In comparatie cu versiunea similara fara GPL, cei de la Dacia solicita o diferenta de doar 300 de euro pentru aceasta configuratie cu gaz petrol lichefiat. Initial, aceasta versiune a fost disponibila doar pe piata auto din Franta! Aceasta versiune poate rula fie pe benzina, fie pe GPL, ambele rezervoare pline asigurand o autonomie totala de peste 1.000 de kilometri, ceea ce nu este deloc putin.
Dacia Duster este unul dintre cele mai importante din gama actuala de modele a producatorului roman de la Mioveni, cifrele de vanzari inregistrate de Dacia in ultimii ani stand drept dovada in acest sens. Dacia Duster a mizat inca de la bun inceput pe o echipare tehnica mai mult decat decenta si pe un pret de bun simt, caracteristici care au facut ca acest model sa devina extrem de atractic pentru multi clienti europeni.
Totodata, Duster a mai mizat si pe popularitatea in crestere accelerata a modelelor din segmentul SUV-urilor, tot mai multi clienti europeni fiind interesati de aceste modele in ultimii ani. In acest context, Dacia Duster a raportat cifre de vanzari excelente pe multe piete importante de pe Batranul Continent, precum Franta, Marea Britanie sau Italia.
Conform informatiilor de ordin tehnic oferite de specialistii din cadrul Dacia, rezervorul pentru GPL este amplasat in spatiul ocupat de regula de roata de rezerva. Totodata, sunt incluse si o serie de sisteme de siguranta pentru ca modelul sa respecte in continuare standardele de securitate. Trecerea de la benzina la GPL si invers se va putea face manual prin apasarea unui buton sau automat in cazul in care rezervorul de gaz petrol lichefiat este gol.
Producatorul roman mai transmite cu aceasta ocazie ca motorul emite cu aproximativ 10% mai putin dioxid de carbon in aceasta versiune, in comparatie cu motorul echivalent pe benzina. Totodata, conform celor de la Dacia, versiunea cu GPL are costuri cu carburantii cu pana la 30% mai mici decat in cazul versiunii pe benzina, respectiv cu pana la 8% mai mici decat in cazul variantei diesel.
Ceea ce este interesant este ca aceasta versiune cu GPL a aparut in configuratorul Dacia la numai o zi dupa ce reprezentantii Ministerului Mediului au anuntat ca in cadrul Programului Rabla din acest an se va acorda un eco-bonus in cuantum de 1.000 de lei la achizitionarea unei masini echipate din fabrica cu sistem GPL. Acest bonus este acordat separat fata de prima de casare in valoare de 6.500 de lei. Lasand la o parte modelele Duster si Logan, reprezentantii din conducerea producatorului de la Mioveni sustin acum ca sistemul GPL va fi fi introdus treptat in perioada urmatoare si pe modelele Sandero.
Ultimele NOUTATI
Razboiul comercial UE-China ajunge la alt nivel. Restrictii fara precedent pentru asiatici
Romania a ajuns sa plateasca dobanzi de 7% pe imprumuturile de la banci. Saptamana trecuta a luat peste 1,6 mld. lei
Trend pe pietele financiare: obligatiunile pe termen scurt atrag capital major, inclusiv din partea lui Buffett. Investitorii se tem!
O noua crestere pentru euro in fata leului. Cat a ajuns sa coste astazi, la cotatia oficiala afisata de Banca Nationala
Partenerii nostri
Schimbarea raportului de munca, din contract de munca in contract de prestari servicii - CONDITII
Trecerea la REGES ONLINE - studii de caz utile, explicate de specialisti
Strategii eficiente de retentie a angajatilor: intre legalitate si atractivitate
Cheltuieli deductibile si nedeductibile: Cum le diferentiem corect in contabilitate [GHID Practic]
Vanzare sub cost de productie: Monografie, documente si recomandarile specialistului
Ce este contractul de custodie si cum functioneaza
Legea 241/2005 privind prevenirea si combaterea evaziunii fiscale
Te-ar putea interesa si
Romania a ajuns sa plateasca dobanzi de 7% pe imprumuturile de la banci. Saptamana trecuta a luat peste 1,6 mld. lei