Cum si-a propus o campanie publicitara sa elimine confundarea Bucurestiului cu Budapesta
ciocolata rombucharest not budapestconcert iron maiden
ROM Autentic impreuna cu McCann Bucuresti si MRM Romania lanseaza "Bucharest, not Budapest", o campanie care isi propune sa elimine confudarea Bucurestiului cu Budapesta.
Potrivit initiatorilor campaniei, zeci de ani, Bucurestiul a fost confundat cu Budapesta si, desi acest lucru a generat indignare si comentarii negative, nimeni nu a facut ceva in acest sens.
Totul a inceput in 1990, cand Michael Jackson a spus "Hello, Budapest!", la primul sau concert in Romania.
Apoi, in 1995, Iron Maiden a facut aceeasi greseala.
Morcheeba, Lenny Kravitz, Metallica, Ozzy Osbourne, Whitesnake si multi altii nu s-au documentat inainte sa vina la Bucuresti si au inclus in salutul lor capitala Ungariei.
De asemenea, anul trecut, 400 de fani Athletic Bilbao au ratat finala Europa League pentru ca au zburat cu avionul la Budapesta, in loc de Bucuresti.
Campania digitala include bannere online, un site dinamic si activari in social media.
Pe langa site-ul campaniei, manifest, tutoriale si activarile de PR si social media, campania mai include billboard-uri gigant montate in vecinatatea Aeroportului International Henri Coanda, Bucuresti si a Aeroportului International Ferenc Liszt, Budapesta.
De asemenea, Howard Johnson Grand Plaza Hotel Bucuresti s-a asociat in campanie oferindu-le tuturor oaspetilor hotelului cadouri care sa-i ajute sa inteleaga diferenta dintre Bucuresti si Budapesta.