Ce furnizor global de solutii software a fost nominalizat intr-un clasament Gartner
gartnerplatformainteractive intelligencebusinesscustomer interaction centerorganizatii
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, a fost nominalizata printre liderii globali din industria de software pentru centre de contact, potrivit raportului international al companiei americane de consultanta Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure.
Raportul intocmit de Gartner, ce ofera o analiza a furnizorilor de pe piata pe baza capacitatii acestora de executie si a complexitatii viziunii, este inclus si in newsletter-ul Interactive Intelligence Contact Center Automation.
Potrivit Gartner, liderii nominalizati in raportul Magic Quadrant sunt „furnizori cu o mare vizibilitate in piata, cu portofolii extinse de produse, care inregistreaza cote de piata semnificative, care prezinta o acoperire geografica larga, cu o viziune clara asupra evolutiei pietei de profil si cu o capacitate dovedita pentru livrarea de solutii pentru centre de contact. Acestia ocupa o pozitie dominanta in piata, datorita portofoliului de produse, si este de asteptat ca pe viitor sa continue sa livreze solutii de top. Liderii nu ofera neaparat cea mai buna solutie din gama pentru fiecare cerinta a clientului, insa, in general, ofera produse puternice, cu caracteristici exceptionale. In plus, acesti furnizori ofera solutii care prezinta un risc relativ redus de esec in implementare.”
Interactive Intelligence a fost pozitionata de Gartner printre liderii globali din industria de software pentru centre de contact pentru al saselea an consecutiv.
„Consideram ca plasarea noastra constanta printre liderii din industria de software pentru centre de contact se datoreaza faptului ca suntem in permanenta in cautarea inovatiilor din domeniul tehnologiei care sa le ofere un plus de valoare clientilor nostri. Astazi, vedem urmatoarele inovatii ca rezultat al utilizarii sistemelor hibride si in cloud in moduri cu totul noi, cu scopul de a le oferi organizatiilor o viteza de implementare fara precedent, scalabilitate, fiabilitate si o functionalitate unica pentru o implicare mai pozitiva a clientilor”, a declarat Dr. Donald E. Brown, fondator si CEO al Interactive Intelligence.
In 1997, Interactive Intelligence a lansat platforma all-in-one de solutii software – Customer Interaction Center™ (CIC) – pentru a furniza aplicatii multifunctionale in defavoarea costurilor si complexitatii date de infrastructura multipunct utilizata la vremea respectiva.
Platforma CIC, ce poate fi implementata atat la locatie cat si in cloud, faciliteaza automatizarea centrelor de contact, ofera aplicatii pentru comunicatii integrate si automatizarea functionalitatii proceselor de afaceri. Printre verticalele de business in care poate fi utilizata se numara serviciile financiare, asigurarile, serviciile de colectare a debitelor si utilitati.