Primaria Bucuresti a primit doua oferte in cadrul procedurii de achizitie a 100 de tramvaie

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Primaria Bucuresti a primit doua oferte in cadrul procedurii de achizitie a 100 de tramvaie
Primaria Bucuresti a primit doua oferte in cadrul procedurii de achizitie a 100 de tramvaie
de Vlad Strunescu la 19 Mar. 2019
Urmareste-ne pe Google News
cumparare tramvaie bucurestitrafic bucurestilicitatie tramvaietramvaie turcesti

Primaria Municipiului Bucuresti vrea sa cumpere 100 de tramvaie moderne. Termenul pentru depunerea ofertelor pentru achizitia acestora a expirat vineri. Desi, in cadrul procedurii, s-au inscris 20 de operatori economici, au depus oferta numai 2.

Cele doua companii care au depus oferte sunt Astra Vagoane Calatori SA si Durmazlar Makine San Ve Tic A.S.

Citeste si: Piata auto din Romania a avut doua luni de exceptie. Romanii au cumparat aproape 6.000 de autoturisme

Primaria Municipiului Bucuresti a publicat in SICAP, pe 11 decembrie 2018, anuntul pentru achizita celor 100 de tramvaie, valoarea estimata a contractului fiind de 845,68 milioane de lei.

 
Este vorba despre achizitionarea a 100 de tramvaie si echipamente necesare imbunatatirii transportului public de calatori pe traseele 1, 10, 21, 25, 32,40, 41 si 55.
 
Cele 100 de tramvaie noi vor avea podeaua complet coborata pe toata lungimea vehiculului, din gama de 36 m, cu minim 5 usi duble, dotate cu echipament de climatizare destinat asigurarii atat a aerului conditionat, cat si a incalzirii salonului pasageri. Sistemul va oferi posibilitatea reglarii, atat a temperaturii, cat si a debitului de aer.
 
De asemenea, prin documentatia de achizitie s-a solicitat ca tramvaiele sa aiba o capacitate de cel putin 220 de calatori total, din care minim 56 pe scaune, sa aiba nivel de zgomot redus, instalatie de supraveghere video, echipamente pentru validarea cardurilor.
 
Pentru persoanele cu dizabilitati care folosesc scaune cu rotile, se va prevedea o platforma rabatabila sau culisanta cu actionare manuala si se vor amenaja 2 locuri speciale la cea mai apropiata usa dubla de acces fata de postul de conducere.
 
Totodata, in apropierea acestor spatii trebuie prevazute bare de sustinere, dispozitive de asigurare, butoane de comanda si comunicare etc.
 
Durata de utilizare a tramvaiului trebuie sa fie de minimum 30 ani, iar garantia functionarii fara defectiuni a tramvaiului de minimum 5 ani sau minimum 300.000 km, indiferent care se indeplineste primul de la data incheierii procesului verbal de receptie pentru tramvai in ansamblu si toate componentele acestuia.
 
Latimea caroseriei tramvaiului va fi de 2,400 - 2,450 m, iar consumul specific de energie electrica este factor de evaluare cu o pondere insemnata.
 
Tramvaiele trebuie sa aiba instalatia IT care realizeaza functiile de: Informare calatori (audio-vizuala); infotainment; numarare calatori; supraveghere video; wi-fi si sistem de comunicare online.
 
Interiorul tramvaielor trebuie sa ofere posibilitatea transportarii bicicletelor printr-un sistem de prindere si fixare rabatabil, care sa nu ocupe spatiul destinat calatorilor atunci cand nu este utilizat.
 
Studiul de oportunitate pentru aceasta achizitie a fost aprobat prin HCGMB nr 225/19.04.2018, iar achizitia face obiectul a 8 proiecte pentru care s-a solicitat finantare din fonduri europene nerambursabile prin Programul Operational Regional 2014-2020 (2 proiecte fiind aprobate si contractate, iar 6 - aprobate si in perioada de contractare a finantarii)
 
Obiectivele generale ale proiectelor sunt de a reduce emisiile poluante generate de transportul rutier motorizat la nivelul Municipiului Bucuresti.
 
Prin achizitionarea celor 100 tramvaie noi care vor circula pe cele 8 linii se urmareste cresterea atractivitatii si imbunatatirea eficientei transportului public de calatori, a frecventei si a timpilor de parcurs, accesabilitatii si implicit a transferului catre acesta de la transportul privat cu autoturisme.

Citeste si: Inchirieri auto in Craiova - ce implica procedura de inchiriere a unui masini?
 
Principalele rezultate asteptate ca urmare a implementarii celor 8 proiecte se refera a scaderea anuala estimata a gazelor cu efect de sera si cresterea estimata a numarului de pasageri transportati.

Foto: stb.ro
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Companii

Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului

today02 Iul. 2025
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Economie

Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii

today02 Iul. 2025
Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente
Sanatate

Studiu: Calitatea alimentelor, nu doar tipul dietei, scade riscul de boli cardiace. De ce dietele low-fat si low-carb nu sunt suficiente

today02 Iul. 2025
Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?
Campanii sociale

Cum sustin campaniile sociale grupurile vulnerabile?

today02 Iul. 2025
Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje
Travel

Oferte last minute vs. rezervari in avans la bilete de avion - avantaje si dezavantaje

today02 Iul. 2025
Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare
Economie

Cu doar 27.000 de euro venituri pe familie in Romania, depasim Cehia si Ungaria la puterea de cumparare

today02 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x