Cum sa creezi o emblema reprezentativa pentru afacerea ta
emblemasimbolsemnbrandlogo
Fiecare afacere trebuie sa aiba o emblema. Fara acest simbol grafic, marca ta nu va putea fi recunoscuta la fel de usor si vei avea mult de pierdut. In momentul in care alegi emblema pentru afacerea ta, trebuie sa tii cont de anumiti factori.
In primul rand, emblema te ajuta sa iti promovezi afacerea. Acest simbol reprezinta o legatura directa cu compania in sine si este primul lucru pe care clientii il vad. Asadar, emblema pe care o alegi trebuie sa fie reprezentativa, atractiva si usor de tinut minte.
Pe langa o mica imagine, emblema trebuie sa contina numele, sau macar initialele afacerii. De asemenea, gama de produse sau de servicii pe care tu le oferi, trebuie sa fie prezente in emblema, indiferent daca sunt expuse intr-un mod cat se poate de clar, sau usor metaforizat.
Totodata, daca ai fost numit de o autoritate specializata "cel mai bun" in domeniu, adauga emblemei acest lucru, sub forma unui mic slogan. Nu uita faptul ca trebuie sa mentionezi cine anume ti-a acordat acest titlu.
Poti avea mai multe embleme, dar toate trebuie sa fie legate intre ele si sa contina aceleasi elemente. De exemplu, poti folosi o emblema simplificata si una dezvoltata, pe care sa le utilizezi in functie de locul in care le plasezi.
Nu uita faptul ca emblema companiei tale, iti defineste afacerea. Cand oamenii aud de numele firmei tale, trebuie sa se gandeasca direct la acest simbol, iar reciproca este valabila. Fii original cand o creezi si incearca sa o faci sa fie cat mai reprezentativa. Apoi, nu uita sa o plasezi oriunde ar putea fi relevant.