Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Care sunt cele mai pregatite tari pentru a sustine urmatorul miliard de utilizatori ai comertului electronic

Care sunt cele mai pregatite tari pentru a sustine urmatorul miliard de utilizatori ai comertului electronic
de la 30 Sep. 2014
Care sunt cele mai pregatite tari pentru a sustine urmatorul miliard de utilizatori ai comertului electronic Tags: mastercarddigital evolution indexuniversitatea tufts

In prezent 2,9 miliarde de oameni folosesc Internetul, in intreaga lume. Desi este un numar impresionant, companiile si autoritatile au ocazia sa se dezvolte in aceasta directie, aducand in mediul online restul de 60% din populatia globala. Reusita in sustinerea acestor consumatori va depinde de cunoasterea tarilor aflate in topul cresterii digitale.

Pentru a permite companiilor si autoritatilor sa inteleaga dinamicul peisaj digital global, a dezvalui modele si a oferi informatii despre utilizatorii de Internet actuali si viitori, MasterCard si scoala Fletcher din Universitatea Tufts au colaborat pentru crearea Digital Evolution Index. 
 
Potrivit clasamentului, Singapore, Suedia si Hong Kong ocupa primele trei locuri pe lista celor mai pregatite tari pentru a intampina urmatorul miliard de utilizatori de Internet, multumita economiilor digitale avansate, dar aflate inca in crestere. 
 
Marea Britanie si Elvetia completeaza lista primelor cinci, in timp ce SUA ocupa cel de-al saselea loc dintre cele 50 de tari evaluate. China, Malaezia si Thailanda au ocupat primele trei locuri in topul economiilor digitale care evolueaza cel mai rapid, ca rezultat al cresterii accelerate a populatiei utilizatoare de Internet si smartphone-uri.
 
Studiul a identificat patru mecanisme declansatoare interdependente - oferta, cererea, institutiile si inovatia - care determina evolutia digitala a fiecarei tari si pot servi ca puncte strategice de evaluare a dezvoltarii viitoare.
 
In timp ce pietele dezvoltate domina primele locuri, un peisaj diferit se evidentiaza atunci cand este evaluata viteza cu care digitalul este adoptat. 
 
Studiul a analizat evolutia fiecarei piete din 2008 pana in 2013, pentru a intelege punctele de referinta ale tarii, a urmari progresul si a identifica domeniile care necesita imbunatatire. 
 
Tarile au fost impartite in patru zone de traiectorie:
 
Break Out - tari care au un nivel scazut al pregatirii, dar evolueaza rapid. India, China, Brazilia, Vietnam si insulele Filipineze sunt cateva exemple. Daca rata de evolutie se mentine, aceste tari vor deveni economii digitale puternice, dar clasamentul arata ca urmatoarea faza a cresterii poate fi mai greu de obtinut.
 
Stall Out - Desi au avut cresteri puternice, aceste tari (cea mai mare parte a Europei de Vest si de Nord, Australia si Japonia) au atins etapa maturitatii. Inovatia si cautarea de piete dincolo de granitele proprii vor fi critice pentru continuarea cresterii.
 
Stand Out - Aceste tari, precum Singapore, Hong Kong si SUA au continuat sa mentina un nivel inalt al tranzactiilor digitale, sustinute de infrastructura de ultima ora si consumatorii interni sofisticati. Pentru a ramane piete Stand Out, trebuie sa continue sa accelereze inovatiile.
 
Watch Out - Aceste state se confrunta cu provocari, dar, cu o populatie totala de 2,5 miliarde de oameni, ele reprezinta oportunitati importante pentru investitii. Indonezia, Rusia, Nigeria, Egipt si Kenya sunt astfel de exemple.
 
Clasamentul Digital Evolution este rezultatul studiului realizat de cercetatorii de la scoala Fletcher, cu sprijinul MasterCard. Analizand baze de date din surse publice, precum Banca Mondiala, si surse private precum EMPEA (Emerging Markets Private Equity Association) si Dow Jones VentureSource, echipa de cercetare a creat un cadru analitic pentru a recunoaste modelele si pentru a intelege peisajul digital global, relevand tendintele fiecarei tari si evaluandu-i punctele forte si slabiciunile.
 
Metodologia clasamentului Digital Evolution a presupus evaluarea abilitatii actuale a tarilor de a raspunde cererii consumatorului si ofertei companiilor, politicilor guvernamentale si mediului propice inovatiei - patru factori care determina pregatirea digitala, identificati in ipoteza studiului. 
 
Studiul a evaluat traiectoria fiecarei tari din punctul de vedere al celor patru declansatori, din 2008 pana in 2013. Clasamentul arata, apoi, o matrice cu patru cadrane pentru a vizualiza traiectoria unei anumite tari.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement