Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Sunt spatiile de co-working un secret pentru afacerile de succes?


Sunt spatiile de co-working un secret pentru afacerile de succes?
de la 03 Mar. 2016
Sunt spatiile de co-working un secret pentru afacerile de succes?
Tags: spatii de muncaco workingspatii co working

4 din 5 persoane considera spatiile de co-working o alternativa eficienta pentru biroul fix, avand toate avantajele acestuia plus posibilitatea de a-si crea si consolida conexiuni benefice pentru afacerile lor, arata unele studii realizate de Regus.

La nivel global, lumea afacerilor tinde catre mobilitate si inovatie. Viitorul in munca depaseste pragul conventiilor, al programului clasic de la 9 la 17.00 intr-un birou fix si al muncii monotone, indreptandu-se catre un stil de munca personalizat si flexibil.

Evolutia tehnologiei faciliteaza mobilitatea, iar gadget-urile ne ajuta sa ramanem conectati cu afacerea noastra oriunde am fi. Cu toate acestea, avem in continuare nevoia unui spatiu echipat in care sa ne indeplinim task-urile profesionale.

De ce sa apelezi la spatiile de co-working:

Beneficiile unui birou la costuri reduse

Cand iti dezvolti o afacere este imperativ sa gestionezi eficient costurile, iar daca adopti modul de lucru flexibil, inchirierea unui birou fix poate reprezenta o risipa de capital. Spre deosebire de spatiile clasice de lucru, cele pentru co-working sunt ideale pentru reducerea costurilor fixe, in conditiile in care platesti doar ceea ce folosesti pentru durata de timp necesara. Utilitatile precum intretinerea, electricitatea, cladura, securitatea, dar si mobilierul sunt incluse in costurl de inchiriere.

Conform cifrelor ultimului studiu Regus, realizat in ianuarie 2016, 79% dintre cei 44 000 de respondenti considera spatiile de co-working o solutie eficienta si mai ales economica in comparatie cu birourile fixe.

Echilibrul stabilitate-flexibilitate

Una dintre cele mai mari provocari ale stilului mobil de lucru este imbinarea flexibilitatii cu stabilitatea. Chiar si cei mai flexibili oameni, care prefera sa lucreze la ore neconventionale, au nevoie de o structura. Munca la domiciliu s-a dovedit in repetate randuri a fi neproductiva, iar cafenelele tind sa devina prea galagioase. Spatiile de co-working iti permit sa vii sau sa pleci atunci cand ai nevoie, oferindu-ti totodata un ambient potrivit pentru indeplinirea sarcinilor legate de munca.

Rezultatele ultimului studiu Regus realizat la nivel global, care a vizat 44 000 de antreprenori din 100 de tari, arata ca 74% dintre respondenti considera ca atmosfera spatiilor de co-working este ideala pentru dezvoltarea start-up-urilor.

 Networking

Multi antreprenori la inceput de drum se confrunta cu lipsa unei retele de potentiali parteneri, clienti, oameni de succes cu care pot colabora. Unul dintre avantajele majore pe care spatiile de co-working Regus le ofera este apartenenta la o comunitate puternica de antreprenori, care sa te inspire. Acest mod de lucru te ajuta sa iti stabilesti legaturi puternice cu alte persoane flexibile, oameni alaturi de care vei puea lucra cot la cot.

Sursa: Regus

Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016