15. World Wide Fund For Nature
Reclama celor de la WWF este cu siguranta una de pomina. Indiferent de opiniile noastre legate de arta graffiti-ului si in ce masura o putem numi "arta", un grup "colorat" de ursi polari nu poate fi ignorat. Cu siguranta ca reclama isi atinge scopurile.
14. Google
Google nu apeleaza deseori la publicitatea traditionala, dar cand o face, nu il putem trece cu vederea. Reclama de fata a fost prezentata in Turcia, pentru a promova Google AdWords. Potrivit BI.com, Google desfasoara asemenea campanii in toata lumea. Mesajul este unul concis: "Noi stim ce cauti, chiar si atunci cand tu nu stii..."
13. Queen Bee Waxing
Cand vine vorba de publicitate, amuzamentul reprezinta o arma "letala". Potrivit celor de la Spoonfeddesign.com, "umorul nu este intotdeauna binevenit si uneori nu functioneaza in cazul produsului/brandului respectiv, dar cand functioneaza, folositi-l cu incredere."
12. SBP Insect Spray
Un avantaj al folosirii animalelor in reclame este acela legat de emotii. Animalele ofera o legatura "emotionala". De multe ori, ne aduc aminte de proprii catei, pisici, pestisori. Plus o broscuta de companie.
11. Recompense Pedigree pentru catei
Catelusii trec prin multe incercari, de-a lungul vietii si merita tot ce e mai bun de la stapanii lor. Desigur, la un moment dat, reclama in cauza poate fi considerata scarboasa. Tara Gremillion are propria teorie despre motivul folosirii cainilor in reclame: "Cainii se incadreaza in familie mai mult decat oricare alte animale. Deseori, cand iti rasfeti cainele, simti ca rasfeti un membru al familiei".
10. Glassex
Uneori, cand un animal se comporta ca un om, intr-o anumita reclama, ne starneste rasul. Un pestisor care poarta o casca de protectie nu poate fi decat amuzant. Animalele devin "purtatori de cuvant" ai brandului respectiv.
9. Nutri Balance
Intr-o zi, cainii cu stapini rai se vor revolta. O reclama cu umor negru. Asadar, hraniti-va animalele de companie cu Nutri Balance, daca vreti sa dormiti linistiti noaptea!
8. Pfizer Animal Health
Daca nu stiai ca Pfizer Animal Health furnizeaza medicamente veterinare pentru animalute, mesajul reclamei ar putea parea obscur. Iata dovada ca porcii pot zbura!
7. SHS Clothes
In loc sa numaram oile, le putem "cotonogi" in stilul "Matrix".
6. Dentastix
S-ar putea ca acel canar sa ne starneasca o puternica emotie. Potrivit cercetatoarei in domeniul consumului Barbara J. Phillips, "Un animal este un personaj."
5. Olympus Zoom Optic
Care este problema esentiala a fotografilor de tipul "National Geographic"? Nu se pot apropia niciodata exact cat si-ar dori de animalul respectiv, mai ales daca acesta e un tigru masiv. Olympus le pune la dispozitie teleobiectivele necesare acestei aventuri.
4. Reff N' Beef
Potrivit Reef N' Beef, restaurantul danez care serveste specialitati australiene doreste sa ofere "o experienta unica a gustului". O asemenea afirmatie trebuia sustinuta cu o imagine puternica. Chiar daca personajul nu e un lup in blana de oaie, la o prima vedere, ne-ar putea pacali...
3. Eukanuba
Potrivit celor de la Eukanuba, oricine si-ar dori sa fie caine. Sau pisica. Sau o felinca care se crede caine. O reclama amuzanta.
Saracul catel! Pe de alta parte, o sa scape repede de problema. Aceasta reclama la laxative pentru catei poate parea exagerata. Dar suntem oameni (consumatori!) si ne plac la nebunie exagerarile.
1. Bose
Reclama din imagine doreste sa ilustreze puterea castilor cu sistem de anulare a zgomotului Bose Acoustic Noise-Cancelling. Cainii care latra sunt enervanti, greu de stapanit. In situatia in care nu poti "neutraliza" sunetul, iti trebuie o alta solutie.
In esenta, includerea animalelor in reclame reprezinta un mod ideal de comunicare a unor idei, mesaje si concepte. Aceste necuvantatoare ii ajuta pe publicitari sa realizeze o legatura imediata intre consumator si produs/serviciu/brand.
(via bpundit.com)