Dacia a adoptat in urma cu cativa ani o strategie extrem de importanta, care presupunea atacarea pietei europene cu niste modele competitive atat din punct de vedere al performantelor oferite, cat mai ales din punct de vedere al preturilor. Si, asa cum putem vedea cu totii in ziua de astazi, strategia noii conduceri Dacia s-a dovedit a fi cea mai potrivita, modelele Dacia inregistrand cifre de vanzari impresionante pe unele dintre cele mai mari piete auto de la nivel european. In acest context, planurile Dacia pentru anii urmatori devin si mai ambitioase, cifra de productie propusa pentru acest an depasind orice record!
Cifrele importante de vanzari obtinute de cei de la Dacia in primele luni ale acestui an sunt cu atat mai importante cu cat pe piata auto europeana este inregistrat un declin in legatura cu inmatricularile de masini noi. Spre exemplu, in luna aprilie, scaderea numarului de masini noi inmatriculate a scazut la 0.4 procente. Preturile bune pe care le au modelele Dacia fac din modelele produse la uzina de la Mioveni niste masini extrem de atractive pentru europeni, ceea ce se vede in cele din urma in cifrele de vanzari raportate.
In luna aprilie, Dacia a raportat o cifra de vanzari de 53.446 de unitati pe plan european, ceea ce aduce cu sine o crestere de nu mai putin de 14.7 procente fata de aceeasi luna aprilie a anului trecut. Asa cum spuneam si in randurile anterioare, cu aceasta cifra a fost obtinuta pentru prima data in istorie o cota de piata de 4% pe plan european, ceea ce nu este deloc putin pentru un producatorul precum Dacia.
Conform cifrelor de vanzari obtinute in primele patru luni ale anului curent, Dacia a vandut nu mai putin de 198.811 unitati pe plan european. In comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent, cifra de vanzari a producatorului de la Mioveni a crescut cu 13 procente. Daca ne referim la cota de piata a celor de la Dacia pe plan european, vorbim despre o cota de piata de 3.6% in primele patru luni ale lui 2019, in crestere de la 3.1% dupa primele patru luni ale anului trecut.
Raportandu-ne la marcile auto cu cele mai mari inmatriculari obtinute la nivel european, Dacia se claseaza pe pozitia a 13-a in top. Prima pozitie este ocupata, bineinteles, de germanii de la Volkswagen, cu peste 610.000 de masini inmatriculate in primele patru luni ale anului. Podiumul a fost completat de Renault, cu 363.000 de unitati noi inmatriculate, respectiv Peugeot, cu aproape 350.000 de masini inmatriculate. Performanta celor de la Dacia este cu atat mai notabila cu cat constructorul cu sediul la Mioveni a depasit in acest clasament nume grele precum Hyundai, Kia sau SEAT.
Teste rezolvate pentru reusita la examenul de titularizare - Educatie Fizica si Sport Editie actualizata si adaugita
Evaluarea Nationala - Teste rezolvate de matematica pentru clasa a VIII-a
Pachet Teste REZOLVATE pentru reusita la examenul de titularizare in invatamantul primar - INVATATORI 2 culegeri
Ultimele NOUTATI
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului
Sondaj: Aproape jumatate dintre romani reclama inrautatirea situatiei financiare personale, iar trei sferturi se plang de situatia economica a tarii
Partenerii nostri
Declaratia 216: Cine are obligatia si pana cand se depune in 2025
TOP 3 prioritati pentru contabili in luna iulie 2025 [INFOGRAFIC]
Evaziunea fiscala - o amenintare la securitatea nationala: ce este si cum se sanctioneaza
Tichete de 50 lei pe luna pentru facturile la curent: cine beneficiaza si cum te inscrii
Te-ar putea interesa si
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Magazinul Unirea: de la vitrina luxului comunist la mallul-fantoma din inima Bucurestiului