Primii 10 producatori auto din lume stau pe un munte de 221 miliarde de dolari

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Primii 10 producatori auto din lume stau pe un munte de 221 miliarde de dolari Primii 10 producatori auto din lume stau pe un munte de 221 miliarde de dolari
de Manager.ro la 05 Mar. 2014
Urmareste-ne pe Google News
industria autodealerimanageribaniinfotainmenternst & young

Cei mai importanti producatori auto globali mizeaza pe diferentiere, inovatie si parteneriate strategice, potrivit unui nou studiu, realizat de Global Automotive Center din cadrul EY, "Changing Lens 2014-15: the automotive C-Suite's agenda". Raportul a fost prezentat miercuri, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.

Pietele emergente sunt volatile, dar accesul la cele cu potential reprezinta un avantaj vital pe piata auto. Managerii trebuie sa redistribuie capitalul, tinand cont de faptul ca primii zece producatori auto din lume detineau 221 miliarde de dolari, la finele anului 2013.
 
In 2014, se pune accentul pe recrutarea si pastrarea angajatilor profesionisti, care pot stimula inovatia in domeniul auto, precizeaza specialistii Ernst & Young.
 
Producatorii auto trebuie sa reinventeze experienta comerciala, pentru a atrage si pastra clientii, printr-o interactiune mai buna.
 
"Presiunile pe pietele economice globale sunt in scadere", spune Mike Hanley, seful diviziei Global Automotive din cadrul EY, "dar companiile auto se confrunta cu riscuri complexe si trebuie sa implementeze o serie de initiative strategice, pentru a incuraja inovatia".
 
Documentul se bazeaza pe intervievarea a 100 de manageri din industria auto. Exista cinci teme majore care vor influenta piata auto in urmatoarele 18 luni.
 
1. Noi surse de volatilitate: Volatilitatea pe piata auto a crescut semnificativ in ultimii 12 ani. Cei mai multi producatori auto intervievati (90%) spun ca pietele emergente reprezinta principala sursa a volatilitatii, in timp ce 68% dintre furnizori spun ca volatilitatea este specifica atat pietelor dezvoltate, cat si celor emergente. 84% dintre directorii executivi din industria auto se asteapta la un impact negativ monetar, iar 56% considera ca scaderea cererii de pe pietele emergente va avea un impact negativ asupra industriei automobilistice. Producatorii trebuie sa-si imbunatateasca capacitatile operationale, pentru a adopta un scenariu mai amplu, sa ia decizii bune intr-un timp scurt si sa flexibilizeze procesele de productie.
 
2. Apropierea de clienti: 67% dintre producatorii si dealerii auto au ales conectivitatea si infotainment-ul ca fiind extrem de valoroase pentru un conducator auto, iar 74% dintre furnizori au mizat pe proprietatea asupra inovatiei si consolidarea platformelor. Cu ajutorul conectivitatii imbunatatite a masinilor, producatorii auto trebuie sa le ofere clientilor asigurarea ca datele lor personale nu vor fi folosite in scopuri "neortodoxe". In conditiile in care potentialii clienti investesc un orizont semnificativ de timp in mediul online, cand vor sa cumpere un automobil (5,3 luni in medie in SUA) si nu mai merg neaparat la dealer, producatorii auto trebuie sa reinventeze experienta de retail, pentru a-i atrage pe consumatori.
 
3. Competitia multidimensionala: 77% dintre directorii din industria auto au spus ca accesul la pietele cu potential ridicat de crestere reprezinta cel mai important avantaj competitiv. Liderii se concentreaza tot mai des asupra parteneriatelor, pentru a profita de tehnologie si a apasa pedala de acceleratie a inovatiei. 
 
4. Eficienta operationala: In timp ce 50% dintre producatorii auto spun ca imbunatatirea sistemelor inteligente de la bordul automobilului reprezinta principalul factor care poate determina profituri semnificative, 80% considera ca analiza clientilor este si mai importanta. O analiza mai atenta a datelor va furniza beneficii extinse pentru manageri si va contribui la rezolvarea marilor probleme.
 
5. Managementul resurselor: Recrutarea si pastrarea angajatilor competenti ramane una din ingrijorarile de baza ale industriei auto. Peste 65% dintre directori spun ca oamenii care aduc inovatia sunt cei mai importanti pentru o companie. Cei mai multi manageri precizeaza ca vizibilitatea si securitatea lanturilor de aprovizionare pe pietele emergente reprezinta o problema care tine de continuitatea business-ului. 

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x