12 fonturi pe care NU trebuie sa le folosesti in afaceri
fonturiafaceribrandingconcertecompaniisucces
Lipsa unei discipline de brand ne determina sa gresim. Aceasta poate dauna grav afacerii noastre. Consistenta si expunerea unui brand sunt esentiale pentru construirea unui nume pe piata.
Pentru a ajunge la acest nivel, trebuie sa urmezi unele sfaturi utile, oferite de cei mai buni specialisti. Unul din aceste ghiduri tine de fonturile pe care o companie le poate folosi in comunicate de presa, prezentari si materiale de promovare. Fontul vorbeste in locul brandului tau. Asigura-te ca EVITI urmatoarele 12 “inflorituri”.
E pe locul 1 in topul fonturilor de evitat. Comic Sans este jucaus, dar poate fi folosit de mamicile care vor sa scrie pe frigider numele copiilor lor sau la o serbare scolara de Craciun. NU il folositi in cadrul unei companii serioase.
Pare “natural”, dar nu e deloc asa. E un font prea des utilizat. Pare demodat.
Pare profesional, puternic, vizibil; e perfect pentru o firma de avocatura/contabilitate. Daca doresti insa sa arati ca si ceilalti, foloseste-l. Altfel, alege ceva mai original!
Nu e rau sa fii sensibil, dar nici chiar asa!
Candva, era un font reusit. Vremurile l-au uratit. Nu te lasa tentat de Mistral. E precum cantaretul Richard Marx: foarte talentat si simpatic, dar usor demodat. Cauta in continuare.
Cu exceptia situatiei in care lucrezi intr-un departament sportiv din anii ’40, nu te lasa sedus de Yearbook. Scolile nu trebuie neaparat sa foloseasca acelasi font.
Este o imitatie si mai slaba a fontului Mistral.
Folosit de prea multi oameni. Prea des.
Un font prea incarcat. Acesta este folosit in mod eronat: Bleeding Cowboys este un FONT, nu un LOGO!
Stilul scris de mana a fost candva la moda, dar nu-l folosi; nu-l folosi nici macar in scrisorile de dragoste catre persoana draga…
A fost cel mai tare font la vremea lansarii sale de catre Oswald Bruce Cooper. In prezent, este prea comun, prea demodat.
Poate fi un font bun pentru posterele cu concertele de balul bobocilor, dar nimic mai mult.