Christophe Dridi este noul director general al Automobile Dacia, acesta preluand conducerea brandului in luna decembrie a anului trecut. Dridi are o experienta bogata in industria auto, toate semnele aratand la acest moment ca mandatul lui va fi unul de succes. De asemenea, Dridi se declara entuziasmat cu privire la ceea ce a gasit in tara noastra, spunand ca Romania are marele avantaj de a avea oameni instruiti bine in acest domeniu. Nu in ultimul rand, grupul francez Renault detine in tara noastra tot lantul, incepand de la proiectare si pana la productie si vanzare, ceea ce inseamna din nou un avantaj imens.
Obiectivul lui Christophe Dridi la conducerea Dacia este unul clar, si anume demararea procesului de expansiune a fabricii de la Mioveni. Productia de la Mioveni se invarte de ani buni in jurul cifrei de 350.000 de unitati pe an, cei de la Renault nevazand o oportunitate in extinderea acesteia. Insa, ultimele rezultate i-au facut pe francezi sa reconsidere aceasta optiune!
Obiectivul in legatura cu uzina Dacia de la Mioveni este unul cat se poate de simplu: majorarea capacitatii de productie de la 350.000 la 406.000 de unitati pe an. Conform previziunilor, acest proces se va intinde pe urmatorii doi ani, punctul final fiind programat pentru finele anului 2020, odata cu reinnoirea gamei. Pentru a face acest lucru posibil, investitiile ajung pana la nu mai putin de 100 de milioane de euro, 25 de milioane de euro reprezentand ajutor de stat. De asemenea, odata cu aceste investitii, cei de la Dacia vor mai angaja pentru uzina de la Mioveni inca 300 de oameni.
Anul 2020 se anunta a fi un an extrem de important pentru cei de la Dacia, pregatirile debutand inca de acum. Pe parcursul anului viitor, cei de la Dacia vor lansa modelele Logan si Sandero de generatie noua. De asemenea, la finele anului 2021, este programata lansarea noului Duster facelift, un model care va fi extrem de asteptat pe multe piete europene.
Furnizorii de componente joaca un rol extrem de important pentru orice producator auto. Spre exemplu, Dacia avea in urma cu ceva timp peste 2.000 de furnizori de componente. Bineinteles, o parte din acestia erau din Romania, insa multi altii proveneau din alte tari europene precum Polonia, Franta sau chiar Turcia.
Dacia anunta insa acum o serie de negocieri cu mai multi furnizori de componente, negocieri prin care incearca sa ii convinga pe acestia sa construiasca uzine in tara noastra. Astfel, cantitatea de componente produse la nivel local ar creste, ceea ce ar insemna un mare avantaj pentru Dacia. In primul rand, costurile ar fi reduse considerabil in cazul in care componentele vor fi produse chiar in tara noastra. De asemenea, componentele ar putea fi livrate mult mai usor si rapid catre uzina de la Mioveni. Nu in ultimul rand, construirea unor puncte de lucru in Romania ar aduce un plus si pentru economia locala din tara noastra.
Citeste si: Peste jumatate din accidentele aviatice au drept cauza erorile de pilotaj
Sursa foto: pexels.com
Ultimele NOUTATI
Romanii incep sa nu isi mai plateasca ratele la banci! Creste numarul restantelor la credite, ce inseamna acest lucru?
Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Partenerii nostri
Noul REGES online. Informatii complete si SOLUTII pentru cele mai frecvente probleme practice
[MODEL] Promisiune de angajare pentru detinuti si reglementari cheie pentru angajatori
Integrarea managementului contractelor cu alte sisteme digitale pentru o productivitate crescuta
De la dosare prafuite la imagine impecabila - cu doar cateva accesorii bine alese
Certificat calificat de semnatura electronica: Cum se inregistreaza achizitia in contabilitate
Ce reprezinta faptul generator si exigibilitatea TVA: Implicatii in aplicarea cotei corecte de taxa
Se vrea eliminarea ajutorului de inmormantare? ANUNTUL care a pus pe jar milioane de romani
Raspunsul la intampinare: ce este, cand se formuleaza si ce trebuie sa contina [MODEL]
Primul pas in instanta: Totul despre cererea de chemare in judecata [MODEL]
Te-ar putea interesa si
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain