Carmedia sau cum sa-ti transformi masina personala intr-o sursa de venit

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Carmedia sau cum sa-ti transformi masina personala intr-o sursa de venit Carmedia sau cum sa-ti transformi masina personala intr-o sursa de venit
de Redactia Manager la 14 Feb. 2013
Urmareste-ne pe Google News
carmediasoferipublicitatecarvertisingconditiisite

Carmedia este o companie care ofera servicii de publicitate outdoor, utilizand ca suport de comunicare masina personala.

Societatea a fost lansată in 2010 pornind de la ideea de a introduce pe piata din Romania o noua forma de publicitate outdoor care sa fie masurabilă si sa aiba un cost redus.

Claudia Sofron, Media & Office Assistant in cadrul societatii Carmedia, ne-a explicat despre ce este vorba: „Obiectivul nostru este sa demonstram advertiserilor ca aceasta forma inovatoare de publicitate outdoor este cea mai potrivita pentru campanii de tip call-to-action, pentru atragerea de noi clienti prin comunicarea de promotii sau lansarea de produse noi. Acest tip de publicitate are un impact social mare si creaza foarte mult buzz.”


Despre Carvertising

Carvertising-ul sau publicitatea pe masini personale porneste de la ideea de a promova brandurile, produsele si serviciile advertiserilor pe masinile personale ale soferilor prin lipirea de autocolante publicitare.

Multumita carvertising-ului, reclama se afla tot timpul in miscare, ajunge la un numar foarte mare de oameni si atrage atentia participantilor in trafic. Este o publicitate interactiva, care nu poate fi evitata, este „eye-catching”, masurabila si care poate fi foarte targetata (in functie de zona si de obisnuintele soferilor).

Soferii, remunerati pentru participare

Orice sofer care detine o masina personala se poate inscrie in baza de date de pe site-ul Carmedia.

„Soferii sunt selectati in functie de tipul masinii pe care il detin, numarul de kilometri parcursi, zonele in care se deplaseaza si alte criterii relevante pentru advertiser. Numai in momentul in care indeplinesc toate conditiile sunt sunati pentru preselectie iar la finalul campaniei sunt remunerati pentru participare”, ne-a spus Claudia Sofron.

Carmedia Concept Group: http://www.carmedia-group.com

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x