A doua jumatate a anului a adus cu sine o schimbare importanta la varful grupului francez Renault, Luca de Meo devenind noul CEO al constructorului auto. Informatia nu este una noua pentru piata auto, stirea fiind confirmata chiar de la finalul lunii ianuarie a acestui an. Interimatul din prima jumatate a anului a fost asigurat de Clotilde Delbos, un nume care va face parte si din echipa de conducere a lui de Meo. Italianul are o experienta de peste 20 de ani in industie, lucrand in trecut atat pentru Renault, cat si pentru Toyota, Volkswagen, Seat si Fiat, acolo unde a fost responsabil de brand-urile Lancia, Fiat si Alfa Romeo.
Schimbarea de la varful grupului francez va aduce automat si unele schimbari pentru Dacia. Producatorul auto de la Mioveni joaca un rol important la aceasta ora in strategia grupului francez, Dacia demonstrand in ultimii ani ca poate sa obtina cifre de vanzari extrem de bune pe unele dintre cele mai importante piete auto europene. Noul CEO Luca de Meo si-a indreptat atentia catre Dacia inca din primele saptamani de mandat, prima sa vizita oficiala fiind efectuata recent chiar in Romania. Italianul a stat doua zile in tara noastra, timp in care a vizitat uzina de la Mioveni, centrul tehnic de la Titu si cladirea de birouri Renault Business Connected din Bucuresti.
CEO-ul Renault, Luca de Meo, se declara impresionat de evolutia producatorului roman, sustinand ca Dacia reprezinta un miracol avand in vedere rezultatele financiare excelente pe care le obtine in segmentul sau. Italianul merge chiar mai departe de atat si spune ca niciun alt constructor nu ar reusi sa faca atat de multi bani la acest nivel al pietei. In plus, Luca de Meo aduce acum in discutie o noua strategie imbunatatita care ar urma sa faca brand-ul Dacia si mai puternic. Referitor la directia spre care isi doreste sa se indrepta Dacia, Luca de Meo a spus ca este momentul potrivit pentru ca producatorul auto roman sa infloreasca ca un brand de sine-statator.
Toate aceste declaratii ale CEO-ului Luca de Meo au fost facute chiar cu ocazia publicarii rezultatelor financiare ale Grupului Renault pentru prima jumatate a anului, rezultate care nu sunt deloc foarte imbucuratoare pentru francezi. Conform cifrelor, Renault a inregistrat o pierdere record de 7.3 miliarde de euro in primele sase luni ale anului. Diferentele fata de anul precedent sunt uriase, Renault raportand dupa prima jumatate a lui 2019 un profit de 1.5 miliarde de euro.
Bineinteles, trebuie luat in calcul si faptul ca aceasta prima jumatate a anului curent a adus cu sine probleme extrem de dificile pentru toti constructorii auto, criza provocata de pandemia de coronavirus lovind puternic si industria auto. Vanzarile producatorilor auto din toate colturile lumii au fost afectate de aceasta criza si de masurile de restrictie impuse de autoritati in vederea limitarii raspandirii epidemiei COVID-19.
Teste rezolvate pentru reusita la examenul de titularizare - Educatie Fizica si Sport Editie actualizata si adaugita
Evaluarea Nationala Matematica clasa a VIII-a - Probleme rezolvate tip Subiectul al III-lea
Teste REZOLVATE de limba si literatura romana pentru reusita la examenul de TITULARIZARE - profesori
Ultimele NOUTATI
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Partenerii nostri
Declaratia 216: Cine are obligatia si pana cand se depune in 2025
TOP 3 prioritati pentru contabili in luna iulie 2025 [INFOGRAFIC]
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului