Renault-Nissan va prelua controlul asupra Avtovaz

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Renault-Nissan va prelua controlul asupra Avtovaz Renault-Nissan va prelua controlul asupra Avtovaz
de Manager.ro la 03 Mai. 2012
Urmareste-ne pe Google News
renaultnissanrenault-nissanavtovazmasinilada

Renault-Nissan va majora participatia detinuta la Avtovaz (proprietarul marcii Lada), preluand controlul in cadrul celui mai mare producator auto din Rusia.

Partenerii aliantei franco-japoneze sper ca intelegerea sa genereze o mai buna colaborare intre cele trei branduri auto. Modelele Renault si Nissan ar putea fi produse alaturi de cele Lada, in Togliatti, Rusia.

Contractul va intra in vigoare incepand cu 2014. Un memorandum de intelegere a fost semnat la Paris, la patru ani dupa ce Renault a cumparat 25% din Avtovaz.

Acordul presupune aparitia unui joint venture intre grupul Renault-Nissan si corporatia de stat Russian Technologies.


Renault-Nissan va detine 67,13% din joint venture; acesta va detine, la randul sau, 74,5% din Avtovaz.

Renault va investi 300 milioane de dolari in joint venture, in timp ce Nissan va contribui cu 450 milioane de dolari, in urmatorii doi ani.

Proprietarul marcii Lada, Avtovaz, spera sa beneficieze de tehnologia avansata a marcilor Renault si Nissan. Astfel, rusii ar putea sa isi modernizeze masinile, pentru a face fata concurentei serioase din exterior.

In schimb, pozitia dominanta a Avtovaz pe piata auto din Rusia va ajuta Renault si Nissan sa castige mai multi clienti in zona.

Carlos Ghosn, CEO-ul Renault si Nissan, considera ca piata rusa este vitala pentru cresterea economica in Europa.

Luna trecuta, grupul Renault-Nissan a inaugurat o noua linie de productie la uzina auto din Togliatti, finantata de o investitie de 400 milioane euro.

Cele trei marci spera sa produca aici 1,6 milioane de masini in fiecare an. Renault si Nissan sunt relationate prin detinerea incrucisata de actiuni. Ca si volum, Alianta Renault-Nissan este al patrulea cel mai important producator auto din lume.

Renault detine 43,4% din actiunile Nissan, in timp ce Nissan detine 15% din actiunile Renault. Ghosn a initiat in ultima vreme unele discutii cu Daimler, grupul industrial care detine marcile auto Mercedes si Smart.

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x