Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Ce fac romanii de la butoanele internetului fix de acasa

Ce fac romanii de la butoanele internetului fix de acasa
de la 15 Sep. 2015
Ce fac romanii de la butoanele internetului fix de acasa Tags: romani internetaccesare internetjocuri onlineinformatii

Un studiu de piata realizat de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) releva ca 90% dintre utilizatorii de internet fix din Romania folosesc internetul de acasa pentru a se informa, iar 77% dintre acestia pentru a accesa retelele de socializare.

Romanii acceseaza internetul fix de acasa pentru comunicare, 75% comunicand cu familia sau cu prietenii prin mesageria instant, iar 71% dintre acestia prin schimbul de e-mail-uri.
 
Activitatile recreative reprezinta a treia categorie de interese ale utilizatorilor de internet fix de acasa, dupa cum arata 61% dintre respondenti care urmaresc online programe TV, clipuri video sau filme.
 
De asemenea, 52% dintre cei chestionati acceseaza internetul fix de acasa pentru a se juca online.
 
In acelasi timp, mai putini romani folosesc de acasa internetul fix pentru a face cumparaturi (39%), precum si pentru tranzactii bancare sau pentru a plati facturi (22%).
 
In ceea ce priveste frecventa de utilizare, un roman foloseste internetul fix de acasa, in medie, 24 de zile pe luna, in timp ce 74% il acceseaza zilnic sau aproape zilnic (90%, in cazul tinerilor intre 16-24 ani); 16% il folosesc de 2-3 ori pe saptamana si numai 4% o data pe saptamana.
 
Internetul fix este accesat de acasa, de obicei, de pe un computer personal: 72% dintre romani se conecteaza de pe calculator/desktop, 61% de pe laptop/netbook, iar 43% de pe smartphone si 32% de pe tableta. 
 
Un alt dispozitiv prin intermediul caruia utilizatorii casnici au inceput sa acceseze internetul este reprezentat de Smart TV, utilizat in 9% dintre gospodarii.
 
La capitolul tipului de conexiune la internet, principalul criteriu de care utilizatorii tin cont este cel financiar, pentru 66% dintre romani, fiind important pretul abonamentului, pentru 62%, conteaza stabilitatea conexiunii, iar, pentru 48%, vitezele maxime de transfer.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement