CNAIR a semnat contractele pentru proiectarea si construirea tronsoanelor 3 si 4 din Drumul Expres Craiova - Pitesti

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
CNAIR a semnat contractele pentru proiectarea si construirea tronsoanelor 3 si 4 din Drumul Expres Craiova - Pitesti
CNAIR a semnat contractele pentru proiectarea si construirea tronsoanelor 3 si 4 din Drumul Expres Craiova - Pitesti
de Vlad Strunescu la 17 Sep. 2020
Urmareste-ne pe Google News
drum craiova pitestisemnare contract cnaircontract drum expresinvestitie ford romania

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat, ieri, contractele pentru proiectarea si construirea tronsoanelor 3 si 4 din Drumul Expres Craiova - Pitesti, cu ofertantul declarat castigator asocierea SA&PE Construct - Spedition UMB - Tehnostrade.

Pentru Tronsonul 3, valoarea contractului este de 670.717.330,94 lei fara TVA. Traseul are o lungime de 31,75 kilometri, iar sursa de finantare sunt fonduri europene nerambursabile.

Citeste si: Soferii vor putea sa incheie polite RCA online
 
Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si realizarea  lucrarilor pentru construirea Drumului Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 3, intre localitatile Slatina si Colonesti.
 
Pentru Tronsonul 4, valoarea contractului este de 617.080.915,60 lei fara TVA. Traseul are o lungime de 31,88 kilometri. Sursa de finantare sunt fonduri europene nerambursabile.
 
Construirea acestui tronson de drum expres se desfasoara pe teritoriul judetului Arges si incepe la sud de localitatea Lunca Corbului (km 89+300), traverseaza localitatile Albota si Costesti, ocoleste pe la sud localitatea Bradu, dupa care se racordeaza la Autostrada A1 Bucuresti - Pitesti la km 121+185.
 
Durata contractelor este de 36 de luni, din care: 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de executie a lucrarilor. Perioada de garantie a lucrarilor este de 120 de luni.
 
Prezent la semnarea contractului, premierul Ludovic Orban a reluat pic povestea Drumului Expres Craiova - Pitesti. 
 
El a amintit ca, odata cu decizia Ford de a investi in Romania, grupul american a purtat negocieri cu Guvernul Romaniei si, in cadrul unui memorandum, printre punctele  inscrise, a fost Drumul Expres Craiova - Pitesti. 
 
"Imediat dupa semnarea memorandumului - evident, in Guvernul Romaniei, ministrul transporturilor eram eu si sunt si semnatar al acelui memorandum - imediat ne-am apucat de lucru, am realizat studiul de fezabilitate, am aprobat documentatia tehnico-economica prin Hotarare de Guvern, in 2008, pentru toata lungimea Drumului Expres Craiova - Pitesti. 
 
Din pacate, in 2008 a trebuit sa parasim guvernarea si iata ca suntem in anul 2020 si abia in anul 2020 reusim sa semnam contractele de design and build, de proiectare si constructie pe toate cele patru tronsoane ale Drumului Expres Craiova - Pitesti", a declarat Orban.
 
"Tin foarte mult la acest proiect. Este un proiect extrem de util pentru Romania, pentru Pitesti, pentru judetul Arges, pentru Craiova, pentru Dolj. 
 
Este un proiect care asigura legatura intre Craiova si Pitesti pe o structura de drum rapid, de drum expres, care va creste viteza de deplasare intre Pitesti si Craiova, care, pe de o parte, se leaga cu Coridorul IV Pan-European, leaga Craiova, Oltenia, cu Coridorul IV Pan-European. 

Citeste si: Productia de autoturisme a Romaniei a scazut cu 22,15%, in primele opt luni ale acestui an

Pe de alta parte, avand in vedere ca avem in plan realizarea autostrazii Calafat-Lugoj, de asemenea, va oferi o varianta alternativa pentru transport, inclusiv tuturor transportatorilor si tuturor celor care vor sa se deplaseze de la Constanta, Bucuresti, din toata zona spre granita de vest, inspre Europa", a explicat premierul.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x