Integratorul de plati online ePayment se extinde in Europa: Compania intra pe o piata de 19,7 miliarde de euro
cumparaturi onlineepaymentungariapayuromania
ePayment, parte a integratorului de plati online PayU si lider de piata in Romania, anunta implementarea solutiei integrate de plati online pe piata din Ungaria.
Grupul PayU intentioneaza sa-si extinda operatiunile in peste 10 tari din Europa in urmatoarele luni.
.jpg)
"Grupul PayU a procesat in 2010 aproape 1 miliard de euro iar in urmatoarea perioadacompania vizeaza o piata estimata in acest moment in jurul valorii de 20 miliarde de euro, solutia tehnica ce urmeaza a fi folosita fiind platforma ePayment. Intr-o prima etapa, pentru extinderea in Europa vom investi 2 milioane de euro, iar prima piata pe care o vom finaliza in urmatoarele saptamani este Ungaria", declara
Daniel Nicolescu (
foto), directorul executiv al ePayment, intr-un comunicat remis
Manager.ro.
Compania face angajari
Odata cu extinderea in Europa, ePayment va demara o campanie ampla de angajari, urmarind dublarea echipei in urmatoarele luni. In prezent, in ePayment lucreaza o echipa de 36 de specialisti, carora li se vor adauga inca 44 de noi colegi in departamentele de software development, project management, implementare si testare.
Primul client care va beneficia de platforma ePayment in Ungaria este Vatera, lider de piata in licitatii online care are in portofoliu o cifra de peste 2 milioane de utilizatori.
In Ungaria exista aproximativ 2.700 de magazine online, dintre care aproape jumatate au implementat o solutie de plata online. La acestea se adauga site-urile de cumparaturi de grup, agentii de turism si asigurari si platforme de licitatii online.
Cele mai importante segmente ale comertului electronic din statul vecin sunt: divertisment, carti, produse alimentare, turism, asigurari, muzica, educatie, cadouri si IT.
Strategia pe Romania
In ceea ce priveste Romania, ePayment se va concentra pe termen scurt si mediu pe doua directii principale:
1. Extinderea portofoliului metodelor de plata si a bancilor partenere, in prezent ePayment oferind comerciantilor 7 modalitati de incasare a banilor, cea mai noua metoda fiind plata prin internet banking cu confirmare de plata imediata, lansata in parteneriat cu ING.
2. Adaugarea de servicii complementare platilor online si extinderea canalelor de comunicare cu cumparatorii. Cel mai nou serviciu lansat de ePayment este Shopping Experience Rank, un program de evaluare a satisfactiei cumparatorilor online care faciliteaza si incurajeaza interactiunea intre magazinele online si cumparatori, in primele 5 saptamani, clientii acordand magazinelor online peste 9000 de evaluari.
"Anul acesta piata de comert electronic din Romania, fara a include aici serviciile turistice si plata utilitatilor, va ajunge la 350 milioane de euro, in crestere cu doua cifre comparativ cu anul trecut, dar mult sub media tarilor din regiune", a spus Daniel Nicolescu.
Proprietarii de magazine online trebuie sa investeasca in cresterea securitatii site-urilor
Compania a anuntat recent ca
majoritatea romanilor (83%) se tem sa cumpere produse si servicii de pe internet deoarece nu au incredere in securitatea site-urilor, in procesul de cumparare si protejarea datelor personale sau se tem de posibile fraude. "Comertul online se bazeaza pe incredere. Proprietarii de magazine online trebuie sa investeasca in cresterea securitatii site-urilor, prin achizitionarea de sisteme antifrauda de prevenire a fraudelor si introducerea de standarde de securitate", potrivit lui
Cristian Herghelegiu, directorul de dezvoltare al ePayment.