Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

"Iron Man" vrea sa salveze compania HTC

"Iron Man" vrea sa salveze compania HTC
de la 12 Aug. 2013
"Iron Man" vrea sa salveze compania HTC Tags: robert downey jrhtcsmartphonepublicitateactorimarketing

HTC Corp. a anuntat luni ca vanzarile sale au fost afectate de strategia nepotrivita de marketing. In speranta ca va remedia aceasta problema, compania a incheiat un contract pe doi ani cu actorul american Robert Downey Jr. Directorul de marketing al HTC a spus ca Robert Downey reprezinta "o inspiratie", deoarece a fost in impas si apoi si-a revenit (actorul a avut in trecut probleme cu alcoolul si drogurile, dar s-a reabilitat).

HTC intampina probleme, dupa ce in 2011 avea o cota pe piata globala de 10,7%. Reclamele cu starul in varsta de 48 de ani, care a jucat in filme precum Iron Man si Natural Born Killer, vor fi lansate joi, a precizat directorul de marketing Benjamin Ho. Actorul Robert Downey Jr. a cochetat cu drogurile in perioada 1996-2001, fiind deseori arestat. Downey s-a reabilitat in ultimii zece ani.
 
Downey foloseste un smartphone HTC One si apreciaza calitatea brandului, precizeaza cei de la HTC. Downey "nu are neaparat nevoie de banii" oferiti de HTC pentru aceasta serie de evenimente si reclame, spune Ho, fapt ce arata ca "Downey crede in smartphone-ul respectiv". Actorul si HTC au stabilit sa nu dezvaluie detaliile financiare ale contractului. 
 
Downey va contribui la amplificarea mesajului dezvoltatorului taiwanez, "Here's To Change", un acronim nu foarte subtil, menit sa sublinieze functiile tehnice unice ale smartphone-ului de la HTC, pe o piata globala aglomerata a telefoanelor inteligente. 
 
"Robert Downey Jr. va furniza "combustibilul necesar evolutiei HTC", a mai spus Ho, in timpul unui eveniment media desfasurat la Taipei. 
 
Bugetul de promovare de un miliard de dolari al HTC a fost epuizat aproape in totalitate, in T3 2012, subliniaza Ho. Anul acesta, bugetul este similar, dar s-au cheltuit doar 454 milioane dolari, restul banilor urmand a fi investiti in perioada de Craciun, in Occident. HTC nu a stabilit o tinta de vanzari pentru "cea mai ambitioasa campanie publicitara din istoria sa", care il implica pe celebrul actor Robert Downey Jr. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement