TEST DRIVE. Mercedes-Benz A180 d Sedan - premium accesibil

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
TEST DRIVE. Mercedes-Benz A180 d Sedan - premium accesibil
TEST DRIVE. Mercedes-Benz A180 d Sedan - premium accesibil
de Florin Amariei la 29 Oct. 2019
Urmareste-ne pe Google News
mercedes-benz a180 d sedanmercedestest driveautomasini

Noul Mercedes-Benz A180 d Sedan este o limuzina premium care ofera mai multor oameni sansa de a transforma un vis in realitate tangibila. Acum poti fi proprietar de masina noua care are un pedigree ce nu poate fi contestat, poti resimti complet calitatea germana neatinsa de alte persoane inaintea ta si, bineinteles, poti obtine un pret accesibil care nu reprezinta un avant financiar iresponsabil. Continua alaturi de mine si afla daca te potrivesti cu noua Clasa A sedan.

Ma bucur ca am sansa sa va prezint astazi noul Mercedes-Benz A80 d Sedan. Desi nu aveam mari asteptari de la aceasta masina, am ajuns la concluzia ca firma care a pus bazele automobilului modern ofera tuturor celor interesati o alternativa nesperata: un sedan care transpune evolutia Mercedes-Benz intr-o forma prietenoasa care vine cu un pret mai potrivit pentru multi dintre noi. Noul Mercedes-Benz A180 d Sedan mi-a fost lasat pe mana pentru patru zile, timp in care am incercat sa aflu tot ce ar putea fi relevant pentru cititorii Manager.ro. 
 
Inainte de a analiza aceasta noua masina din toate punctele de vedere, se cuvine sa facem cunostinta cu constructorul auto. La urma urmei, sub aceasta egida a fost creata prima masina propulsata de un motor pe benzina (Benz Patent Motorwagen). Povestea Mercedes-Benz porneste cu Gottlie Daimler si Karl Benz. Acestia si-au unit fortele pentru a crea automobilul modern, instrumentul ideal de a parcurge rapid si eficient distanta dintre punctul A si punctul B.

Fuziunea oficiala a Benz & Cie si Daimler Motoren Gesellschaft a dus la crearea Mercedes-Benz, asa cum il cunoastem astazi cu totii. Ce este, insa, important de retinut? Rolul jucat de Bertha Benz in a duce la indeplinire un vis. Pe langa faptul ca a finantat aparitia Benz Patent Motorwagen si a crezut in sotul ei, aceasta s-a implicat activ in modelarea si finisarea strabunicului automobilului contemporan prin oferirea de sugestii tehnice care au dus la realizarea de imbunatatiri considerabile. De numele ei se leaga si prima calatorie lunga folosind o caleasca motorizata fara tractiune animala.

Aceasta a parcurs 106 km, dovedind ca Benz Patent-Motorwagen poate fi folosit si pentru a ajunge la destinatii mai indepartate. Este o istorie fascinanta, cum putine companii mai au in ziua de astazi. Un brand renumit, cunoscut si poate chiar iubit de unii oameni pentru ceea ce ofera are la baza dragostea, increderea si determinarea unor oameni care n-au renuntat la a-si vedea infaptuita viziunea cu privire la transport.
 
Revenim la subiectul nostru principal si continuam sa exploram Mercedes-Benz A180 d Sedan. Ne dam seama, insa, ca aceasta masina nu poate fi un doar alt model aruncat pe piata. Trebuie sa reprezinte ceva, sa aiba o misiune clara. Descoperim impreuna aceste aspecte in randurile de mai jos.
 

TEST DRIVE. Mercedes-Benz A180 d Sedan - primul contact

 
Din start, marturisesc ca a avea sansa de a conduce aceasta masina nu mi-a transmis vreo stare de euforie. Nu mi-a starnit imaginatia asa cum au facut-o pana acum alte modele ale marcii. Am fost, insa, foarte curios sa vad care sunt diferentele principale fata de Clasa A hatchback sau compact, cum doriti sa ii spuneti. Asa ca, pana la urma, m-am indreptat cu un interes crescut si dorinta de a explora o noua masina inspre sediul Mercedes-Benz Romania.
 
Noul A Sedan este o masina surpriza pentru mine, intrucat, dupa lansarea nationala de anul trecut pentru Clasa A hatchback, nu ma asteptam sa apara un fratior. E bine sa ai de unde alege si sa poti lua fix ceea ce iti doresti, asadar ma gandesc ca noul A Sedan a fost ochit deja de cateva persoane interesate de Mercedes-Benz.
 
(Foto: Gabriel Preda pentru Manager.ro)
 
E vineri. Nu e frig. Vremea este inca permisiva. Imi sugerez singur cateva optiuni de aventuri cu noul A Sedan. M-am gandit chiar si la Transfagarasan sau Transalpina. Pana la urma, am ales cel mai bun drum: cel spre casa. Chiar daca E85 nu este cel mai bun drum pentru un condus relaxant si pitoresc, nimic nu se compara cu momentul in care pui piciorul in Bucovina. E posibil sa fiu subiectiv, insa acolo regasesti un strop de primordialitate, o adiere de bunatate.
 
Zis si facut. Am ajuns la sediul Mercedes-Benz Romania pentru prima intalnire cu noul A180 d Sedan, cu traseul pregatit si gata de explorare minutioasa. 
 
Masina are prezenta. Desi este modelul premium accesibil al Mercedes-Benz si tinzi sa ai o impresie mai delasatoare despre aceasta masina, designul incofundabil al marcii este acolo. Il recunosti din prima ca are radacini de neamt si ca poarta cu mandrie insemnele unui constructor faimos. Trasaturile sale principale il plaseaza imediat in segmentul premium, iar in configuratia in care l-am avut eu nici n-ai spune ca noul A Sedan este, de fapt, entry-level. Accentuez aceasta idee pentru ca vorbim de o limuzina pe care o poti obtine pentru un pret decent de la un producator de automobile premium. Lucrul asta nu e usor de realizat si, mai important, nu e usor de pus in piata. Faptul ca exista aceasta varianta pentru cei interesati de un automobil apartinand acestui brand este de apreciat. A avea de unde alege este intotdeauna un lucru binevenit.
 
Pana sa il parcurg cu mai multa atentie si sa-i disec infatisarea exterioara, ma intalnesc cu domnul Goranescu. In ultimii trei ani, acest om a fost de fiecare data la datorie. El mi-a predat si preluat masini, iar acum a fost pentru prima data cand am stat mai mult de vorba. Mi-a spus lucruri extraordinar de faine despre Mercedes-Benz Romania si m-am bucurat sa aflu ca are o intreaga "baza de date" accesibila instant despre aceasta marca. De la el am aflat, spre exemplu, ca noul A Sedan este chiar o masina faina. "Desi, recunosc, aveam rezerve in privinta acestui model, acum ca l-am vazut si eu, imi dau seama ca masina asta va fi un succes in Romania. Are suficient de multe atuuri care nu pot fi ignorate de competitie si sunt sigur ca vor aparea imediat competitori", imi spunea domnul Goranescu. Ei bine, a avut dreptate. BMW a anuntat cu cateva zile in urma Seria 2 Gran Coupe, un rival direct pentru Clasa A Sedan.
 
Am primit cheile, am semnat actele si am deschis ferestrele masinii pentru ca era o caldura de neimaginat in habitaclu. Intre timp, am mai avut sansa de a sorbi din priviri noul model. Am apreciat modul in care se prezinta masina si faptul ca are o fata care transmite senzatia de lux. Farurile LED poarta noua semnatura a Mercedes-Benz si intre ele se afla o grila cu un aspect interesant. Renumita stea este flancata de doua linii voluptoase si, daca iti lasi imaginatia sa zburde putin, ai senzatia ca mimeaza un avion de mici dimensiuni. Nu stiu daca a fost intentionat acest lucru, insa partea frontala a noului A Sedan este placuta si se lasa apreciata.
 
(Foto: Gabriel Preda pentru Manager.ro)
 
Cand o privesti din profil pare a fi un CLS micsorat. Ar fi gresit sa spunem ca se aseamana cu noul CLA Coupe, intrucat noul model este in mod evident usor de distins. Putem, insa, presupune ca noul A Sedan e un "baby-CLS" pentru ca din profil arata ca unul! Pentru un ochi neantrenat in domeniul auto acest lucru va fi usor de remarcat, iar eu o spun onest ca pentru Clasa A Sedan acest lucru e un plus. Ii confera un neasteptat plus de valoare.
 
De-abia cand ajungi in spatele masinii observi ca este vorba de un model nou, de o alta identitate. Aici liniile elegante si discrete ale masinii se unesc pentru finaliza intreaga aparenta a noului A Sedan. Stopurile sunt putin controversate pentru mine, in sensul ca primul gand care mi-a venit in minte a fost sa le asociez cu scrasnitul de dinti. Nu stiu de ce, dar asa am asociat forma lor. In rest, este clar inconfundabil Mercedes-Benz. N-ai cum sa il ratezi si nici sa il confunzi cu altceva. Tot din aceasta ipostaza intelegi si faptul ca nu e vorba de CLS sub nicio forma. Intregul ADN din Stuttgart este lasat ca amprenta definitorie asupra acestei noi masini, iar viitorii clienti vor avea ceea ce-si doresc: o masina premium.
 
(Foto: Gabriel Preda pentru Manager.ro)
 
Tot ce am spus mai sus se datoreaza faptului ca modelul testat de mine a avut bifata optiunea AMG-line care ii confera o identitate distinctiva, mai proeminenta. Pentru aceasta, insa, va trebui sa platit peste 3400 de euro. De banii acestia primiti un aspect exterior sportiv, suspensie confort putin coborata, scaune sport, covorase AMG si lumini LED.
 
Avand in vedere ca l-am analizat din afara, ar fi momentul oportun sa pasim in interior.
 

TEST DRIVE. Mercedes-Benz A180 d Sedan - habitaclu de 4 stele

 
Pentru ca 4,5 stele primeste Clasa E si 5 stele primeste Clasa S, in mod evident!
 
Stiam deja de anul trecut ca Mercedes-Benz au adus si pe alte modele de-ale lor un design care transmite oricarei persoane ca esti inconjurat de lux, insa acest test cu A Sedan a venit ca o reconfirmare neasteptata a faptului ca marca germana isi rasfata clientii cu ce au mai bun. Chiar daca nu vorbim de Clasa E sau S, e important sa intelegem ca pe A Sedan gasim tehnologie, calitate, optiuni si materiale pe care le poti cu usurinta aveam in modelele mult mai scumpe. Cred ca este o strategie interesanta si, bineinteles, desteapta. Un client poate alege sa isi cumpere un model Clasa A si sa aiba aproape aceleasi dotari ca intr-un Clasa S. Cool one, MBRO.
 
In momentul in care te asezi in scaunul suficient de confortabil al soferului simti ca esti la bordul unei aeronave. Tu esti capitanul. Tu dai comenzile. Masina te asculta si iti raspunde la orice dorinta ai avea. Este inconjurat de noutati, te simti rasfatat de tot felul de tehnologii noi care iti contureaza o viziune high-tech si nu simti pentru nicio secunda ca ar fi vorba de vreun compromis in habitaclul noului Mercedes-Benz Clasa A Sedan.
 
Volanul e placut de tinut in mana si iti confera sentimentul de sportivitate. Ai intreaga situatie sub controlul mainilor tale, iar pedalele din aluminiu si cateva "pete" de cauciuc deasupra metalului iti asigura aderenta necesara pentru a fi in contact permanent cu ceea ce conteaza: drumul, directia si motorul. In plus, ai la indemana suficiente variante de control a sistemelor de asistenta si a infotaimentului. Poti face aproape orice folosind doar ce ai la indemana pe volan. Ba chiar poti insista sa setezi si aerul conditionat folosind butoanele de pe volan, daca esti o fire incapatanata ca mine. 
 
(Foto: Gabriel Preda pentru Manager.ro)
 
Ambianta generala din interiorul lui A Sedan este simpla: totul este indreptat inspre perfectiune. Tehnologia este noua, designul este contemporan si senzatia de sportivitate este nelipsita, chiar daca modelul testat de mine a avut un motor diesel sub capota!
 
Eu, unul, apreciez schimbarea. Trackpad-ul care inlocuieste rotita este foarte, foarte bun. Este extrem de usor sa il folosesti si are nenumarate utilizari. Este util la navigarea infotainmentului, la verificarea setarilor, la schimbarea postului de radio sau a melodiei si iti ofera la fiecare apasare feedback! Vibreaza discret pentru a-ti spune ca tu ai intreprins o actiune, avand, asadar, o confirmare a faptului ca ti-ai atins scopul propus.  
 
Surprinzator, spatiile de depozitare nu sunt putine. In fata trackpad-ului de care va spuneam avem locuri pentru doua pahare. Acestea pot fi de dimensiuni mari sau mici, intrucat poti adapta foarte usor marimea pe care cupholderele trebuie sa o suporte. In usa poti pune mai multe lucruri de dimensiuni mai mici, insa o sticla cu apa de 1,5 litri va incapea fara probleme.
 
Dupa cum ati mai vazut din materialele mele anterioare despre alte masini, nu sunt chiar un tip firav. La peste 1,85m inaltime, eu am stat confortabil in scaunul soferului si am reusit sa imi gasesc pozitia ideala pentru un condus destul de lung despre care vom vorbi mai jos.
 
