CEO-ul GM a plans la o intalnire cu rudele victimelor unor accidente in care au fost implicate masinile produse de companie

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
CEO-ul GM a plans la o intalnire cu rudele victimelor unor accidente in care au fost implicate masinile produse de companie CEO-ul GM a plans la o intalnire cu rudele victimelor unor accidente in care au fost implicate masinile produse de companie
de Manager.ro la 01 Apr. 2014
Urmareste-ne pe Google News
gmgeneral motorsmary barravictimemortiscuze

CEO-ul General Motors, Mary Barra, si-a cerut scuze in lacrimi, luni, in timpul unei intalniri cu rudele victimelor care au pierit la volanul unor automobile defecte produse de companie.

"Am stat la masa si am povestit despre persoanele noastre dragi, care acum nu se mai pot apara", a spus Ken Rimer, a carui fiica in varsta de 18 ani a decedat la bordul unui Chevrolet Cobalt cu defectiuni tehnice, produs in 2005.
 
Masinile rechemate in service, printre care modelele Cobalt, Saturn Ion si altele, au contactul de cheie defect si pot opri vehiculul in orice moment, deconectand airbagurile.
 
Pana acum, 31 de accidente rutiere au fost cauzate de modelele rechemate in service, rezultand 13 decese. Barra s-a intalnit cu 15 familii, inainte de audierea din fata Congresului american. In timpul intalnirii, cei prezenti i-au aratat lui Barra fotografii cu victimele accidentelor, majoritatea fiind tineri.
 
"I-am vorbit lui Mary despre Natasha si Amy", a spus Rimer. "Nu au fost doar 13 victime. Au fost niste oameni in carne si oase".
 
Laura Gipe Christian, care si-a pierdut fiica in varsta de 16 ani in urma unui teribil accident din 2005, masina implicata fiind un model Cobalt, a spus ca Barra si-a cerut scuze. "Chiar daca este sincera, noi i-am pierdut pe cei dragi si nimic nu ii mai poate aduce inapoi", a spus Laura pentru Detroit Free Press. Barra a mai spus ca modelele respective "pot fi conduse in continuare".
 
"O rog sa scoata masinile de pe strazi si-mi spune ca sunt sigure", a mai declarat Christian.
 
Pretul redus al modelelor rechemate in service, cumparate deseori de parinti, ca prima masina pentru copiii lor, a fost relationat cu numarul mare de decese in randul tinerilor cu varste sub 18 ani. De asemenea, soferii fara experienta risca sa intre in panica, daca masina se opreste din senin.
 
"Ai o masina ieftina si un sofer fara experienta... frica isi spune cuvantul", a declarat Robert Hilliard, un avocat care da in judecata GM. 
 
GM a recunoscut ca stia de zece ani ce se intampla cu contactele respective, dar nu a rechemat cele 2,6 milioane unitati Cobalt si alte masini in service, pentru a remedia problema. 
 
"Azi, GM va face exact ceea ce trebuie", a spus Barra. "Imi cer scuze tuturor celor afectati de acest recall - mai ales familiilor si prietenilor celor care si-au pierdut viata sau au fost raniti. Imi pare foarte rau".

Ultimele NOUTATI

Dreptul la somaj in 2025. Conditii de acordare a indemnizatiei lunare si documentele necesare
Economie

Dreptul la somaj in 2025. Conditii de acordare a indemnizatiei lunare si documentele necesare

today06 Iul. 2025
Harta celor mai mari salarii, pe judete - Clasamentul incepe cu 5.500 lei net/luna in Bucuresti
Companii

Harta celor mai mari salarii, pe judete - Clasamentul incepe cu 5.500 lei net/luna in Bucuresti

today06 Iul. 2025
Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x