Claims Tracker, un serviciu care arata in orice moment starea dosarului de dauna Casco si a reparatiei autovehiculului
claims trackerurmarire cascoavantahe cascoreparatii cascoallianz tiriac
Allianz-Tiriac le pune la dispozitie clientilor Claims Tracker, un serviciu inovator care simplifica si transparentizeaza modul de solutionare a daunelor acoperite de asigurarile Casco pentru persoanele fizice.
Cu ajutorul Claims Tracker clientii pot transmite online documentele necesare si au acces la informatii si actualizari 24/7, in timp real, despre dosarul de dauna.
Noul serviciu este gratuit si nu necesita descarcarea unei aplicatii sau crearea unui cont de utilizator.
In functie de preferinta, clientul primeste prin SMS sau e-mail un link activ pe intreaga perioada a solutionarii dosarului de dauna ce poate fi accesat oricand de pe telefon, desktop sau tableta.
Pentru a beneficia de avantajele Claims Tracker, asiguratii trebuie sa parcurga doi pasi simpli.
Primul pas este completarea declaratiei de dauna pe website-ul Allianz-Tiriac, in sectiunea Formular de dauna Casco sau in aplicatia Allianz-Tiriac Mobile sau pot suna la Call Center-ul companiei, la numarul 021. 201 91 80.
Al doilea pas consta in acceseaza linkului primit prin SMS sau e-mail ca urmare a notificarii daunei.
Dupa deschiderea dosarului de dauna Casco, clientii primesc, prin intermediul Claims Tracker, confirmarea acoperirii daunei si sunt informati despre pasii urmatori in procesul de solutionare a dosarului.
Daca, pentru solutionarea dosarului de dauna sunt necesare documente aditionale, asiguratul este notificat si le poate incarca direct din Claims Tracker, fara drumuri suplimentare in sucursala.
Un alt avantaj al utilizarii serviciului consta in notificarea clientului cu privire la data lacare este finalizata reparatia, iar autoturismul poate fi preluat.
Aceste informari sunt disponibile doar pentru clientii care opteaza pentru efectuarea reparatiei in reteua de service-uri auto partenere.
Pe de alta parte, clientii care aleg sa efectueze reparatia in regie proprie primesc prin intermediul Claims Tracker informatii cu privire la efectuarea platii.
Allianz-Tiriac a platit, in primele noua luni din 2019, in baza politelor Casco, despagubiri cu 14% mai mari fata de aceeasi perioada a anului precedent. Daunele pe segmentul Casco reprezinta 40% din volumul total al despagubirilor Allianz-Tiriac.