Dupa 10 ani de achizitii Praktiker, ideea locuintei tale poate fi castigatoare
achizitiipraktikerpraktiker romaniaideicreativitateproiecte
Dupa 10 ani pe piata din Romania, timp in care a oferit cumparatorilor toate serviciile necesare construirii sau renovarii casei, Praktiker premiaza clientii.
"Idei de 10" este campania creata de Lowe & Partners care isi propune sa incurajeze creativitatea romanilor si sa promoveze ideile inedite ale pasionatilor de Do It Yourself.
"Ne-am propus sa sarbatorim cei 10 ani alaturi de romani printr-o campanie creativa care sa le premieze ingeniozitatea si abilitatile. Vrem sa aratam ca DIY nu este o activitate banala si ca oricine poate, cu viziune si imaginatie, sa dea nastere unor proiecte neasteptate", spune Mirela Ochiana, manager de marketing Praktiker Romania.
Primul spot TV a fost filmat in Gradina Botanica din Bucuresti. Urmeaza inca alte doua productii, prin care oamenii vor fi incurajati sa isi lase imaginatia sa zburde.
Inainte de toate este necesara achizitionarea unui produs care, mai apoi, sa fie utilizat in realizarea proiectului creativ. Fotografia trebuie incarcata, impreuna cu descrierea materialelor si a pasilor de realizare, pe pagina de Facebook a Praktiker Romania.
Campania se va incheia in luna septembrie a.c, cand cele mai bune idei votate de public sau desemnate de juriu vor primi 115 premii in valoare totala de 40.000 lei. Juriul este format dintr-un jurnalist specializat pe zona de DIY, Lucian Dobraca, si vedeta de televiziune Cabral.