RIO BUCOVINA a investit in fabrica Vatra Dornei peste 4 milioane euro
rio bucovinadesignpetrazan iancaubucovina
Rio Bucovina, liderul apei plate imbuteliate din Bucuresti, a investit in fabrica Vatra Dornei peste patru milioane de euro in cresterea si modernizarea capacitatii de productie, in tehnologie si in eficientizarea distributiei, precum si in dezvoltarea inovatiilor la nivel de produs.
Obiectivul companiei pentru anul 2012 a fost consolidarea pozitiei in topul celor mai mari trei jucatori la nivel national din piata autohtona de profil, iar anul 2013 a reprezentat anul investitiilor majore in evolutia si dezvoltarea companiei.
Ca urmare a acestor investitii, in acest moment Rio Bucovina este prima companie din Romania care a adoptat pentru apa minerala naturala plata Bucovina, standardul european de dop 29/25 ce asigura un consum redus de material plastic in procesul de productie. Rio Bucovina este singura companie care, prin introducerea acestui standard, s-a aliniat la recomandarile si directivele Uniunii Europene in vederea realizarii programului de prevenire a deseurilor de ambalaje.


„Pe langa investitia in modernizarea liniei tehnologice, PET-ul apei minerale naturale plate Bucovina, inovator si unic pe piata din Romania, este rezultatul unor investitii de peste 200.000 euro in studii si cercetari, in care s-au testat si analizat timp de un an de zile, atat ergonomia sa, cat si comportamentul acestuia in timpul folosirii. Ne-am dorit sa oferim consumatorilor nostri un produs unic, cu un design modern si prietenos cu mediul inconjurator.”, a declarat domnul Razvan Iancau, Director General si Administrator Rio Bucovina.
Sub sloganul brand-ului Bucovina “Echilibrul suprem pentru corp si minte!” si prin unicitatea design-ului pentru toata gama de apa minerala naturala Bucovina, compania si-a consolidat pozitia pe piata de profil din Romania. Astfel, forma PET-ului de apa minerala naturala plata Bucovina reflecta caracteristica unica a acesteia: izvoraste natural sub efectul presiunii subterane (nu se face forare) de la sursa C7 SECU aflata la 1.132 m altitudine, intr-o zona de tip rezervatie naturala, cea mai putin poluata din tara, foarte departe de orice zona locuita si de orice activitate industriala sau animala, de unde ajunge, prin cadere libera, printr-un sistem de conducte subterane etans, la fabrica din Vatra Dornei.
Noile ambalaje, usor de recunoscut datorita design-ului unic si al formei speciale, aduc si o revitalizare a logo-ului adaptat si modernizat pentru noul PET. In plus, pe eticheta apei plate Bucovina este evidentiat, printr-un icon, reziduu sec (total minerale dizolvate la 180 °C) care este cel mai mic dintre toate apele din Romania - 74 mg/l. La nivelul etichetei apei carbogazificate, gradul de carbonatare este marcat prin icon-ul „strasnica” si evidentiaza calitatea superioara a produsului fata de produsele similare din piata.
“Piata apei imbuteliate din Romania este foarte competitiva si in permanenta evolutie. De aceea, continuam seria de investitii in inovatie anuntata la finele anului trecut pentru a creste calitatea produselor noastre, astfel incat sa satisfacem toate exigentele consumatorilor nostri, tot mai preocupati de un stil de viata sanatos. ”, a declarat domnul Razvan Iancau, Director General si Administrator Rio Bucovina.

