Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Business Monitor International: Traficul de marfuri din portul Constanta va creste cu 6% in acest an


Business Monitor International: Traficul de marfuri din portul Constanta va creste cu 6% in acest an
de la 21 Mar. 2011
Business Monitor International: Traficul de marfuri din portul Constanta va creste cu 6% in acest an
Tags: business monitor internationalportul constantamarfuricontaineremarea neagraodesaburgasarcelor mittal

Anul acesta portul romanesc Constanta va incepe recuperarea, se arata intr-un raport realizat de Business Monitor International (BMI). In 2011 se prognozeaza o crestere de 6% a traficului de marfuri. Pe termen mediu este estimat un avans de 39,2%.

In ceea ce priveste numarul de containere care vor tranzita Portul Constanta, BMI prognozeaza o crestere de 4,5% in 2011 si de 27,66% pe termen mediu. 
 
Portul Constanta se va confrunta in curand cu un rival pentru statutul de nod maritim la Marea Neagra. Concurentul este portul ucrainean Odesa, in care se fac investitii consistente care sa-i permita sa primeasca nave de tonaj mare, arata raportul.
 
Romania va trebuie sa isi continue si ea investitiile la Constanta, pentru ca portul sa ramana competitiv. BMI da exemplul din 2009, cand Portul a pierdut o afacere importanta: producatorul de otel Arcelor Mittal a ales sa transbordeze materiile prime prin intermediul portului bulgar Burgas. 



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016