Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Emoticonul, principala forma de comunicare pentru Generatia Z


Emoticonul, principala forma de comunicare pentru Generatia Z
de la 06 Iun. 2016
Emoticonul, principala forma de comunicare pentru Generatia Z
Tags: comunicareemoticongeneratia z

Datorita smartphone-urilor, tabletelor si Wi-Fi-ului, generatia Z este cea mai avansata din punct de vedere tehnologic – arata studiul calitativ realizat de EXACT Cercetare si Consultanta la finalul anului trecut.


"Inca de la varste foarte fragede, membrii acestei generatii au aptitudinile necesare gestionarii dispozitivelor ce le permit sa obtina in doar cateva secunde ceea ce au nevoie: filme online, aplicatii online, internet research si, cel mai important - interactiune umana, prin jocuri online, forumuri si comunitati, social media, blogging si vlogging", afirma Lacramioara Loghin, coordonatorul studiului.

Ei sunt extrem de interesati de cele mai noi tehnologii de comunicare, fiind dornici sa testeze si sa foloseasca cele mai la moda gadget-uri. Ca si canale de comunicare, prefera mesageria instant (fie ca e vorba de Whatsapp, ori cea apartinand retelelor sociale), in detrimentul celor clasice (apel voce, SMS). Rabdarea lor se limiteaza la secunde si acesta este motivul pentru care asteapta ca tehnologia sa lucreze pentru ei la o atingere de ecran.

"Mobilitatea este cuvantul-cheie. Dar aceasta nu se limiteaza doar la interactiune, tehnologii cloud si mobile work. Pentru tineri, mobilitatea este ceea ce le permite sa se simta liberi, sa-si urmeze visele si pasiunile, sa fie curiosi si creativi, sa <atinga luna>, daca isi doresc", mai spune Lacramioara Loghin.

Fie ca este vorba despre mesaj instant, chat sau mesaj privat apartinand retelelor sociale, textul reprezinta principala forma de comunicare pentru Generatia Z. Fiind mereu pe graba, tinerii si-au adaptat comunicarea scrisa, folosind cel mai adesea (pe langa abrevieri) emoticoane, dar si stickere digitale, meme-uri si clipuri video.

Tonul relaxat din comunicarea orala este intalnit si in cea scrisa. Fara a urma reguli gramaticale, cuvintele sunt scurtate sau abreviate, in timp ce semnele de punctuatie sunt rar folosite. De multe ori, mesajele au o semnificatie multipla, lasand loc de interpretare.

Studiul calitativ a fost realizat de Exact Cercetare si Consultanta prin intermediul a 12 Focus Grupuri, la care au participat ftineri cu varsta cuprinsa intre 14-24 de ani. Focus Grupurile au avut loc in Bucuresti, in intervalul 16-27 noiembrie 2015.


Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email: mariat@rs.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016