Aproape jumatate dintr-o subsectiune a Autostrazii Brasov - TarguMures este gata

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Aproape jumatate dintr-o subsectiune a Autostrazii Brasov - TarguMures este gata
Aproape jumatate dintr-o subsectiune a Autostrazii Brasov - TarguMures este gata
de Vlad Strunescu la 21 Oct. 2019
autostrada brasovstadiu autostraziautostrazi romaniaautostrada lugoj deva

Compania Nationala de Administrare a Infrastucturii Rutiere (CNAIR) a anuntat ca Autostrada Brasov - TarguMures - Cluj-Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau-Bors, Subsectiunea 3C3: Biharia-Bors, km 59+100- 64+450 a pornit de la stadiul fizic de 2,01%, in aprilie 2019, iar, in prezent, stadiul este de 49,06%.

Potrivit CNAIR, pe Sectiunea 2A: Ogra-Campia Turzii, lotul 2, Iernut-Chetani, stadiul fizic este de 80,47%, fata de 64,99%, in aprilie 2019. O evolutie semnificativa au inregistrat si lucrarile la VO Bacau, care au inceput in martie 2019 si, in prezent, au atins un stadiu fizic de 38%.

Citeste si: Primaria Bucuresti vrea sa impuna vinieta Oxigen. Tarifele sunt intre 1.900 de lei si 500 de lei pe an, amenzile intre 1.500 si 2.000 de lei
 
De asemenea, stadiul fizic al lucrarilor pentru obiectivul Autostrada Sebes Turda, Lot 1 era, in decembrie 2018, de 61%, iar, in prezent, progresul fizic a ajuns la 78,6%. 
 
CNAIR sustine ca, avand in vedere ca lucrarile ramase de executat nu afecteaza partea carosabila, exista posibilitatea ca, in functie de conditiile meteorologice, acest sector de autostrada sa fie deschis circulatiei la sfarsitul acestui an.
 
Totodata CNAIR a anuntat ca a solicitat Expertului Tehnic Independent sa realizeze si sa prezinte un raport preliminar care sa cuprinda analiza investigatiilor in teren si masurile de conservare si punere in siguranta a lucrarilor pentru autostrada Lugoj-Deva, lotul 3, km 56+220-77+361.
 
Prestatorului expertizei, IPTANA SA i s-au solicitat, in mod deosebit, concluziile privind lucrarile proiectate si executate, la nivel de performanta, cu indicarea posibilitatii deschiderii traficului.
 
In aceasta faza, concluziile preliminare sunt ca lucrarile executate in acest stadiu, nefiind finalizate la parametrii proiectati, prezentand numeroase defecte, degradari in evolutie, nu permit deschiderea traficului in conditii de confort si siguranta, asa cum sunt stabilite prin reglemantarile tehnice in vigoare si prin documentatia de proiectare care a stat la baza executarii lucrarilor.
 
In urma analizei efectuate privind posibilitatea deschiderii circulatiei pe autostrada s-a constatat ca la data inspectiei preliminare, imprejmuirea prezinta vulnerabilitati si defecte majore, a caror remediere nu se poate face pe termen scurt. 
 
Astfel, au fost necesare investigatii suplimentare pentru stabilirea solutiilor de remediere, in urma carora, dupa remediere, sa se poata deschide in prima faza circulatia in regim de drum cu 4 benzi de circulatie cu restrictii severe de tonaj si viteza, astfel: autovehicule cu masa totala maxima autorizata mai mica de 7,5 tone; viteza maxima de 90 km/h; viteza maxima de 50 km/h cand partea carosabila este acoperita cu polei, gheata, mazga sau sunt ploi tprentiale; viteza maxima de 60 km/h in zona podului peste raul  Mures (km 68+500 - km 69+500), respectiv pe zona podurilor de pe autostrada de la nodul Ilia (poduri si rampe intre km 76+100 – km 77+000), cat si la nodul Dobr (km 67+000 – km 67+500); semnalizarea corespunzatoare a sectorului de drum, inclusiv a pericolului prezentei animalelor.
 
Deschiderea circulatiei in regim de autostrada, cu restrictii de viteza si tonaj se poate face numai dupa rezolvarea tuturor vulnerabilitatilor imprejmuirii.
 
Deschiderea circulatiei pentru vehiculele cu masa mai mare de 7,5 tone se va face numai dupa aplicarea masurilor de remediere a defectelor constatate in cadrul expertizei tehnice pentru domeniul poduri.
 
Avand in vedere stadiul lucrarilor, sunt obligatorii inspectii saptamanale ale tuturor constructiilor si instalatiilor pe toata lungimea sectorului de drum, pana la finalizarea lucrarilor si remedierilor conform solutiilor stabilite in expertiza.
 
"Primele rezultate ale expertizei lucrarilor la lotul 3 al autostrazii Lugoj-Deva ne-au confirmat ca vom putea da in circulatie doar in conditiile de restrictii impuse de experti. De asemenea, subliniez ca lucrarile de la nodul Holdea trebuie sa fie receptionate intr-un timp cat mai scurt, dupa parcurgerea procedurilor tehnice, astfel incat autostrada sa poata fi utilizata.

Citeste si: Te-ai intrebat vreodata de ce se conduce pe partea stanga in unele tari?

Totodata, asteptam ca in faza a doua a expertizei, in urma investigatiilor si analizelor efectuate de catre specialisti, sa fie identificate solutiile de remediere a neconformitatilor din cauza carora tronsonul nu a fost receptionat", a declarat Sorin Scarlat, directorul general al CNAIR.
Jurnalist Manager.ro
Urmareste-ne pe Google News

Ultimele NOUTATI

Anuntul zilei pentru romanii care folosesc Revolut: acum pot fi luate credite, cati bani poti lua, cat e dobanda si ce conditii sunt
Financiar-Bancar

Anuntul zilei pentru romanii care folosesc Revolut: acum pot fi luate credite, cati bani poti lua, cat e dobanda si ce conditii sunt

Vesti bune pentru romanii care folosesc serviciile Revolut. Apar instrumente de creditare disponibile clientilor de la noi din tara, ceea ce inseamna ca te poti imprumuta de la Revolut, daca ai...
today18 Aug. 2022
Ignifugarea penetrarilor: 3 produse practice pentru izolare la foc
Casa si gradina

Ignifugarea penetrarilor: 3 produse practice pentru izolare la foc

Ignifugarea este procesul de aplicare pe suprafete, deschizaturi si penetrari a materialelor care  vor rezista la foc. Sunt multe tipuri de materiale si produse pentru ignifugare, dar am vrea sa...
today18 Aug. 2022
7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Adauga comentariu

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ce trebuie sa iei in calcul atunci cand iti deschizi un magazin fizic
Business

Ce trebuie sa iei in calcul atunci cand iti deschizi un magazin fizic

today18 Aug. 2022
2 produse pe care romanii cheltuiesc adesea mai mult decat isi permit
Life Style

2 produse pe care romanii cheltuiesc adesea mai mult decat isi permit

today18 Aug. 2022
Cum sa-ti dai seama daca un interviu de angajare a mers bine: 7 semne ca i-ai dat pe spate
Companii

Cum sa-ti dai seama daca un interviu de angajare a mers bine: 7 semne ca i-ai dat pe spate

today18 Aug. 2022
Una dintre cele mai inspirate decizii din lumea fotbalului: introducerea sistemului VAR (Video Assistant Referee)
Fotbal

Una dintre cele mai inspirate decizii din lumea fotbalului: introducerea sistemului VAR (Video Assistant Referee)

today17 Aug. 2022

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 Modele de Contracte - actualizate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x