Primaria Bucuresti a primit doua oferte in cadrul procedurii de achizitie a 100 de tramvaie

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Primaria Bucuresti a primit doua oferte in cadrul procedurii de achizitie a 100 de tramvaie
Primaria Bucuresti a primit doua oferte in cadrul procedurii de achizitie a 100 de tramvaie
de Vlad Strunescu la 19 Mar. 2019
Urmareste-ne pe Google News
cumparare tramvaie bucurestitrafic bucurestilicitatie tramvaietramvaie turcesti

Primaria Municipiului Bucuresti vrea sa cumpere 100 de tramvaie moderne. Termenul pentru depunerea ofertelor pentru achizitia acestora a expirat vineri. Desi, in cadrul procedurii, s-au inscris 20 de operatori economici, au depus oferta numai 2.

Cele doua companii care au depus oferte sunt Astra Vagoane Calatori SA si Durmazlar Makine San Ve Tic A.S.

Citeste si: Piata auto din Romania a avut doua luni de exceptie. Romanii au cumparat aproape 6.000 de autoturisme

Primaria Municipiului Bucuresti a publicat in SICAP, pe 11 decembrie 2018, anuntul pentru achizita celor 100 de tramvaie, valoarea estimata a contractului fiind de 845,68 milioane de lei.

 
Este vorba despre achizitionarea a 100 de tramvaie si echipamente necesare imbunatatirii transportului public de calatori pe traseele 1, 10, 21, 25, 32,40, 41 si 55.
 
Cele 100 de tramvaie noi vor avea podeaua complet coborata pe toata lungimea vehiculului, din gama de 36 m, cu minim 5 usi duble, dotate cu echipament de climatizare destinat asigurarii atat a aerului conditionat, cat si a incalzirii salonului pasageri. Sistemul va oferi posibilitatea reglarii, atat a temperaturii, cat si a debitului de aer.
 
De asemenea, prin documentatia de achizitie s-a solicitat ca tramvaiele sa aiba o capacitate de cel putin 220 de calatori total, din care minim 56 pe scaune, sa aiba nivel de zgomot redus, instalatie de supraveghere video, echipamente pentru validarea cardurilor.
 
Pentru persoanele cu dizabilitati care folosesc scaune cu rotile, se va prevedea o platforma rabatabila sau culisanta cu actionare manuala si se vor amenaja 2 locuri speciale la cea mai apropiata usa dubla de acces fata de postul de conducere.
 
Totodata, in apropierea acestor spatii trebuie prevazute bare de sustinere, dispozitive de asigurare, butoane de comanda si comunicare etc.
 
Durata de utilizare a tramvaiului trebuie sa fie de minimum 30 ani, iar garantia functionarii fara defectiuni a tramvaiului de minimum 5 ani sau minimum 300.000 km, indiferent care se indeplineste primul de la data incheierii procesului verbal de receptie pentru tramvai in ansamblu si toate componentele acestuia.
 
Latimea caroseriei tramvaiului va fi de 2,400 - 2,450 m, iar consumul specific de energie electrica este factor de evaluare cu o pondere insemnata.
 
Tramvaiele trebuie sa aiba instalatia IT care realizeaza functiile de: Informare calatori (audio-vizuala); infotainment; numarare calatori; supraveghere video; wi-fi si sistem de comunicare online.
 
Interiorul tramvaielor trebuie sa ofere posibilitatea transportarii bicicletelor printr-un sistem de prindere si fixare rabatabil, care sa nu ocupe spatiul destinat calatorilor atunci cand nu este utilizat.
 
Studiul de oportunitate pentru aceasta achizitie a fost aprobat prin HCGMB nr 225/19.04.2018, iar achizitia face obiectul a 8 proiecte pentru care s-a solicitat finantare din fonduri europene nerambursabile prin Programul Operational Regional 2014-2020 (2 proiecte fiind aprobate si contractate, iar 6 - aprobate si in perioada de contractare a finantarii)
 
Obiectivele generale ale proiectelor sunt de a reduce emisiile poluante generate de transportul rutier motorizat la nivelul Municipiului Bucuresti.
 
Prin achizitionarea celor 100 tramvaie noi care vor circula pe cele 8 linii se urmareste cresterea atractivitatii si imbunatatirea eficientei transportului public de calatori, a frecventei si a timpilor de parcurs, accesabilitatii si implicit a transferului catre acesta de la transportul privat cu autoturisme.

Citeste si: Inchirieri auto in Craiova - ce implica procedura de inchiriere a unui masini?
 
Principalele rezultate asteptate ca urmare a implementarii celor 8 proiecte se refera a scaderea anuala estimata a gazelor cu efect de sera si cresterea estimata a numarului de pasageri transportati.

Foto: stb.ro
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Life Style

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?

today09 Mai. 2025
O intrebare scurta pentru dl George Simion
Analize

O intrebare scurta pentru dl George Simion

today09 Mai. 2025
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Economie

Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa

today09 Mai. 2025
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Protectia datelor cu caracter personal

Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii

today09 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Companii

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today09 Mai. 2025
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Companii

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea

today08 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Ultimele stiri economice

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today08 Mai. 2025
Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?
Analize

Cum se explica faptul ca diaspora a votat masiv cu suveranistii?

today08 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x