Asezandu-ma confortabil, am realizat ca este foarte placut sa ai acest interior in fata ta. Pur si simplu te face sa te simti bine ca ai pe mana ta o masina buna, de calitate inalta. "Tableta" uriasa, adica cele doua ecrane inspre care priveste sunt de o calitate fantastica. Le poti scadea luminozitatea pe timp de noapte, iar ziua n-ai absolut nicio problema cu ele, chiar daca soarele este in plina glorie pe cer. Turometrul si vitezometrul pot fi schimbate sa afiseze date despre masina sau harta. Iti poti adapta afisajul exact asa cum vrei. Gurile de ventilatia iluminate ambiental contureaza acest habitaclu si ii ofera un plus la capitolul aspect interesant. Si, sa nu uitam, ecranul pentru infotaiment este si tactil!
 
Recunosc ca mi-ar fi placut sa am Head-Up Display, insa va promit ca nu e necesar. Informatiile sunt la vedere din orice pozitie, astfel incat nu e nevoie sa iti iei ochii de la drum pentru a vedea viteza cu care rulezi sau traseul. Pentru aceasta priveliste, insa, va trebui sa achitati peste 770 de euro, daca nu alegeti un pachet optional care sa includa si "Display media". In caz contrar, afisajele vor fi mult, mult mai mici.
 
(Foto: Gabriel Preda pentru Manager.ro)
 
E momentul sa discutam si despre cele 3 obsesii ale mele: luminile, sunetul si stergatoarele.
 
La capitolul faruri, pot spune ca noul A Sedan (in configuratia testata) mi-a oferit un iluminat optim. Fie zi, fie noapte, fie crepuscul, n-am avut nicio problema cu luminile. Stiu ca sunt variante mult mai bune disponibile de la Mercedes-Benz, insa aceste LED-uri si-au facut onorabil treaba.
 
Sunetul este dezamagitor pentru cineva care iubeste sa asculte muzica la drum lung. Desi este varianta de baza a sistemului audio, eu recomand sa faceti upgrade-ul. Sonorizarea Burmester costa putin sub 800 de euro, dar merita din plin! Nu faceti concesii, daca vreti sa va bucurati de un sunet bun. 
 
Stergatoarele sunt foarte, foarte bune. Raspund cu brio la orice si iti asigura vizibilitatea optima pentru a conduce in siguranta.
 
Continuand, spatiul din spate este destul de mic pentru pasageri. In pozitia mea de condus, nu era prea mult loc pentru cei de pe bancheta din spate. Clasa A Sedan este limuzina, insa nu iti ofera spatiu generos pentru pasagerii din spate. E drept, eu tind sa stau si foarte relaxat in scaun, dar e bine sa aveti in vedere acest lucru. Masina este, insa, potrivita pentru o familie cu doi copii de pana in 12-14 ani. Spatiul pentru bagaje este destul de mare si ai unde sa pui mai multe lucruri. Incap doua genti de voiaj mari si alte cateva lucruri adiacente. Puteti sa mergeti si la schi, avand in vedere ca exista o usa prin care acestea pot fi strecurate in portbagaj.
 
(Foto: Gabriel Preda pentru Manager.ro)
 
Acum sa analizam si motorizarea disponibila pe masina testata!
 

TEST DRIVE. Mercedes-Benz A180 d Sedan - economie!

 
Modelul testat de mine, A180 d Sedan, a avut echipat un motor pe motorina de 1,46 litri, in patru cilindri, care dezvolta 116 CP sau 85 de kW. Acesta a fost conectat la o transmisie automata in sapte trepte si asigura un timp de accelaratie de la 0 la 100 km de aproximativ 10,5 secunde. 
 
V-am spus mai sus ca traseul ales de mine a fost inspre Suceava. Drumul, insa, a fost urmatorul: Bucuresti - Bacau - Suceava - Tg. Neamt - Bicaz - Brasov - Bucuresti. Am facut peste 1100 de km la bordul lui Clasa A Sedan si pot raporta cu multumire faptul ca masina este placut de condus, suficient de agila pentru drumurile noastre si, poate cel mai important, zgarcita cu consumul de carburant. Pentru acest intreg traseu am avut un consum de, tineti-va bine, 3,8 l/100 km la o viteza medie de 58 de km/h. Pe langa aceasta valoare, retinem si faptul ca impozitul anual este extrem de mic. 
 
