Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

5 masini la care voi fi atent in 2020


5 masini la care voi fi atent in 2020
de Florin Amariei la 03 Ian. 2020
5 masini la care voi fi atent in 2020
Tags: auto masiniporschevolkswagenjeepbmw seria 4masini 2020

Criteriul aici e simplu, fata de masinile care mi-au marcat anul 2019 [link]: sunt masini pe care vreau sa le conduc si sa vi le prezint in 2020. Noul deceniu aduce noi lansari de masini la care voi fi foarte atent. Am selectat 5 dintre multele automobile care vor fi prezentate publicului in premiera mondiala sau pe care le vom vedea in curand in tara noastra. Bineinteles, sunt 5 masini pe care de-abia astept sa le conduc! Sa pornim!



1. Noul BMW Seria 4


Oglindind materialul in care va spuneam de masinile anului care tocmai a trecut, noul BMW Seria 4 se afla in topul masinilor la care eu voi fi atent in acest an.

Constructorul bavarez a anuntat deja conceptul care va sta la baza noii generatii si, dupa cum am vazut la Seria 8, masina care va putea fi cumparata de noi toti va fi destul de asemanatoare cu forma conceptuala. 

Cred ca BMW va continua cu trendul provocator pornit cu X7, Seria 7 si X5. Vom avea un Seria 4 cu o grila noua, mult mai mare si diferita de "rinichii" cu care am fost obisnuiti pana acum.

Desigur, vor fi multe aspecte imbunatatite la capitolul performanta, confort, functionalitati, sportivitate si forma, dar eu cred ca grila va fi unul dintre elementele cele mai provocatoare pentru aceasta masina. Ramane de vazut si, bineinteles, de testat.
 


2. Porsche Taycan


Da, a fost deja lansat si testat prin mai multe colturi ale lumii. Da, deja e cunoscut si deja a fost vazut in "carne si oase". Da, deja stim preturile orientative si variantele in care va putea fi comandat. Cu toate astea, in Romania n-a ajuns oficial. 

Urmeaza sa il vad pe 19 ianuarie si de-abia astept sa imi impart primele impresii cu voi. Taycan reprezinta o aventura in viitor al constructorului german si avem, totodata, primul competitor european serios pentru Tesla. Daca americanii lui Musk nu vor sa vina sa ia banii romanilor care-si permit un Model S sau X, atunci, "by all means", sa vina nemtii.

In plus, trebuie sa avem in vedere faptul ca Porsche au insistat pana acum destul de mult in spatiul public cu faptul ca Taycan poate fi efectiv abuzat pentru distractie fara a risca stricarea unor piese esentiale sau uzarea mai rapida a bateriei, fata de limitele pe care firma condusa de Elon Musk le impune.


3. BMW iX3


Practic, vom avea primul X3 complet electric. Momentan, datele despre aceasta masina nu sunt inca suficient de clare. Exista zvonuri care ar avea intre 400 si 440 de km autonomie in sistemul WLTP, ceea ce ar insemna aproximativ 380 de km in conditii reale de condus.

Este, insa, una dintre masinile la care merita sa fim cu totii atenti. Daca esti interesat de un SUV, insa vrei sa cheltui mai putin pe intretinerea ei, atunci iX3 ar putea fi o varianta buna de luat in calcul. Pana acum, constructorul bavarez a demonstrat faptul ca X3 este un model buna si de baza al gamei "X", asadar noul iX3 trebuie sa se ridice la aceste asteptari si chiar sa le depaseasca. 

Acest model ar urma sa se lanseze in a doua parte a anului 2020, dar BMW ar face bine sa il aduca mai repede in piata. Nu de alta, dar nu stim pentru cat timp va mai acorda Guvernul bonificatia de 10.000 de euro pentru achizitia unei masini complet electrice.


4. Jeep Wrangler PHEV


Padurea va mirosi mai frumos? Cel putin asta promite Jeep entuziastilor offroad care tin si la mediul inconjurator.

Sa faci un astfel de pas in lumea celor care folosesc aceasta masina pentru a explora tot felul de locuri pe care majoritatea dintre noi le consideram inaccesibile sau prea provocatoare denota curaj.

Totodata, e o aliniere la trendurile din prezent si e simultan o intelegere a faptului ca limitarile impuse de normele UE sunt din ce in ce mai stricte.

Eu, insa, am incredere ca noul model va raspunde cu brio ambelor tabere: clientilor exploratori si institutiilor europene. De-abia astept sa-l vad!


5. Volkswagen ID.3


L-am vazut la prezentarea publica si mi-a creat doar impresii bune. Pozitia la volan e confortabila, materialele din habitaclu sunt placute, bordul are sens, iar masina chiar pare a fi noul VW Golf, noua masina a poporului care raspunde provocarilor climatice cu care ne confruntam.

In plus, sa nu uitam ca atmosfera din marile aglomerari urbane ale Romania s-ar imbunatati considerabil in scurt timp, daca 95% din masini vor fi electrice.

Acum sunt extrem de curios cum se conduce, care este autonomia reala si, mai important, cum si cat de repede se incarca.



Din aceste 5 masini, 3 sunt electrice, 1 hibrid si 1 pe combustie interna. Stim ca avem unde alimenta cu benzina sau motorina rapid, insa ce facem cu masinile electrice? Cat de repede vor invata oamenii sa faca tranzitia de la l/100 km la kWh/100 km? Avem infrastructura pregatita pentru trecerea la propulsie complet electrica? Vei putea merge linistit intr-o vacanta la munte cu "un plin"? Cat va costa acest "plin" si cum va fi masurat de autoritati pentru a proteja consumatorii de abuzuri?

Raman multe semne de intrebare si avem mult de munca. Un lucru, insa, este evident: avem nevoie de investitii clare in infrastructura, iar o mare parte din aceasta responsabilitate va apartine companiile petroliere care opereaza in prezent in tara noastra. Pentru ca, din pacate, nu ne putem baza pe determinarea statului roman de a intampina provocarile la capitolul industrie auto.

Pe curand!



Colaborator Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016