Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce furnizor global de solutii software a fost nominalizat intr-un clasament Gartner


Ce furnizor global de solutii software a fost nominalizat intr-un clasament Gartner
de la 01 Iul. 2014
Ce furnizor global de solutii software a fost nominalizat intr-un clasament Gartner
Tags: gartnerplatformainteractive intelligencebusinesscustomer interaction centerorganizatii

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, a fost nominalizata printre liderii globali din industria de software pentru centre de contact, potrivit raportului international al companiei americane de consultanta Gartner Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure.

Raportul intocmit de Gartner, ce ofera o analiza a furnizorilor de pe piata pe baza capacitatii acestora de executie si a complexitatii viziunii, este inclus si in newsletter-ul Interactive Intelligence Contact Center Automation.
 
Potrivit Gartner, liderii nominalizati in raportul Magic Quadrant sunt „furnizori cu o mare vizibilitate in piata, cu portofolii extinse de produse, care inregistreaza cote de piata semnificative, care prezinta o acoperire geografica larga, cu o viziune clara asupra evolutiei pietei de profil si cu o capacitate dovedita pentru livrarea de solutii pentru centre de contact. Acestia ocupa o pozitie dominanta in piata, datorita portofoliului de produse, si este de asteptat ca pe viitor sa continue sa livreze solutii de top. Liderii nu ofera neaparat cea mai buna solutie din gama pentru fiecare cerinta a clientului, insa, in general, ofera produse puternice, cu caracteristici exceptionale. In plus, acesti furnizori ofera solutii care prezinta un risc relativ redus de esec in implementare.”
 
Interactive Intelligence a fost pozitionata de Gartner printre liderii globali din industria de software pentru centre de contact pentru al saselea an consecutiv.
 
„Consideram ca plasarea noastra constanta printre liderii din industria de software pentru centre de contact se datoreaza faptului ca suntem in permanenta in cautarea inovatiilor din domeniul tehnologiei care sa le ofere un plus de valoare clientilor nostri. Astazi, vedem urmatoarele inovatii ca rezultat al utilizarii sistemelor hibride si in cloud in moduri cu totul noi, cu scopul de a le oferi organizatiilor o viteza de implementare fara precedent, scalabilitate, fiabilitate si o functionalitate unica pentru o implicare mai pozitiva a clientilor”, a declarat Dr. Donald E. Brown, fondator si CEO al Interactive Intelligence.
 
In 1997, Interactive Intelligence a lansat platforma all-in-one de solutii software – Customer Interaction Center™ (CIC) – pentru a furniza aplicatii multifunctionale in defavoarea costurilor si complexitatii date de infrastructura multipunct utilizata la vremea respectiva.
 
Platforma CIC, ce poate fi implementata atat la locatie cat si in cloud, faciliteaza automatizarea centrelor de contact, ofera aplicatii pentru comunicatii integrate si automatizarea functionalitatii proceselor de afaceri. Printre verticalele de business in care poate fi utilizata se numara serviciile financiare, asigurarile, serviciile de colectare a debitelor si utilitati.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016