10 sfaturi pentru cei care vor sa aiba un impact profesional mai mare in 2013

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
10 sfaturi pentru cei care vor sa aiba un impact profesional mai mare in 2013 10 sfaturi pentru cei care vor sa aiba un impact profesional mai mare in 2013
de Manager.ro la 30 Dec. 2012
Urmareste-ne pe Google News
sfaturiimpact profesional2013sedintemesajeantreprenoriat

Noul an va reprezenta o oportunitate pentru antreprenorii care vor sa-si reorganizeze obiectivele si sa-si reinceapa activitatea cu o misiune mai clara. Rezolutiile bine gandite reprezinta o metoda eficienta de maximizare a rezultatelor si a impactului benefic asupra companiei.

2013 va fi anul in care volatilitatea economica va continua (din cauza riscurilor, a politicii monetare inflationare si a somajului ambivalent). De asemenea, vom constata o serie de fenomene: emergenta microantreprenorului, atentia tot mai mare asupra amortizarii investitiilor in social media si filantropia, ca element de marketing. Urmatoarele sfaturi, oferite de AIMbitious StartUp, pot fi foarte folositoare in 2013.

1) Dezvolta noi produse/servicii

DEZVOLTARE va fi cuvantul cheie al anului viitor. Ritmul schimbarilor tehnologice nu a fost niciodata mai dinamic si ar trebui sa va asteptati la schimbari in comportamentul consumatorilor.

Companiile vor fi nevoite sa gaseasca noi modalitati de dezvoltare a unor produse si servicii si vor urmari in acelasi timp eficientizarea costurilor de productie. De asemenea, se vor concentra asupra business-urilor care aduc rapid o amortizare a investitiilor.

Dezvoltarea presupune schimbarea si imbunatatirea unor PRODUSE si SERVICII, a unei culturi, a unui plan de afaceri etc, pentru a functiona in continuare optim. Motto-ul Facebook, care presupune generarea inovatiei interioare, inainte ca altcineva sa faca acest lucru, reprezinta un sfat excelent.

2) Genereaza mai multe vanzari si mai putine idei

Vorbele sunt ieftine. Rezultatele conteaza cel mai mult. Nimic nu e mai frustrant decat cei care au idei bune, dar nu le pun in functiune. Daca vrei sa generezi valoare pentru compania ta, genereaza mai putine idei si mai multe cai de a le indeplini. Daca esti o persoana creativa, alege o idee pe care o poti implementa si concentreaza-te asupra ei.

3) Defineste-ti cultura

Fiecare companie are o cultura, indiferent daca aceasta e sau nu "constientizata". Companiile care vor genera cele mai bune rezultate vor servi culturi apropiate de angajati si clienti. Nimic nu creeaza mai multa dezbinare decat sentimentul lipsei unui scop. Intelege valorile pentru care muncesti si asigura-te ca ai un status quo. Cu cat procesul de edificare a culturii corporatiste va fi mai popular, cu atat vei beneficia de un ecosistem optim la birou.

4) Diversifica-ti prezenta pe canalele de socializare

Retele de socializare nu inseamna doar Facebook si Twitter. Mizeaza si pe Pinterest, Tumblr, LinkedIn, Google+ etc.

5) Reevalueaza-ti investitiile

Investitiile precum actiunile si bondurile (obligatiunile) pot fi foarte volatile. Fiecare implica noi reguli, fenomene, trenduri si teze investitionale. Asigura-te ca intelegi industria si dezvoltarile ideologice care afecteaza investitiile tale; determina ce trebuie sa pastrezi si ce trebuie sa vinzi, pentru a-ti echilibra capitalul.

6) Simplifica-ti viata

Cu cat lucrurile devin mai complicate, cu atat simti nevoia sa le simplifici. In loc sa te concentrezi asupra unui numar de zece proiecte, concentreaza-te asupra finalizarii unuia singur. Daca ai o organizatie mare, poti "pastori" mai multe proiecte, dar nu este o regula universal valabila. Legea lui Pareto (80/20) spune ca 80% din rezultate survin din 20% fapte. Concentreaza-te asupra acelui procent de 20%.

7) Cunoaste-ti colegii

Afacerile implica relatia cu oamenii. Cu cat ii vei cunoaste mai bine pe ceilalti, cu atat mediul de lucru se va imbunatati. Rezerva-ti in fiecare zi un timp pentru a disputa cu ceilalti. Relatiile profesionale si umane pe care le dezvolti sunt mai importante decat orice profit material.

8) Implica-te sufleteste

Cu totii credem ca trebuie sa separam viata personala de cea profesionala. Nu e cazul! Incearca sa le combini. Nu astepta ca geniul creativ sa vina brusc peste tine. Stimuleaza-l. Energia ta creativa ii va inspira pe ceilalti angajati si un loc de munca armonios genereaza mai multa fericire si productivitate.

9) Scrie in fiecare luna un mesaj traditional

De cand cu emailul, am uitat sa mai scriem "de mana". In fiecare luna, trimite-i multumiri SCRISE unui client, consumator, coleg. Acest gest simplu va imbunatati nivelul de comunicare.

10) Sedinte mai putine, rezultate mai multe

Multe sedinte reprezinta o scuza pentru sefii care vor sa se auda vorbind si sa prezinte tuturor idei pe jumatate proiectate. Desi sedintele reprezinta o parte importanta in activitatea oricarei companii, acestea nu trebuie sa depaseasca 30 de minute, timp dupa care devin ineficiente.

Ultimele NOUTATI

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Companii

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea

today08 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Ultimele stiri economice

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today08 Mai. 2025
Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?
Analize

Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?

today08 Mai. 2025
Fondatorul 5 to go readuce la viata un brand legendar din comunism: surpriza care va rescrie istoria
Companii

Fondatorul 5 to go readuce la viata un brand legendar din comunism: surpriza care va rescrie istoria

today08 Mai. 2025
Greu de crezut? Un scaun de birou ergonomic poate face un angajat mai productiv!
Business

Greu de crezut? Un scaun de birou ergonomic poate face un angajat mai productiv!

today07 Mai. 2025
Taxe de autostrada in Ungaria explicate simplu – ce trebuie sa platesti si de ce
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Taxe de autostrada in Ungaria explicate simplu – ce trebuie sa platesti si de ce

today07 Mai. 2025
Sa nu uitam promisiunile lui George Simion!
Analize

Sa nu uitam promisiunile lui George Simion!

today07 Mai. 2025
ANAF sprijina cabinetele medicale individuale si PFI-urile cu un nou program de conformare fiscala
Economie

ANAF sprijina cabinetele medicale individuale si PFI-urile cu un nou program de conformare fiscala

today07 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x