Lucrezi de acasa? Urmeaza acesti pasi pentru un spatiu de lucru perfect
work from homespatiul potrivitbiroul tau
Pandemia prin care am trecut a schimbat total perspectiva locului de munca. Foarte multi oameni au muncit de acasa in aceasta perioada iar unii dintre ei au decis sa faca acest lucru, de acum inainte.
O mare parte dintre afaceri au realizat ca munca de acasa este foarte eficienta si benefica iar multe dintre afaceri, in prezent, functioneaza asa.
Pentru cei care ti-au dorit o schimbare majora in viata lor si s-au indreptat spre antreprenoriat sau freelancing, dar si pentru cei care lucreaza de acasa, un spatiu de lucru adecvat, ii poate face sa fie mult mai productivi.
Indiferent de situatia in care te afli si de cate ori iti petreci pe zi, muncind, ai nevoie de un spatiu destinat muncii, chiar daca esti in propria locuinta. Nu conteaza cat de mare este casa ta. Ideile de design din prezent, te pot ajuta sa iti creezi un spatiu de birou, chiar si in locuri cu dimensiuni reduse.
In plus, crearea unui astfel de loc, te va ajuta sa te detasezi de faptul sa esti acasa sau de munca si sa nu ramai prea multe ore la birou.
Iata deci, cum sa iti creezi cel mai bun spatiu de lucru chiar la tine acasa.
Alege-ti spatiul potrivit
Daca ai suficient spatiu pe care il poti destina biroului tau, atunci este o idee excelenta pe care se merita sa o pui in practica. Un birou doar pentru tine, amenajat, exact asa cum iti doresti, iti va aduce extrem de multe avantaje.
Spre exemplu, te poti orienta catre un birou de lux, precum cele in stil american, unde sa ai nu doar un birou, dar si o masa de discutii, si un coltar pentru relaxare, peste care poti aseza o
husa in nuantele preferate de pe CasaMoise.ro.
Daca nu esti fan al acestui stil, poti merge inspre stilurile mai minimaliste, cele clasice sau chiar cele inspirate din natura, tip boho.
Indiferent ce vei alege, orienteaza-te catre acele stiluri, care iti vor aduce o stare de bine, pentru a da cel mai bun randament.
In cazul in care nu locuiesti la casa, poti sa iti creezi biroul in balcon sau sa imparti sufrageria in doua parti.
Fa-ti lista cu tot ce ai nevoie
Dupa ce ai decis care va fi spatiul in care iti vei amenaja biroul, este important sa iti faci o lista cu acele obiecte necesare, in functie de tipul de activitate pe care il vei face.
Daca in anumite activitati ai nevoie doar de un birou, un scaun si un laptop, pentru alte activitati s-ar putea sa ai nevoie si de o imprimanta sau de un spatiu de depozitare a unor dosare sau instrumente de lucru.
Oricum ar fi, pune pe lista, inainte de toate un birou si un scaun de birou, care sa iti ofere foarte mult confort iar ulterior celelalte lucruri de care vei avea nevoie.
Nu uita sa alegi un loc unde sa ai parte de suficienta lumina, pentru ca aceasta are un rol important in concentrare. Daca nu ai un astfel de spatiu disponibil, orienteaza-te catre lumina artificiala suficient de buna.
Decoreaza
Desi pare nesemnificativ, decorul are un rol important in felul in care te vei simti la birou. Daca la un job clasic, atmosfera era intretinuta poate de colegi, aici vei avea nevoie de un decor potrivit tie care sa te faca sa te simti bine, avand in vedere ca vei sta, probabil foarte multe ore, singur.
Deci, opteaza pentru tablouri, flori naturale, decoratiuni si chiar o muzica subtila, dar iti place sa lucrezi intr-un astfel de mediu.
Nu uita sa iti anunti familia, atunci cand ai de facut lucruri foarte importante si sa nu te lasi distras de alte sarcini, chiar daca esti acasa, pana nu ai terminat de facut ceea ce ti-ar propus.