Restart la Comarnic-Brasov. Orban reia procedurile si acuza Guvernul Dancila ca a ingropat intentionat proiectul

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Restart la Comarnic-Brasov. Orban reia procedurile si acuza Guvernul Dancila ca a ingropat intentionat proiectul
Restart la Comarnic-Brasov. Orban reia procedurile si acuza Guvernul Dancila ca a ingropat intentionat proiectul
de Magda Florea la 20 Ian. 2020
Urmareste-ne pe Google News
autostrazicomarnic brasovtargu mures iasisibiu pitestiinfrastructura rutiera

Autostrada Comarnic-Brasov, unul dintre cele mai asteptate proiecte de infrastructura din Romania, intra intr-o noua faza. Una a resetarii, dupa ce Guvernul Orban a anuntat ca ia in calcul sa anuleze procedurile de contractare a investitiilor in partenriat public-privat initiate de Comisiai Nationala de Strategie si Prognoza (CNSP).

Premierul Ludovic Orban a declarat ca, pana la sfarsitul lunii ianuarie, inceputul lunii februarie, Guvernul va lua o decizie in privinta realizarii autostrazii Comarnic - Brasov.
 
"Am anuntat ca vom lua o decizie. Vom face, fie prin PPP (parteneriat public-privat - n.r.), dar nu PPP-ul asta care l-au inventat (fostul Guvern - n.r.) (...). Pana la sfarsitul lunii ianuarie vom lua o decizie pe Comarnic - Brasov. Daca ma intrebati pe mine care este punctul meu de vedere eu cred ca nu are rost sa ne complicam intr-un PPP, acolo trebuie sa-l facem pe buget. Trebuie revizuit de urgenta studiul de fezabilitate, ca studiul de fezabilitate e un pic mai vechi, revizuirea nu inseamna, dupa parerea mea, schimbarea solutiei tehnice, ceea ce inseamna o durata mai scurta de revizuire a studiului de fezabilitate si sa dam drumul la licitatie si sa finantam din buget. Asta este decizia mea, care e cea mai simpla, controlezi cel mai bine toti pasii procedurali", a afirmat Orban, duminica, la Hotnews.

"Realizarea tronsonului Comarnic-Brasov reprezinta o prioritate pentru noi. Urmeaza sa luam o decizie intr-un timp foarte scurt. Facem autostrada cu bani de la buget. Nu poate fi finantata cu fonduri europene, asta este problema. Cand s-a derulat licitatia in timpul guvernului Ponta s-a incercat introducerea autostrazii in Coridorul IV Paneuropean. Nu se poate, aia o decide Uniunea Europeana. Traseele coridoarelor europene nu se decid de statul roman.
 
Daca eu as fi ramas ministru al Transporturilor in 2008 dupa alegerile parlamentare, va garantez ca acest tronson era gata. Cum ar fi fost gata si Sibiu – Pitesti si Centura Bucurestiului", a mai spus Orban.

Citeste si: PNL intra in lupta pentru Primaria Capitalei: Sunt patru candidati posibili
 
De asemenea, seful Executivului a spus ca autostrazile Comarnic-Brasov si Sibiu-Pitesti pot fi realizate in 5 ani, daca PNL ramane la guvernare.
 
"Cred ca nu are rost sa ne complicam intr-un PPP, acolo trebuie sa-l facem pe buget. Trebuie revizuit de urgenta studiul de fezabilitate, ca studiul de fezabilitate e un pic mai vechi, revizuirea nu inseamna, dupa parerea mea, schimbarea solutiei tehnice, ceea ce inseamna o durata mai scurta de revizuire a studiului de fezabilitate si sa dam drumul la licitatie si sa finantam din buget. Asta este decizia mea, care e cea mai simpla, controlezi cel mai bine toti pasii procedurali", a spus Ludovic Orban despre autostrada Comarnic-Brasov, la Hotnews LIVE.
 
Si autostrada Tg. Mures-Iasi este o prioritate pentru Guvernul PNL, a mai precizat premierul.
 
"Primul ministru al Transporturilor care a vorbit de autostrada Targu Mures-Iasi-Ungheni am fost eu, in 2007. Eu sunt cel care am vorbit despre acest proiect si care am demarat procedura de licitatie pentru realizarea studiului de prefezabilitate. Este prevazut sa se realizeze prin PPP, ceea ce e o gluma.
 
Pe Tg.Mures-Vitrau exista un contract pentru studiu de fezabilitate, vom licita ca sa realizam contracte pentru revizuirea studiului de fezabilitate. De asemenea vom depune cerere de finantare a studiului de fezabilitate contractului pe care-l avem din fonduri europene", a precizat premierul.

Citeste si: Performanta uriasa pentru Dacia: Sandero, cea mai vanduta masina in Franta


 
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x