agentii.
Documentele sunt asociate utilizatorilor urmand regula initierii procesului. Altfel spus, documentele aferente unei tranzactii (proforma, factura, incasare) sunt asociate agentului care a initiat vanzarea.
Fac exceptie de la aceasta regula facturarile sau incasarile multiple. Astfel, daca agentul X emite 2 proforme, iar agentul Y le factureaza pe amandoua, factura va fi asociata agentului X. De asemenea, daca agentul X emite o proforma, iar agentul Y alta proforma, dupa care agentul Z le factureaza, factura va fi asociata acestui agent Z.
Ultimele NOUTATI
Masinile Tesla se ieftinesc, din 2025: concurenta cu Dacia Duster la pret
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza
Cum recunosti o teapa in imobiliare: verifica asta inainte sa faci actele si sa dai banii
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Microintreprindere care depaseste pragul de 60.000 euro: care este procedura de impozitare?
Actualizare coduri CAEN: cum arata noua versiune a CAEN, cu aplicare de la 1 ianuarie 2025
Te-ar putea interesa si
Rutina de dimineata a miliardarilor lumii: cum isi incep dimineata cei mai bogati si faimosi dintre pamanteni
Cele mai profitabile afaceri de acasa, pentru cine se pricepe la internet si limba engleza