La seminar participa oameni de comunicare, project manageri, top manageri, business developeri din renumite companii de IT, recrutare, publicitate, dar si antreprenori din domenii precum turism, promovare online, curierat. Studiile de caz si exercitiile realizate in timp real au asigurat interactivitatea si schimbul de experienta intre participanti, ceea ce a facilitat generarea de idei si tactici inovatoare pentru dezvoltarea unei strategii de marketing.
Urmatorul workshop, cel dedicat strategiilor de vanzari globale, pentru care inscrierile sunt inca deschise, va avea loc in perioada 20-21 martie si il va avea ca mentor pe
Ken Morse (foto), profesor in cadrul MIT si lider de performanta in vanzarile globale, cu peste 35 de ani de experienta in managementul vanzarilor.
Participantii vor fi mentorati de Ken, vor analiza studii de caz, vor lucra pe strategii concrete de vanzari globale, vor invata care sunt elementele de succes ale unui plan de afaceri care sa atraga investitori, dar vor afla si secretele recrutarii unei echipe de vanzari de top. La sfarsitul seminarului, informatiile acumulate vor fi testate intr-un elevator pitch de 55 secunde, in fata unor investitori invitati, care vor oferi feedback si vor evalua aptitudinile fiecarui participant.
„Capacitatea companiilor de a sti cu exactitate care sunt clientii lor tinta si de a elabora un plan pentru a gestiona resursele organizatiei lor cu scopul de a crea valoare este ceea ce distinge marile companii de firmele mediocre. Dezvoltarea unui plan care foloseste resursele organizatiei pentru a dezvolta produse sau servicii este drumul sigur catre succesul companiei. In acest workshop, veti invata tehnici pentru a dezvolta un astfel de plan care va genera o crestere exponentiala a veniturilor si profiturilor”, a declarat Ken Morse.
Ken Morse este, printre altele, antreprenor in serie, presedinte al Entrepreneurship Ventures Inc., Managing Director fondator al Centrului de Antreprenoriat de la Massachussetts Institute of Technology (MIT), profesor invitat la Facultatea de Business ESADE din Barcelona si membru invitat al Consiliului National pentru Consultanta in Inovare si Antreprenoriat creat recent de Presedintele Barack Obama. De asemenea, este seful Catedrei de Antreprenoriat, Inovare si Competitivitate la Universitatea Tehnologica Delft (Olanda) si sustine workshop-uri de business in Europa, Liban, Arabia Saudita, Pakistan, Noua Zeelanda, Quebec si SUA, de peste opt ani.
Business Mentoring Program e un program de training a carui curricula e gandita la nivelul de complexitate si exigenta corespunzator unui MBA. Programul e implementat in Romania de catre Fundatia Post-Privatizare.
Orice eveniment de o asemenea anvergura are locuri limitate. Inscrierea se face in urma completarii unui formular disponibil pe site-ul www.businessmentoring.ro. Partenerii BMP sunt Pilkington Ratiu Business School, Bestjobs, Ziare.com, Portal HR, Businesslive.ro, Business24, Best resource, Bank news, Club Afaceri.ro, Doing Business.ro, Efin.ro, Venture Connect, Manager Express.
Puteti obtine informatii la 031.1000.719 (telefon) sau 031.1000.720 (fax) si site-ul www.businessmentoring.ro. Persoana de contact este Carmen Prosan - 0745.258.250, email - prosan.c@postprivatizare.ro.