Orange a reamenajat 11 magazine cu peste 1,3 milioane de euro
orangeorange shopmagazininvestitietelefoanetablete
Investitia in noul "look" al fiecarui Orange shop este de peste 120.000 de euro si variaza in functie de suprafata magazinelor.
Reamenajarea are la baza conceptul Next - One Design al Grupului France Telecom Orange, implementat pentru a integra functionalitatile oricarui retailer telecom in ton cu vremurile moderne. Acest concept este deja folosit in peste 9 tari (printre care Franta, Spania, Elevetia, Austria si Polonia) si a fost adaptat special pentru ROMANIA. Orange shop din Piata Victoriei isi intampina clientii de la inceputul lui iunie cu noul design, fiind cel mai "proaspat" magazin reamenajat.
"Reamenajarea magazinelor din reteaua Orange are la baza un concept flexibil si adaptabil la cerintele clientilor, cu accent pe testarea produselor. Pe scurt, noul concept de design presupune un spatiu confortabil, atragator si zone bine delimitate in functie de nevoile clientilor", a declarat Florin Popa, Sales & Distribution Director Orange Romania.
Noile spatii reamenajate isi propun sa faciliteze interactiunea clientilor cu produsele si serviciile Orange. Acestia au in continuare acces "live" la produsele Orange, putand testa functiile tehnologice. Cum functioneaza telefonul preferat? Dar jocurile? Aplicatiile? Internetul pe laptop si tableta? La aceste raspusuri va puteti raspunde chiar dumneavoastra. S-a pus accent pe zona "acasa si la birou", in care solutia convergenta de telefonie mobila, fixa, fax si internet este prezentata intr-un mod original, integrata intr-un ambient familiar, cu canapea, masuta si ecran TV.
Conceptul de design presupune o noua segmentare a spatiului din magazine in functie de interesele utilizatorilor: zona de telefoane inteligente cu cele mai noi terminale din categorie, standuri pentru tablete si laptopuri, panouri si standuri special amenajate pentru oferta cuprinzatoare de accesorii.
In al doilea rand, magazinele Orange vor sa ofere, pe viitor, o modalitate mai placuta de asteptare, cu tabureti, canapea si chiar un raft cu carti, pentru amatorii de lectura. Ghiseele clasice au fost desfiintate. Acum, clientii si angajatii Orange vor sta fata in fata. Proiectul de reamenajare a retelei Orange shop a fost demarat in 2010. Pana acum, au fost reamenajate 11 magazine din Bucuresti (Plaza, Mosilor, Iride Business Park, Piata Victoriei) si din tara (Alba Iulia, Cluj, Constanta-City Mall, Galati-Mazepa, Oradea-Lotus, Resita, Zalau). (
sursa: comunicat compania Orange)