Restart la Comarnic-Brasov. Orban reia procedurile si acuza Guvernul Dancila ca a ingropat intentionat proiectul

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Restart la Comarnic-Brasov. Orban reia procedurile si acuza Guvernul Dancila ca a ingropat intentionat proiectul
Restart la Comarnic-Brasov. Orban reia procedurile si acuza Guvernul Dancila ca a ingropat intentionat proiectul
de Magda Florea la 20 Ian. 2020
Urmareste-ne pe Google News
autostrazicomarnic brasovtargu mures iasisibiu pitestiinfrastructura rutiera

Autostrada Comarnic-Brasov, unul dintre cele mai asteptate proiecte de infrastructura din Romania, intra intr-o noua faza. Una a resetarii, dupa ce Guvernul Orban a anuntat ca ia in calcul sa anuleze procedurile de contractare a investitiilor in partenriat public-privat initiate de Comisiai Nationala de Strategie si Prognoza (CNSP).

Premierul Ludovic Orban a declarat ca, pana la sfarsitul lunii ianuarie, inceputul lunii februarie, Guvernul va lua o decizie in privinta realizarii autostrazii Comarnic - Brasov.
 
"Am anuntat ca vom lua o decizie. Vom face, fie prin PPP (parteneriat public-privat - n.r.), dar nu PPP-ul asta care l-au inventat (fostul Guvern - n.r.) (...). Pana la sfarsitul lunii ianuarie vom lua o decizie pe Comarnic - Brasov. Daca ma intrebati pe mine care este punctul meu de vedere eu cred ca nu are rost sa ne complicam intr-un PPP, acolo trebuie sa-l facem pe buget. Trebuie revizuit de urgenta studiul de fezabilitate, ca studiul de fezabilitate e un pic mai vechi, revizuirea nu inseamna, dupa parerea mea, schimbarea solutiei tehnice, ceea ce inseamna o durata mai scurta de revizuire a studiului de fezabilitate si sa dam drumul la licitatie si sa finantam din buget. Asta este decizia mea, care e cea mai simpla, controlezi cel mai bine toti pasii procedurali", a afirmat Orban, duminica, la Hotnews.

"Realizarea tronsonului Comarnic-Brasov reprezinta o prioritate pentru noi. Urmeaza sa luam o decizie intr-un timp foarte scurt. Facem autostrada cu bani de la buget. Nu poate fi finantata cu fonduri europene, asta este problema. Cand s-a derulat licitatia in timpul guvernului Ponta s-a incercat introducerea autostrazii in Coridorul IV Paneuropean. Nu se poate, aia o decide Uniunea Europeana. Traseele coridoarelor europene nu se decid de statul roman.
 
Daca eu as fi ramas ministru al Transporturilor in 2008 dupa alegerile parlamentare, va garantez ca acest tronson era gata. Cum ar fi fost gata si Sibiu – Pitesti si Centura Bucurestiului", a mai spus Orban.

Citeste si: PNL intra in lupta pentru Primaria Capitalei: Sunt patru candidati posibili
 
De asemenea, seful Executivului a spus ca autostrazile Comarnic-Brasov si Sibiu-Pitesti pot fi realizate in 5 ani, daca PNL ramane la guvernare.
 
"Cred ca nu are rost sa ne complicam intr-un PPP, acolo trebuie sa-l facem pe buget. Trebuie revizuit de urgenta studiul de fezabilitate, ca studiul de fezabilitate e un pic mai vechi, revizuirea nu inseamna, dupa parerea mea, schimbarea solutiei tehnice, ceea ce inseamna o durata mai scurta de revizuire a studiului de fezabilitate si sa dam drumul la licitatie si sa finantam din buget. Asta este decizia mea, care e cea mai simpla, controlezi cel mai bine toti pasii procedurali", a spus Ludovic Orban despre autostrada Comarnic-Brasov, la Hotnews LIVE.
 
Si autostrada Tg. Mures-Iasi este o prioritate pentru Guvernul PNL, a mai precizat premierul.
 
"Primul ministru al Transporturilor care a vorbit de autostrada Targu Mures-Iasi-Ungheni am fost eu, in 2007. Eu sunt cel care am vorbit despre acest proiect si care am demarat procedura de licitatie pentru realizarea studiului de prefezabilitate. Este prevazut sa se realizeze prin PPP, ceea ce e o gluma.
 
Pe Tg.Mures-Vitrau exista un contract pentru studiu de fezabilitate, vom licita ca sa realizam contracte pentru revizuirea studiului de fezabilitate. De asemenea vom depune cerere de finantare a studiului de fezabilitate contractului pe care-l avem din fonduri europene", a precizat premierul.

Citeste si: Performanta uriasa pentru Dacia: Sandero, cea mai vanduta masina in Franta


 
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare
Analize

Romanii n-au incredere nici in banci, nici in doctori, nici in bursa, dar investesc in scheme financiare "minune"

today22 Apr. 2024
Cum ar trebui sa se comporte tinerii cu banii: economisire si fara pretentii exagerate
Economie

Cum ar trebui sa se comporte tinerii cu banii: economisire si fara pretentii exagerate

today22 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x