Consumul acesta mi-a fost afisat dupa ce am condus mai tot timpul in modul Eco, e drept. Sincer, nici n-am vazut rostul modului Sport, mai ales la drum lung. Este, insa, o valoare surprinzator de buna.
 
Tot traseul a fost usor de parcurs, avand in vedere dotarile din interior si sistemele de asistenta. Si, sa nu uitam, este placut sa iti tii mainile in permanenta pe volan!
 
(Foto: Gabriel Preda pentru Manager.ro)
 
Cutia in sapte trepte a stiut sa schimbe eficient de-a lungul intregului traseu si nu am ce sa ii reprosez. Depasirile n-au fost greu de facut, chiar daca simti ca nu ai disponibila o putere foarte mare a motorului.
 
Suspensia este putin cam ferma, insa nu pierzi foarte mult la capitolul confort. 
 
Android Auto si Apple CarPlay sunt disponibile fara niciun cost, insa eu n-am avut nevoie de ele. Pot, totusi, fi utile celor care doresc sa isi integreze telefonul in masina.
 
Pe scurt, acest nou model al constructului din Stuttgart se conduce bine, consuma putin si este un partener bun de drum.
 

TEST DRIVE. Mercedes-Benz A180 d Sedan - preturi in Romania

 
Noul Mercedes-Benz Clasa A Sedan are un pret de pornire de 28.770 de euro cu TVA inclus. Pentru acesti bani primesti un motor de 136 de CP si transmisie manuala in 6 trepte. 
 
Masina testata de mine pleaca de la 32.330 de euro. Am adaugat, insa, cateva optiuni in configurator si am ajuns foarte usor la suma de 43.387 de euro. Personalizarea costa, iar tehnologiile noi nu sunt disponibile complet gratuit sau incluse in pretul de baza al masinii.
 
Concluzionez spunandu-va ca Mercedes-Benz Clasa A este o masina buna, per total. Pastreaza trasaturile definitorii ale marcii auto consacrate intr-un pachet care are un pret corect, din punctul meu de vedere. Sunt disponibile multe optiuni care sa te ajute sa iti creezi masina potrivita, insa daca esti in cautarea unui automobil din gama premium si care sa nu te usuce de bani, atunci acesta iti este probabil cea mai buna varianta.
 
Iti multumesc pentru ca ai fost alaturi de mine si in aceasta aventura!
 
Pe curand!
 
(Foto: Gabriel Preda pentru Manager.ro)
 
P.S. Mai am o scurta amintire cu Mercedes-Benz Romania (MBRO) pe care vreau sa v-o spun. Acum un an si cateva luni in urma aveam in test Clasa V. Intorcandu-ma spre Bucuresti, am facut pana inainte de podul din Buzau care se afla atunci in reparatii. Am tras pe dreapta si am sunat la centrul din Bucuresti pentru a le spune ce-am patit in ideea ca trebuie sa stie ca masina are o avarie, fie ea chiar si atat de mica.

N-a trebuit, insa, sa misc un deget. In toata aglomeratia care era acolo, MBRO au trimis un echipaj de la un service autorizat de ei sau partener (nu mai tin minte exact). Intr-o ora si jumatate am fost gata sa pornesc din nou la drum. Este o experienta pe care o tin minte si tind sa cred ca nivelul de grija pe care il primesti cand esti client s-ar putea sa fie chiar si mai bun de atat. Din partea mea, MBRO primeste un thumbs up pentru ca sunt prompti si atenti cu cei care le folosesc masinile.

Colaborator Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi
Interviurile Manager.ro

Impresie proasta la interviul de angajare: ce nu le place patronilor sa vada in prima zi

today24 Apr. 2024
Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine
Life Style

Ai incredere in terapie cum are terapeutul incredere in tine

today23 Apr. 2024
Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024
Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri
Economie

Ce beneficii primesc angajatii din privat inainte de Paste: 7 din 10 firme ofera cadouri

today23 Apr. 2024
4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei
Life Style

4 trucuri de care sa tii cont in 2024 la renovarea bucatariei

today23 Apr. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti
Banii tai - sectiune de educatie...

Semnal de alarma? Romanii investesc mai mult in crypto decat la Bursa de Valori Bucuresti

today23 Apr. 2024
Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari
Companii

Locuri de munca platite cu peste 2.500 - 3.000 de euro net in Romania: in ce judete se fac angajari

today23 Apr. 2024
Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?
Companii

Ghidul angajatorului. Cum dovediti ca un salariat este incompetent?

today23 Apr. 2024
3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor
Economie

3 motive pentru care firmele ar trebui sa mareasca an de an salariile angajatilor

today23 Apr. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x