Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dragul nostru supermarket


Dragul nostru supermarket
de la 07 Oct. 2015
Dragul nostru supermarket
Tags: cumparaturisupermarketasociatia marilor retele comerciale din romania

Un studiu realizat de INSCOP la cererea Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) releva ca supermarketul este locul preferat de cumparaturi pentru 83,6% dintre romani.

Pentru 75,2% dintre noi, pretul continua sa fie criteriul principal in alegerea locului pentru cumparaturi, iar 66% dintre respondenti prefera produsele romanesti.
 
Nu mai putin de 65,2% dintre romani declara ca se aprovizioneaza si de la magazinele de cartier, iar 45,2% din pietele agro-alimentare.
 
Elementul primordial in alegerea locului pentru cumparaturi este, pentru 65,1% dintre romani, calitatea produselor, iar, pentru 58%, distanta fata de locuinta.
 
72,6% vad in supermarketuri un catalizator pentru economia nationala, iar 74,4% considera ca acestea stimuleaza dezvoltarea oraselor. 
 
82,6% dintre respondenti considera ca supermaketurile creeaza locuri de munca, pe plan local, iar 10,7% cred ca distrug locurile de munca. 
 
In acelasi timp, 54,65% sunt de parere ca supermarketurile isi platesc angajatii mai bine decat micile magazine. Numai 18,4% sustin contrariul.
 
71,5% sustin ca supermarketurile comercializeaza produse mai ieftine decat magazinele mici sau decat pietele iar 84,1% ca, in supermarketuri, se gasesc mai multe produse la preturi reduse decat in alte magazine.
 
Cei mai multi respondenti (64,9%) considera ca supermarketurile ii ajuta sa faca economii, iar 22,8% cred ca magazinele de acest fel ii saracesc. 
 
Aproape 66% cred ca produsele alimentare romanesti sunt mai bune, din punct de vedere al calitatii fata de cele straine; 27% sunt de parere ca acestea sunt comparabile si 4,6% spun ca produsele romanesti sunt mai proaste. 
 
39,7% afirma ca produsele alimentare romanesti sunt la fel de scumpe precum cele straine, iar 28,8% considera ca produsele autohtone sunt chiar mai scumpe.
 
Interesant este ca nu pentru toti “produs romanesc” are acelasi inteles: 36% spun ca produs romanesc este cel facut dupa o reteta romaneasca; 26,6% ca orice produs care se fabrica in Romania, indiferent de originea ingredientelor, de nume si de brand; 21,6% considera ca produsul romanesc este cel traditional, iar, pentru 12,9%, produsul romanesc este cel care are nume romanesc.
 
In ceea ce priveste masura inchiderii supermarketurilor in week-end, 52,6% considera ca aceasta ar avea ca efect cresterea cheltuielilor pentru cumparaturi si pierderea de locuri de munca (54,8%).
 
De asemenea, ar avea de suferit si producatorii de alimente perisabile (61,4%), precum si firmele de transport (57,1%). 
 
20,2% dintre cei intervievati isi cumpara alimentele, produsele de igiena si de curatenie a casei, in week-end si numai 5% cumpara de la magazinele mici, iar 11,9% din piete.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016