Turcii de la Durmazlar vor sa deschida o fabrica in Romania

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Turcii de la Durmazlar vor sa deschida o fabrica in Romania
Turcii de la Durmazlar vor sa deschida o fabrica in Romania
de Magda Florea la 23 Apr. 2019
Urmareste-ne pe Google News
fabricaafaceriinvestitiitramvaieproductiedurmazlar

Producatorul turc de tramvaie Durmazlar ia in calcul sa deschida o unitate de productie in Romania, in functie de ce licitatii va castiga aici. Compania s-a inscris deja in cursa pentru cel mai mare contract din tara – cel pentru 100 de tramvaie la Bucuresti – si vrea sa participe si la licitatiile din alte orase.

Producatorul turc de tramvaie Durmazlar ia in calcul sa deschida o unitate de productie in Romania, in functie de ce licitatii va castiga aici. Compania s-a inscris deja in cursa pentru cel mai mare contract din tara – cel pentru 100 de tramvaie la Bucuresti – si vrea sa participe si la licitatiile din alte orase.
 
Grupul Durmazlar investeste 50 de milioane de dolari in dublarea capacitatii de productie tramvaie, de la 8 la 16 bucati pe luna, in orasul industrial Bursa, al patrulea ca marime din Turcia. Investitia, care provine din fonduri proprii si nu din imprumuturi, are loc in contextul in care divizia de tramvaie a castigat contracte in mai multe orase din Turcia, dar si din afara tarii de origine.
 
Mai mult, Durmazlar ia in calcul posibilitatea extinderii productiei si in Romania, potrivit lui Abdullah Bocan, general manager la Durmazlar Railway Systems.
 
Decizia va fi luata insa in functie de ce licitatii va castiga compania in Romania. Producatorul turc a depus oferta la licitatia Primariei Bucuresti pentru achizitia a 100 de tramvaie. Pentru acest contract, estimat la 846 milioane de lei (180 de milioane de euro), Durmazlar concureaza cu asocierea romano – chineza Astra Vagoane Calatori – CRRC.
 
In prezent, licitatia Primariei Bucuresti se afla in etapa de evaluare tehnica a ofertelor, urmand ca apoi sa intre in etapa financiara. Astfel, castigatorul celui mai mare contract pentru tramvaie din Romania ar putea fi stabilit pana pe 15 august, conform datelor din platforma de achizitii publice SICAP.
 
De asemenea, producatorul turc intentioneaza sa participe si la licitatiile pentru tramvaie in orase precum Timisoara, Braila, Craiova si Iasi, potrivit lui Abdullah Bocan.
 
Cele mai multe dintre aceste licitatii sunt organizate prin Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice (MDRAP) si sunt finantate din fonduri europene.
 
Potrivit datelor din SICAP, termenele – limita pentru depunerea ofertelor la aceste licitatii sunt:
 
- 24 aprilie (Timisoara – 40 de tramvaie cu autonomie – 462 milioane de lei)
- 8 mai (Craiova – 17 tramvaie de 25 m – 170 milioane de lei)
- 15 mai (Braila – 10 tramvaie 18 m – 80 milioane de lei)
- 22 mai (Iasi – 16 tramvaie 30 m – 184 milioane de lei)
 
La intalnirea cu o delegatie de jurnalisti din Romania, Abdullah Bocan a prezentat modelul Panorama, compus din patru module, cinci usi duble si o capacitate de 346 pasageri, care ar putea sa ruleze si in Bucuresti.
 
Reprezentantul Durmazlar a mentionat ca tramvaiul produs in Turcia respecta toate cerintele licitatiei de la Bucuresti.
 
Bocan a mai spus ca Durmazlar lucreaza la tehnologia pentru tramvaie autonome. Reprezentantii companiei au prezentat cum unele operatiuni pe noul tramvai pot fi efectuate de la distanta, prin telecomanda.
 
Infiintat in anul 1956, Durmazlar Holding este un producator de utilaje industriale, cu exporturi in 120 de tari. In prezent, grupul are doua facilitati de productie si aproximativ 900 de angajati, dintre care 120 de ingineri se ocupa numai de cercetare-dezvoltare, realizand o cifra de afaceri anuala de 150 milioane euro, din care 70 milioane euro este cifra de afaceri a diviziei de sisteme feroviare. 
 
Durmazlar produce boghiuri si alte componente importante pentru vehiculele feroviare pentru companii cunoscute precum Alstom, Siemens si Bombardier.

Citeste si: BREAKING: Falimentul RADET se amana. Ce se intampla cu bucurestenii racordati la retea

Sursa foto: pexels.com
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x