Studiu: Romanii alearga dupa mancarea la reducere

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Studiu: Romanii alearga dupa mancarea la reducere Studiu: Romanii alearga dupa mancarea la reducere
de Manager.ro la 27 Mai. 2013
Urmareste-ne pe Google News
mancarebauturistudiudiscountgfk

Romanii sunt ca vulturii dupa discounturi cand merg la cumparaturi, iar cel mai important element dupa care se uita este mancarea. In magazinele de tip discount, categoriile preferate sunt din zona de mancare si bauturi (sucuri, cafea, bere, apa), se arata intr-un studiu recent facut public.

Segmentul care inregistreaza cea mai mare crestere in valoare este cel al produselor alimentare, marcand un plus de 19% fata de 2011. Pentru bauturi, gospodariile au cheltuit cu 10% mai mult in magazinele de tip discount pentru aceeasi perioada analizata.
 
Perechea “mancare si bauturi” reprezinta o treime din importanta discounturilor pe scara de interes a romanilor. In acest context, formatul de tip discount acopera 9% din cheltuielile gospodariilor din Romania pentru bunuri de larg consum, se arata in studiul GfK Romania.
 
In comparatie cu anul precedent, se remarca o crestere de 11% in valoare absoluta. Analiza ia in considerare evolutia Penny Market, XXL Mega Discount si Lidl, fara Profi care s-a repozitionat in supermarket incepand cu februarie 2012.

 
6 din 10 gospodarii din Romania si-au facut cumparaturile cel putin o data din discounteri, iar frecventa medie de cumparare este de doua ori pe luna.
In 2012, aceste actiuni s-au reflectat intr-o crestere a comertului modern cu un punct procentual fata de anul anterior, atragand 49% din valoarea totala a pietei de FMCG pentru consumul acasa.
 
Studiul are la baza informatii obtinute prin monitorizarea consumului casnic in 2012 a aproximativ 90 de categorii de produse de larg consum prin intermediul cercetarii de tip Panel de Consumatori a GfK Romania, pe un esantion de 2.200 gospodarii, reprezentativ la nivel national.
 
In plus, din 2013, numarul de gospodarii monitorizate a crescut la 3.000. Odata cu aceste schimbari, GfK a largit si categoriile monitorizate. La cele deja analizate, se adauga: fructe si legume proaspete si congelate, carne proaspata si procesata, alcool, produse de ingrijire pentru bebelusi, inghetata, sosuri si dressing-uri, mancare pentru animale.
 
 

Ultimele NOUTATI

Manevra subtila a lui Calin Georgescu si George Simion. Mare atentie la ce votam duminica!
Analize

Manevra subtila a lui Calin Georgescu si George Simion. Mare atentie la ce votam duminica!

today16 Mai. 2025
Leul isi reia picajul in fata euro si se depreciaza chiar si in raport cu francul elvetian! Cursul valutar incepe din nou sa se cutremure
Ultimele stiri economice

Leul isi reia picajul in fata euro si se depreciaza chiar si in raport cu francul elvetian! Cursul valutar incepe din nou sa se cutremure

today16 Mai. 2025
20 de sfaturi despre bani de la miliardari: ce fac ei diferit si ce poti aplica si tu
Analize

20 de sfaturi despre bani de la miliardari: ce fac ei diferit si ce poti aplica si tu

today16 Mai. 2025
3 idei de afaceri cu potential urias in Romania pentru 2025–2026
Companii

3 idei de afaceri cu potential urias in Romania pentru 2025–2026

today16 Mai. 2025
Blackout-ul care a zdruncinat Europa: Germania se intoarce la petrol si carbune!
Extern

Blackout-ul care a zdruncinat Europa: Germania se intoarce la petrol si carbune!

today16 Mai. 2025
Romania, incotro? Tara cu cel mai mare deficit bugetar din UE e la rascruce. Dobanzile, cursul valutar si Bursa, pe jar!
Economie

Romania, incotro? Tara cu cel mai mare deficit bugetar din UE e la rascruce. Dobanzile, cursul valutar si Bursa, pe jar!

today16 Mai. 2025
Ai nevoie de viza pentru Tunisia? Ce documente trebuie sa pregatesti inainte de plecare
Life Style

Ai nevoie de viza pentru Tunisia? Ce documente trebuie sa pregatesti inainte de plecare

today16 Mai. 2025
De ce devine din ce in ce mai greu sa iesi in evidenta pe social media si sa-ti creezi un fanbase?
Social Media

De ce devine din ce in ce mai greu sa iesi in evidenta pe social media si sa-ti creezi un fanbase?

today15 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x