Schimbari radicale pentru TOTI clientii eMag: ce se intampla cu taxa pentru comenzile de la eMAG, cat si de la magazinele partenere
emagcumparaturi onlineemag geniuseasybox
Cel mai puternic retailer online din Romania, eMag, vine cu schimbari importante pentru toti clientii sai. Este vorba despre o imbunatatire a calitatii serviciilor oferite, de eficientizare, dar si de beneficii financiare pentru cei care aleg sa isi faca cumparaturile de aici, dupa cum transmit reprezentantii companiei. Concret, trebuie retinut ca eMAG simplifica si mai mult livrarea la easybox, iar clientii vor plati aceeasi taxa pentru orice comanda de la eMAG.
"Incepand de astazi, clientii eMAG vor avea parte de un proces si mai simplificat de achizitie si de standarde uniforme in ce priveste livrarea la easybox, fie ca vor comanda de la eMAG sau de la un comerciant din Marketplace. Astfel, pentru orice comanda plasata de la seller pe eMAG, clientii vor achita o taxa fixa de 9,99 de lei pe comanda. In cazul in care un client plaseaza o comanda care contine produse de la mai multi selleri, aceasta taxa se va aplica pentru fiecare seller in parte. Serviciul ramane gratuit pentru clientii care au un abonament Genius, pentru produsele cu marcajul Genius", transmit cei de la eMag.
Stejara Pircan, Senior VP eMAG, vorbeste despre noile beneficii pe care le prezinta ca o adaptare la nevoile curente ale cumparatorilor, care au nevoie de tot mai multa flexibilitate.
"Oamenii cauta solutii cat mai simple, care sa le ofere flexibilitate in organizarea timpului, iar cu ajutorul tehnologiei, livrarea la locker reuseste acest lucru, dovada fiind adoptia foarte rapida a acestei metode de catre clienti, deoarece astazi, una din doua comenzi plasate pe eMAG este livrata la easybox. Mai mult, oferirea acestui serviciu de catre eMAG si pentru comenzile plasate la selleri vine si cu economii la bugetele clientilor, care acum vor achita o taxa de livrare, in medie, cu 25% mai mica pentru fiecare comanda pe care o efectueaza in Marketplace", a declarat Stejara Pircan.
Te-ar putea interesa si:
Conform conducerii companiei, eMag isi continua strategia de dezvoltare pe care o aplica in ultimii ani, din dorinta de a tine pasul cu evolutia pietei si de a satisface nevoile in schimbare ale consumatorilor.
"In ultimii ani, datorita evolutiei accelerate a ecommerce, eMAG a investit in solutii menite sa imbunatateasca experienta de shopping a clientilor si sa raspunda nevoii acestora de a castiga timp liber pentru lucrurile importante din viata lor. Astfel, serviciul easybox, dezvoltat de catre Sameday, care permite ridicarea si returul comenzii oricand, din proximitatea casei sau a biroului, a fost extins in toata tara, ajungand la 2.700 de unitati. Data fiind preferinta tot mai accentuata a oamenilor pentru livrarea la locker, eMAG are in vedere extinderea acestui tip de serviciu si catre retelele altor curieri", mai indica sursa citata.
In cele din urma, eMag mai anunta ca serviciul Genius cu livrare rapida si transport gratuit la easybox a ajuns la peste 340.000 de clienti activi, care economisesc aproape patru zile din an, pe care altfel le-ar consuma in magazine sau pe drum catre centrele comerciale.