Dacia si-a prezentat la inceputul acestui an noua strategie pentru urmatorii ani, marca romaneasca urmand sa treaca prin cateva schimbari radicale. Una dintre aceste schimbari despre care vorbeau sefii de la Renault la inceputul lui 2021 facea referire la imaginea constructorului auto cu sediul la Mioveni. Ei bine, Dacia are incepand de acum o noua identitate de marca, noua emblema urmand sa se regaseasca pe modelele producatorului incepand cu jumatatea anului viitor. Lasand la o parte noua emblema, Dacia se poate mandri acum si cu un nou logo.
Sefii Renault si-au dorit ca emblema Dacia sa fie mai usor de identificat si de retinut, drept pentru care noua emblema este constituita din literele “D” si “C”, unite asemenea componentelor unui lant. Si noul logo este unul foarte minimalist, oficialii producatorului sustinand ca inspira “robustete si stabilitate”. Cele doua simboluri noi au fost concepute de specialistii din cadrul echipei de Design si pot fi vazute deja in unele materiale de prezentare realizate de cei de la Dacia.
Luca de Meo, noul CEO al Grupului Renault, are planuri mari in ceea ce priveste constructorul roman Dacia. Modelele Dacia ar urma ca in urmatorii ani sa creasca in dimensiuni, in timp ce pretul mediu al modelelor din gama ar urma sa creasca cu aproximativ 30% pana in 2025. Luca de Meo s-a declarat impresionat de ceea ce a gasit la Mioveni dupa vizita sa in Romania de la jumatatea anului trecut, declarand ca Dacia are puterea de a deveni un brand international puternic.
Noua emblema si noul logo nu reprezinta insa singurele schimbari in materie de identitate vizuala a celor de la Dacia, constructorul auto cu sediul la Mioveni urmand sa adopte si o noua schema de culori, care are in prim plan nuanta verde-kaki. Potrivit oficialilor producatorului, aceasta nuanta evoca “legatura marcii cu natura” si abilitatile modelelor in off-road. In aceeasi gama mai putem observa si cateva culori secundare: kaki inchis, culoarea teracotei, respectiv nuanta nisipului. In cele din urma, paleta de culori aleasa de cei de la Dacia mai include si doua culori contrastante: portocaliu si verde inchis.
Asa cum spuneam si in randurile anterioare, noua identitate de marca a celor de la Dacia poate fi observata deja in unele materiale de prezentare realizate de producator. In perioada urmatoare, noua emblema, noul logo si noua paleta de culori vor fi folosite pe diferitele canale de comunicare ale brand-ului.
Evident, noua emblema a marcii Dacia va ajunge si in showroom-uri, insa acest lucru se va intampla abia in prima jumatate a anului viitor. De asemenea, viitoarele modele din gama producatorului roman vor fi echipate cu noul logo al marcii incepand din a doua parte a anului 2022.
Viitorul SUV Bigster va fi prezentat cel mai probabil alaturi de noul logo al marcii, acesta urmand sa fie cel mai mare automobil lansat vreodata de constructorul roman.
Citeste si: Vi se intrerupe curentul? Aveti dreptul la despagubiri de sute de lei pe luna
Ultimele NOUTATI
10 greseli pe care toti soferii le fac iarna - esti sigur ca nu le faci si tu?
OpenAI obtine finantare de 6,6 miliarde de dolari si este evaluata la 157 de miliarde de dolari
Inteligenta artificiala si creativitatea cum poate tehnologia sa schimbe arta si designul
10 mistere inca nerezolvate ale Lumii Antice - cu toata stiinta de azi, nimeni nu si le poate explica
Partenerii nostri
Puteti concedia un angajat pentru absente nemotivate? Depinde!
Reangajarea unei persoane care se pensioneaza la limita de varsta - PROCEDURA
Reducerea saptamanii de lucru - in ce CONDITII este posibila? Procedura legala, pas cu pas
Reevaluare terenuri: Implicatii fiscale pentru societatile comerciale
Controale ANAF 2024: Ce nereguli au descoperit inspectorii in urma verificarilor
Reducerea programului de lucru de la 5 zile la 4 zile pe saptamana: obligatiile angajatorului
Litigiile de munca si drepturile angajatilor: Cand este timpul sa apelezi la un avocat?