10 sfaturi pentru organizarea birourilor mici
sfaturiorganizarebiroupereticlientibomboane
De la demolarea peretilor, pana la intampinarea clientilor cu bomboane, sefii si angajatii ne ofera cele mai bune sfaturi privind organizarea birourilor mici, de startup.
1. Construieste o zona de primire confortabila
"Am transformat zona de primire intr-una foarte confortabila pentru oaspeti. In primul rand, am adaugat un perete, pentru a construi zona propriu-zisa. Directorul nostru ii intampina mereu pe clienti oferindu-le o bautura si un loc pe o canapea confortabila, alaturi de un iluminat cald si multe, multe reviste de specialitate. Ah! Si sa nu uitam de bomboane si snacksuri!" - Jesse Pujji, Ampush
2. Dragi clienti, faceti cunostinta cu Lassie!
"Blueye asigura salvarea animalelor. Le facem cunostinta clientilor nostri cu cainii comunitati culesi de pe strada - care au invatat sa se comporte exemplar! Clientii sunt mereu incantati de patrupedele salvate de la pieire si animalele dau viata acestui birou. In plus, unele sunt adoptate imediat!" - Abby Ross, Blueye Creative.
3. Distreaza-i pe vizitatori (intr-un stil cat mai elegant)
"Primeste-i cu caldura pe oaspeti. Am incercat sa dam nastere unei atmosfere unde oricine sa se simta confortabil. Arta interactiva, coduri QR, mesaje amuzante, toate aceste elemente contribuie la relaxarea musafirilor nostri. Umorul functioneaza intotdeauna, dar asigurati-va ca are o limita. Nu ii determinati pe oameni sa se simta ca la dentist sau la morga" - Jordan Guernsey, Molding Box.
4. Gustarile sunt pe gustul tuturor.
"Biroul de la munca este casa noastra. O gazda buna isi intampina mereu vizitatorii cu o bautura sau ceva de mancare. Avem o varietate de gustari, de la bomboane la fructe, precum si bauturi. Cand ii primesti pe oameni ca pe niste prieteni, parteneri, ei se simt mai fericiti". - Aaron Schwartz, Modify Watches.
5. Oglinda, oglinjoara...
"Oglinzile reprezinta o modalitate excelenta de a da senzatia unui spatiu mai mare. Cautati la Ikea". - Benjamin Leis, Sweat EquiTees.
6. Da senzatia unui birou mai mare, folosind culori vii.
"Oricat de mic ar fi un birou, el nu trebuie sa dea senzatia de claustrofobie. Spatiul de lucru pare mai mare, atunci cand folosesti lumina naturala si culori vii, precum bej, albastru deschis sau crem". - Anthony Saladino, Kitchen Cabinet Kings.
7. Un zambet face mult.
"Asigura-te ca angajatii tai recunosc importanta unui zambet, afisat in fata tuturor celor care iti calca pragul companiei. Oamenii ar putea fi suparati sau grabiti, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ii intampini la fel de morocanos". - Aron Schoenfeld, Do It In Person.
8. Nu-i lasa pe oaspeti sa astepte.
"Cel mai bun mod prin care poti primi pe cineva este sa-l primesti la...timp. Nu il lasa sa astepte." - Lisa Nicole Bell, Inspired Life Media Group.
9. Arata-le compania ta, asa cum este.
"Cand ne-am mutat in primul nostru birou, peretii erau vopsiti intr-un alb plictisitor, care a deprimat echipa noastra si nu ne-a adus o imagine foarte buna in fata clientilor. Pentru a rezolva aceasta problema, am acoperit jumatate din pereti in culoarea noastra de suflet, portocaliu Tatango, care a inseninat biroul". - Derek Johnson, Tango.
10. Acoperiti peretii.
"Tablourile pe care le agati pe peretii biroului vor face impresie. Biroul nostru nu este foarte mare, dar am afisat logoul nostru in cateva locuri si am asezat cateva tablouri cu peisaje din oras." - Robert J. Moore, RJMetrics.