Volkswagen ramane si in 2019 cel mai mare constructor auto la nivel global

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Volkswagen ramane si in 2019 cel mai mare constructor auto la nivel global
Volkswagen ramane si in 2019 cel mai mare constructor auto la nivel global
de Adrian Somai la 31 Ian. 2020
Urmareste-ne pe Google News
volkswagentoyotavanzari 2019electrificare

Grupul auto german Volkswagen ramane cel mai mare constructor auto pe plan global si in 2019, dupa ce japonezii de la Toyota au recunoscut ca au vandut un numar mai mic de automobile in comparatie cu rivalii sai europeni. Batalia dintre Volkswagen si Toyota pentru titlul de cel mai mare constructor de pe scena auto globala s-a dovedit a fi extrem de stransa in anul 2019, japonezii de la Toyota punandu-le probleme serioase germanilor de la Volkswagen de aceasta data. Totusi, in cele din urma, germanii au reusit sa isi pastreze suprematia pentru inca un an, inregistrand cele mai bune cifre de vanzari in 2019.

Desi scandalul Dieselgate le-a afectat imaginea celor de la Volkswagen pe plan global, cifrele de vanzari ne dovedesc inca o data ca pasionatii auto nu au tinut cont atat de mult de problemele pe care le-au avut germanii din acest punct de vedere. Lasand la o parte amenzile uriase pe care cei de la Volkswagen le-au platit in ultimii ani, cifrele de vanzari inregistrate de acestia au continuat sa creasca la nivel global. De altfel, conducerea Volkswagen sustinea la inceputul anului precedent ca grupul german a trecut deja peste tot ceea ce a insemnat scandalul Dieselgate. 

Volkswagen si Toyota au vandut peste 10 milioane de autovehicule 

Asa cum spuneam si in randurile anterioare, anul 2019 s-a dovedit a fi unul extrem de bun atat pentru germanii de la Volkswagen, cat si pentru asiaticii de la Toyota. Conform cifrelor prezentate, Volkswagen a vandut pe parcursul lui 2019 nu mai putin de 10.97 milioane de autovehicule, pastrandu-si astfel titlul de cel mai mare constructor auto la nivel global. Desi au sperat pe tot parcursul anului ca ii vor putea ajunge din urma pe rivalii europeni, cei de la Toyota au incheiat anul tot pe locul secund, inregistrand un numar de 10.74 milioane de autovehicule vandute la nivel mondial. 

Conform acestor analize, anul 2019 este al doilea an consecutiv in care germanii de la Volkswagen i-au depasit pe cei de la Toyota in topul vanzarilor. Ce este insa de remarcat este apropierea foarte mare dintre cei doi producatori, doar 250.000 de autovehicule despartindu-i pe acestia in 2019. In aceste conditii, anul 2020 se anunta unul extrem de interesant din acest punct de vedere, mai ales in conditiile in care specialistii se asteapta la o scadere a vanzarilor pe plan european. 

Strategie indrazneata pentru Toyota 

Toyota porneste anul 2020 cu planuri serioase de extindere, producatorul nipon dorindu-si ca cifrele de vanzari sa creasca substantial in acest nou an. Mai ales in conditiile in care ultimii patru ani s-au dovedit a fi foarte buni pentru niponi. Lasand la o parte modelele marca Toyota, constructorul auto japonez comercializeaza si produce si sedanul Camry, automobilele cu propulsie hibrida Prius si modelele din segmentul de lux Lexus. Vanzarile globale inregistrate de cei de la Toyota in 2019 au crescut cu 1.4% in comparatie cu anul 2018, acesta fiind al patrulea an consecutiv de crestere. 

Constructorul nipon a anuntat recent ca de acum inainte isi indreapta atentia in directia electrificarii, urmand ca pana in 2025 sa lanseze pe piata nu mai putin de zece modele electrice. Electrificarea reprezinta un trend din ce in ce mai prezent pe piata auto globala, cifrele de vanzari din acest segment inregistrand cresteri din ce in ce mai mari in ultima perioada. 

 
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?
Economie

Analiza Pwc. Rezolvam pe moment criza bugetara, dar iesim din cercul vicios al cheltuielilor marite care atrag cresteri de taxe?

today04 Iul. 2025
Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?
Ultima ora

Revolutie in sanatate: Guvernul vrea mai multi contribuabili si taie scutirile la CASS. Cine nu va mai fi asigurat?

today04 Iul. 2025
Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze
Casa si gradina

Secretul din spatele podelelor care rezista 25 de ani fara sa se deterioreze

today03 Iul. 2025
Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren
Business

Publicitatea din Romania, aproape de 850 milioane euro in 2025. Digitalul castiga teren

today03 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x