Dacia anunta investitii masive pentru urmatorii doi ani si negocieri cu furnizori europeni de componente

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dacia anunta investitii masive pentru urmatorii doi ani si negocieri cu furnizori europeni de componente
Dacia anunta investitii masive pentru urmatorii doi ani si negocieri cu furnizori europeni de componente
de Adrian Somai la 22 Ian. 2019
Urmareste-ne pe Google News
daciainvestitiiuzina mioveniproductia dacia miovenidacia dusterdacia loganchristophe dridi

Anul 2018 a insemnat pentru Dacia un an excelent, in care cifrele de vanzare obtinute de modelele din portofoliu au intrecut orice asteptari. Desi in urma cu ceva ani nimeni nu se gandea ca modelele Dacia vor ajunge sa fie unele dintre cele sau chiar cele mai vandute modele de pe unele piete importante europene, iata ca acum realitatea ne dovedeste ca acest lucru a fost posibil. Insa, un an atat de bun precum s-a dovedit a fi 2018 pentru Dacia vine si cu niste responsabilitati la pachet pentru viitor. Tocmai din acest motiv, cei de la Dacia se pregatesc pentru noi investitii considerabile si pentru un an care se anunta plin din toate punctele de vedere.

Noul sef Dacia are planuri mari in 2019 

Christophe Dridi este noul director general al Automobile Dacia, acesta preluand conducerea brandului in luna decembrie a anului trecut. Dridi are o experienta bogata in industria auto, toate semnele aratand la acest moment ca mandatul lui va fi unul de succes. De asemenea, Dridi se declara entuziasmat cu privire la ceea ce a gasit in tara noastra, spunand ca Romania are marele avantaj de a avea oameni instruiti bine in acest domeniu. Nu in ultimul rand, grupul francez Renault detine in tara noastra tot lantul, incepand de la proiectare si pana la productie si vanzare, ceea ce inseamna din nou un avantaj imens. 

Obiectivul lui Christophe Dridi la conducerea Dacia este unul clar, si anume demararea procesului de expansiune a fabricii de la Mioveni. Productia de la Mioveni se invarte de ani buni in jurul cifrei de 350.000 de unitati pe an, cei de la Renault nevazand o oportunitate in extinderea acesteia. Insa, ultimele rezultate i-au facut pe francezi sa reconsidere aceasta optiune! 

Investitii de peste 100 de milioane de euro 

Obiectivul in legatura cu uzina Dacia de la Mioveni este unul cat se poate de simplu: majorarea capacitatii de productie de la 350.000 la 406.000 de unitati pe an. Conform previziunilor, acest proces se va intinde pe urmatorii doi ani, punctul final fiind programat pentru finele anului 2020, odata cu reinnoirea gamei. Pentru a face acest lucru posibil, investitiile ajung pana la nu mai putin de 100 de milioane de euro, 25 de milioane de euro reprezentand ajutor de stat. De asemenea, odata cu aceste investitii, cei de la Dacia vor mai angaja pentru uzina de la Mioveni inca 300 de oameni. 

Anul 2020 se anunta a fi un an extrem de important pentru cei de la Dacia, pregatirile debutand inca de acum. Pe parcursul anului viitor, cei de la Dacia vor lansa modelele Logan si Sandero de generatie noua. De asemenea, la finele anului 2021, este programata lansarea noului Duster facelift, un model care va fi extrem de asteptat pe multe piete europene. 

Dacia cauta furnizori de componente pe care sa ii aduca in Romania 

Furnizorii de componente joaca un rol extrem de important pentru orice producator auto. Spre exemplu, Dacia avea in urma cu ceva timp peste 2.000 de furnizori de componente. Bineinteles, o parte din acestia erau din Romania, insa multi altii proveneau din alte tari europene precum Polonia, Franta sau chiar Turcia. 

Dacia anunta insa acum o serie de negocieri cu mai multi furnizori de componente, negocieri prin care incearca sa ii convinga pe acestia sa construiasca uzine in tara noastra. Astfel, cantitatea de componente produse la nivel local ar creste, ceea ce ar insemna un mare avantaj pentru Dacia. In primul rand, costurile ar fi reduse considerabil in cazul in care componentele vor fi produse chiar in tara noastra. De asemenea, componentele ar putea fi livrate mult mai usor si rapid catre uzina de la Mioveni. Nu in ultimul rand, construirea unor puncte de lucru in Romania ar aduce un plus si pentru economia locala din tara noastra. 

Citeste si: Peste jumatate din accidentele aviatice au drept cauza erorile de pilotaj

Sursa foto: pexels.com

Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Romanii incep sa nu isi mai plateasca ratele la banci! Creste numarul restantelor la credite, ce inseamna acest lucru?
Financiar-Bancar

Romanii incep sa nu isi mai plateasca ratele la banci! Creste numarul restantelor la credite, ce inseamna acest lucru?

today16 Iun. 2025
Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala
Economie

Romania a ajuns o mare piata de consum - facem import masiv, dar exportam foarte putin, deficit colosal la balanta comerciala

today16 Iun. 2025
Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar
Companii

Ce este leasingul operational pentru IMM-uri si de ce e mai avantajos decat leasingul financiar

today16 Iun. 2025
Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain
Ultimele stiri economice

Tokenurile RWA atrag atentia investitorilor: activele din lumea reala intra pe blockchain

today16 Iun. 2025
Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv
Ultimele stiri economice

Ethereum da semne de revenire: balenele cripto revin in forta, iar institutiile cumpara masiv

today16 Iun. 2025
Ghidul angajatorului. Salariatul nu se  poate opune trimiterii lui in delegatie!
Companii

Ghidul angajatorului. Salariatul nu se poate opune trimiterii lui in delegatie!

today16 Iun. 2025
Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?
Sanatate

Este taurina un aliat eficient în recuperarea muscular? post-antrenament?

today16 Iun. 2025
13 motive intemeiate pentru care un salariat poate  contesta decizia angajatorului de a-l concedia
Companii

13 motive intemeiate pentru care un salariat poate contesta decizia angajatorului de a-l concedia

today16 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x