Selgros Romania lanseaza prima campanie de imagine integrata, sub sloganul Selgros. Merita.
selgrosmagazinecarmangeriemeritaproduseservicii
Selgros Romania a lansat campania de comunicare "Selgros. Merita.", prima campanie integrata a lantului de magazine cash & carry, care aduce companiei pozitionarea, "tot ce conteaza, incepand cu cea mai buna carne", pornind de la unul dintre cele mai mari avantaje pe care Selgros il ofera clientilor sai: carmangeriile proprii, prezente in fiecare dintre cele 19 magazine.
Campania, semnata de agentia Propaganda, a fost lansata la finalul lunii aprilie si va fi comunicata pe mai multe canale media, de la TV la OOH, tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media si PR.
Directia strategica a campaniei a pornit de la ideea ca, oricat de puternica si diferentiatoare ar fi carmangeria in piata, in mod normal, oamenii nu merg la cumparaturi numai si numai pentru carne, mai ales atunci cand vorbim magazine de tipul cash&carry sau hypermarket. Cand fac un drum pana la un astfel de magazin, romanii merg sa isi faca aprovizionarea cu de toate, printre produse numarandu-se si carnea.
Astfel, impreuna cu agentia, a fost creata o platforma de comunicare in care vedeta este carmangeria, acompaniata intotdeauna de alte produse din oferta Selgros. De aici si pozitionarea “tot ce conteaza, incepand cu cea mai buna carne” exprimata printr-o campanie sustinuta de motive pentru care sa vii la Selgros, plecand de la motivul principal – carmangeria proprie.
”Intreaga echipa Selgros este entuziasmata, mai ales ca este prima campanie integrata a companiei noastre. Ne-am identificat imediat cu sloganul “Selgros. Merita.” pentru ca defineste foarte bine misiunea pe care Selgros o are pe piata romaneasca, aceea de a oferi clientilor servicii excelente care se traduc printr-un portofoliu bogat si diversificat si prin calitate inalta, la preturi avantajoase. Campania a fost creata in jurul carmangeriilor Selgros, de care suntem mandri si care sunt deja apreciate de clientii nostri fideli. De aceea, ne dorim mult sa le facem cunoscute tuturor celor care pun pret pe calitatea produselor si a serviciilor.” spune Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Romania.