Domnu' Ponta, rulati linistit in actuala masina de serviciu!

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Domnu' Ponta, rulati linistit in actuala masina de serviciu! Domnu' Ponta, rulati linistit in actuala masina de serviciu!
de Manager.ro la 03 Mai. 2012
Urmareste-ne pe Google News
pontamasini hibridmercedes s-classtoyota priuspoluare

De pe la jumatatea erei (comuniste), oricine putea sa detina un automobil. Asta daca punea bani la CEC si se inarma, pentru a se alege cu o Dacie (care nu avea decat nume romanesc, ma rog, dacic) cu tot atat de multa rabdarea cata ii trebuie acum unui viitor proprietar de Rolls Royce sau Ferrari.

Comunism-necomunism, capitalism-necapitalism, daca ceva s-a democratizat real, atunci sigur este posibilitatea de a fi "apropitar" peste o masina mare, mica, dupa posibilitati. 
 
Atat de tare s-a democratizat automobilul incat ne sufoca, la propriu. Ca sa nu se mai intample asta, premierul desemnat, Victor Ponta, vrea, in cazul in care Parlamentul il va confirma in functie, sa continue sa se deplaseze cu un un automobil hibrid. 
 
Minunat! Mai ales ca vrea ca toate institutiile de stat sa o... arda la fel, adica tot hibrid. Zice domnul Ponta ca, in acest fel, Bucurestiul si tara peste care este capitala vor fi mai putin poluate.
 
Ca spui asta, mai treaca-mearga, dar sa adaugi ca stii ce vorbesti, intrucat esti pasionat de automobil (probabil cand participa la raliuri, domnul Ponta nu mai era asa de ingrijorat de soarta planetei) si ca te pricepi la ce stie fiecare sa faca si, de fapt, sa dai cu hibridu-n fasole este cel putin hilar. 
 
Este ca si cand ai spune ca esti pasionat de tenis si de istoria sa, dar nu ai auzit de Rene Lacoste, Fred Perry, Philippe Chatrier, Rod Laver, Villas, Nastase, McEnroe, Borg, Becker,  Agassi, Sampras. 
 
Asa si domnul Ponta este revoltat ca limuzinoaiele oficiale, pe numele lor Mercedes S-Class polueaza. Era de ajuns sa se uite la Top Gear, daca tot este pasionat de automobil. Pe sarite daca s-ar fi uitat la emisiune si tot ar fi vazut episodul cu revitalizata S-Class. 
 
Dupa ce acest model este, pe buna dreptate, ridicat in slavi de Jeremy Clarckson, de parca ar fi fost purtator de cuvant al Daimler, exista o secventa in care acel model S-Class sta langa acelasi model condus de dl. Ponta, adica o Toyota Prius. Intrebarea era care polueaza mai mult. Evident, cineva la fel de repezit ca Zeus la Mecona sau ca un student care nu sesizeaza capcanele unui test grila, s-ar fi grabit sa spuna ca Prius. 
 
Ei bine, nu. Acel model S-Class ardea atat de eficient combustibilul incat nu mai ramanea prea mult din el ca sa polueze. Cu alte cuvinte, partea neelectrica, partea de combustie - hibrid insemnand o combinatie intre cele doua - a unei Toyota Prius polueaza mai mult decat matahala S-Class... Si asta nu pentru ca asa spunea Clarckson, ci pentru ca fusesera facute teste care sa ateste performanta. Iar asta era acum vreo 3-4 ani. 
 
Totodata, anul acesta, chiar luna trecuta, noul S-Class, varianta CDI Blue Efficiency, a fost galonat cu premiul de "cea mai verde masina a anului". Care au fost competitorii? Pai un hibrid facut de Peugeot si... oricat de incredibil ar parea un Ford Focus... electric. Lumea este incantata ca masinile electrice nu polueaza. Putini stiu si putinora le pasa ca, pentru a extrage litiul, sufletul oricarei baterii (de ceas, telefon, computer, automobil) se consuma cantitati uriase de energie, consum care inseamna imense emisii de dioxid de carbon.

Este ca si cand nu ce iei pe mere dai pere, ci vinzi toate merele, niste cirese, prune etc. si dai pe pere... Deci, domnu’ Ponta, rulati linistit in masina de serviciu! Schimbati cel mult masinile de escorta!
 
Cat despre automobilele pe care ar trebui sa le foloseasca institutiile statului, cele mai ecologice ar fi cele cu hidrogen care emit pe esapament numai apa, chiar potabila.
 
In lipsa acestora, nu ar strica niste biciclete sau mai putine deplasari pe distante scurte sau pe trasee acoperite perfect, fix in linie dreapta, cu metroul, mijloc de transport de care este foarte bine legat Piata Victoriei...

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x