TeCOMM: Top 3 elemente cheie pentru succesul unui magazin online

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
TeCOMM: Top 3 elemente cheie pentru succesul unui magazin online TeCOMM: Top 3 elemente cheie pentru succesul unui magazin online
de Redactia Manager la 04 Apr. 2017
Urmareste-ne pe Google News
magazin onlinetecommplatforme onlinecomert electronic

Platformele magazinelor online trebuie sa fie performante si sa ofere servicii de calitate. Potrivit statisticilor din 2017, persoanele cu varsta cuprinsa intre 53 si 71 de ani petrec 4 ore pe saptamana sa cumpere online, in timp ce generatia Millenials petrece aproximativ 6 ore, la fel de mult timp ca in viata reala, informeaza bigcommerce.com.

Platforme online, plati in mediul online, comportamentul consumatorului sau vanzarile in online sunt doar cateva din temele ce vor fi  dezbatute  intre 26 si 27 aprilie in cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo, punctul de intalnire pentru peste 250 proprietari ai magazinelor online si profesionisti in comertul electronic.
 
Platforme ce ajuta magazinele online

Una dintre platformele de renume care vine in sprijinul proprietarilor de magazine online este Exponea, ce ajuta la colectarea si analizarea informatiilor pe care le detin. In calitate de director regional, Jakub Minks (Regional Director, Central&Eastern Europe, Exponea) este responsabil de vanzari, servicii sau suport pentru 11 tari centrale si din Europa de Est. Jakub este doctor in genetica si a petrecut 10 ani in cercetare inainte sa intre in sectorul business. Combinandu-si gandirea analitica cu intelegerea reala a lumii de afaceri, Jakub aduce valoare, substanta si intelegere clientilor sai.


Platforma online reprezinta unul dintre elementele cheie in eCommerce, insa succesul business-ului online depinde si de continutul care trebuie indexat. „Activitatea de optimizare SEO a devenit tot mai complexa, tot mai apropiata de ce inseamna marketingul online in general. Pentru listarea organica pe care Google o ofera, acesta ia in calcul indicatori noi de prezenta a unui brand in retele sociale, in site-uri de video streaming precum Youtube, in site-uri de specialitate, in site-uri de stiri, in forumuri, in bloguri... si asa mai departe. Google observa prin algoritmii sai cum utilizatorii interactioneaza cu continutul pe care-l creezi (indicatorii de user experience). Astfel activitatea de optimizare SEO a inceput sa ocupe tot mai mult din ceea ce reprezinta marketingul online”, declara Ovidiu Joita (CEO, Iagency), profesionistul in SEO si marketing online de peste 15 ani avand in portofoliul sau companii precum: DCnews, Floria, Totalsoft sau Retargeting.

Relatia cu clientii influenteaza imaginea magazinului online

88% dintre cumparatorii online sunt influentati de serviciile de call-center atunci cand fac cumparaturile online, iar 95% povestesc experientele negative avute cu magazinele in mediul online, potrivit statisticilor furnizate de Zendesk, compania de software care colaboreaza cu peste 200.000 de organizatii internationale.   

In Romania, Mediatel Group condusa de Dan Mazilu, speaker in cadrul TeCOMM, ofera servicii si solutii complete pentru clienti de pe toate continentele. Mediatel a fost desemnata ca fiind una dintre cele mai puternice companii romanesti intre 2015 si 2016, fiind in top 4% companii care indeplinesc criteriile de eligibilitate. Dan Mazilu, fost olimpic la matematica, a absolvit cursurile Politehnicii din Bucuresti in 1990 si de mai bine de 20 de ani este liderul companiei Mediatel. In cadrul TeCOMM, Mazilu va participa alaturi de proprietarii magazinelor online la forumul TeCOMM Cross-border din 26 aprilie pentru a prezenta modalitatile de extindere a business-urilor online.

Ce sta in spatele succesului magazinelor online

Unul dintre magazinele online ce au reusit sa dezvolte relatii de succes cu clientii si sa se impuna pe piata este ECCO Shoes prin Victor Tighinean (General Manager pentru Romania, Ungaria, Slovenia, Croatia si Serbia la ECCO Shoes).  Victor Tighinean a inceput bussines-ul in industria incaltamintei in 1998 cu cateva magazine multibrand, iar in 2004 a obtinut Masterfranciza ECCO pentru Romania si Republica Moldova, cand a deschis primul magazin ECCO in Cluj-Napoca. In prezent, detine 24 de magazine ECCO, iar din 2000 dezvolta business-ul magazinului online prin strategia omnichannel.

Inca de la infiintare, ECCO are sediul central in Danemarca si are peste 19.500 de persoane angajate din 50 de nationalitati din intreaga lume. Victor Tighinean va prezenta in cadrul TeCOMM ce se afla in spatele povestii de succes si modalitatile prin care reuseste sa creasca magazinele online in functie de profilul clientilor internationali.

TeCOMM eCommerce Conference&Expo, organizat de agentia Libero Events, este evenimentul premium din Europa de Est dedicat industriei de eCommerce. Intre 26-27 aprilie la Radisson Blu Hotel*****, TeCOMM include prezentari, dezbateri si workshopuri sustinute de speakeri de renume la nivel international precum: Richard Prenderville (CMO & Founder, Peloton Digital Marketing Group), Mike Bainbridge (Chief Digital Technologist, Rackspace), Nick Lansley (Innovation Insider, Nick Lansley's Innovation Lab), Carlo Terreni (Netcomm Suisse, General Director), Sven Bally (Founder & Senior Consultant,  XETA) sau Kunle Campbell (Advisor & Ecommerce Growth Consultant,2X eCommerce). An de an, TeCOMM aduce impreuna proprietarii magazinelor online si profesionistii in eCommerce cu scopul de a impartasi solutii practice din comertul electronic. Inscrierile se fac aici>>

Companiile care inteleg aportul pe care conferinta de eCommerce il are in dezvoltarea mediului de business online si care sustin evenimentul sunt:

Parteneri: Citi Bank, Exponea, Iagency,  Mediatel Group, Retargeting.biz, Hostvision, Proclick, Content Speed, DWF, Profitshare, Muehle, Mihai Sosa, Customsoft, Credius, C-Solutions, DHL
Recommended Payment Processor: Netopia mobilPay
Sustinut de: Mready, MxHost, Conectoo
Official Car: Midocar
____________________
Persoana de contact: Madalina Hodorog, Project Manager Libero Events, madalina@liberoevents.ro, 0741401399
Pagina de Facebook: https://www.facebook.com/TeCommRO/?ref=bookmarks

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x