Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

80% dintre conducatorii auto din Romania sunt agresivi in trafic


80% dintre conducatorii auto din Romania sunt agresivi in trafic
de la 21 Iun. 2011
Tags: conducatori autostudiusoferiagresivitatetelefonaccident rutier

Un studiu efectuat in 2010 de IPP (Institutul de Prevenire si Psihosociologie) releva ca 80% dintre soferii romani sunt agresivi in trafic.


Potrivit studiului citat de Antena3, 50% dintre romanii cu permis de conducere spun ca i-au stresat pe ceilalti cu flash-uri si claxoane, 21% au apelat la agresiuni verbale fata de colegii de trafic si 13% au recurs la gesturi "neortodoxe".

60% dintre romani poarta discutii la telefon fara hands-free, cand se afla la volan, 50% dintre ei nu respecta distanta regulamentara dintre masini, iar peste 40% conduc obositi sau "iau masa" la volan. In ciuda acestor statistici, procentul de promovabilitate al examenului pentru permis auto este extrem de ridicat in Romania: 84% in Alba, 73% in Arges, 83% in Bacau, 70% in Prahova si 52% in Bucuresti.

In primele luni ale anului 2011, au fost retinute la nivel national 55.000 de permise auto. Valoarea amenzilor acordate s-a situat la un milion de lei. Pierderile umane sunt insa de neinlocuit. Anul trecut, s-au inregistrat aproape 3.000 de decese in urma accidentelor de masina.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

2 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Iulia A 2011-06-22 17:23:32
Eu mi-am pierdut ambii parinti in accident de masina, saptamana trecuta, departe de orasul in care locuim. E trist ca se incearca sa se scoata ca vinovat tatal meu care, nu-si mai poate sustine punctul de vedere.
Nici macar nu vreau sa-l cunosc pe acel neom care le-a curmat viata parintilor mei.
Eu cred ca, acel examen psihologic ar trebui facut foarte amanuntit, si fata in fata psiholog chiar psihiatru cu potentialul conducator auto.
A avea permis de conducere nu este obligatoriu !?
meme 2011-06-22 13:56:26
Corect!
Rationamentul Ć¢€˛la fata loculuiĆ¢€¯ este urmatorul:

1. Din cei 80%, 10% sunt nervosi ai devin agresivi pe zi ce trece DIN VOATA LOR, pentru ca... sunt VII, sunte TREJI si ar vrea sa ajunga disperati cat mai repede...unde au plecat, pentru ca...d-aia au plecat de unde au plecat.
2. Restul, de 70% sunt agresivi pentru ca DORM si...sunt treziti din somn de claxoane sau de manevrele din trafic CORECTE ale celor 10%, care ar vrea - daca nu e totusi prea mare tupeul, cu permisiunea celor care dorm - sa mearga pe drumul lor, fara sa se impiedice din 10 in 10 metri de masini parcate fiecare unde l-a prins inghetul si nevoia basic, ceea ce...nu se poate, pentru ca asa cum mi-a replicat un Ć¢€˛agent extrem de vigilentĆ¢€¯, Ć¢€˛NU AVEM LEGE PENTRU A SANCTIONA NESIMTIREA IN TRAFICĆ¢€¯ si, de unde deducem ca nu avem lege nici pentru a sanctiona DORMITUL PE VOLAN, ATAT TIMP CAT ADORMITUL NU A OMORAT...MACAR UN OM, sau nu a produs macar un accident!
So, cine sunt ceilalti 20% din problema noastra?
Raspuns: ceilalti 20% sunt INTOTDEAUNA o cota care se reinnoieste periodic, indivizi EXTREM DE FERICITI, care provin dintre cei 10% care, in timp, AU AJUNS IMUNI LA NESIMTIRE si care au ajuns la minunata performanta de a constientiza ca in acest loc sarit de civilizatie, in care autoritatile sunt sublime, dar nu fac decat zgomot si panica, e indicat sa-ti menajezi SINGUR sanatatea, siguranta si beneficiile, pentru ca altfel ajungi sa traiesti pentru un buget care se scurge in van in alte locuri decat acelea unde este firesc sa se intample, motiv pentru care se mentine un HAOS DIRIJAT foarte bine, cu IDI.OTI NESANCTIONATI - REALMENTE, cu MASINI PARCATE ILEGAL, cu MASINI RIDICATE ILEGAL, cu INFRACTORI ELIBERATI PENTRU CA Ć¢€˛NU SUNT UN PERICOL PUBLICĆ¢€¯ etc. etc. etc.

So, care este BENEFICIUL SOCIAL in urma unor statistici realmente INUTILE , asa cum este cea care face obiectul atricolului de mai sus?

Raspuns: DOAR mult zgomot si panica!
Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016