Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

10 lectii invatate de la speakeri internationali – WeContent 2018


10 lectii invatate de la speakeri internationali – WeContent 2018
de la 08 Nov. 2018
10 lectii invatate de la speakeri internationali – WeContent 2018
Tags: afacerecontent marketingsuccesvanzari

Daca nu ai reusit sa te inscrii la prima editie WeContent, ce s-a anuntat a fi cea mai mare conferinta de content marketing din tara, iti spunem noi cum a fost. La eveniment au urcat pe scena speakeri de top din Romania si UK. Pe parcursul zilei de 1 noiembrie, timp de 8 ore, au fost 12 prezentari din care audienta a putut sa retina lectii bune de aplicat in marketing si vanzari. Pe langa prezentarile sustinute de speakeri, a mai fost si un panel de discutii despre strategiile care se pot aplica in content marketing.


MAREA dilema: Cum te poti face remarcat intr-o lume in care fenomenul digital a luat atata amploare? Cum scrii cel mai bun continut astfel incat sa atragi atentia oamenilor potriviti si sa obtii rezultate mai bune in vanzari?

Iti vom prezenta in continuare cateva lectii interesante impartasite de cei 4 speakeri internationali care au urcat pe scena WeContent. Pentru inceput iti spunem un singur lucru - au ramas memorabili pentru audienta.



#Lectia 1: Stabileste locul in care te afli pe harta continutului


Orice proiect incepe cu intentii bune, insa pe parcurs multi specialisti se pierd pe harta continutului. Este important sa realizezi care este locul in care te afli, care este urmatoarea ta destinatie si ce pasi trebuie sa faci pentru a ajunge acolo. Calatoria este lunga, dar rezultatele bune care te asteapta la final merita fiecare efort depus.



Sonja Jefferson, content marketing coach si fondator la Valuable Content


#Lectia 2: Impartaseste-ti cunostintele fara teama ca te vei expune in fata competiei


Nu tine informatiile pentru tine, ci invata-i pe ceilalti ceea ce stii. Cu alte cuvinte, fii generos si oamenii vor avea mai multa incredere in produsele pe care le promovezi. In acest sens, Sonja Jefferson ne-a dat drept exemplu UiPath, un startup specializat in dezvoltarea de solutii pentru automatizarea robotizata a proceselor, ce are doi romani Co-Fondatori - Daniel Dines (CEO) si Marius Tirca (CTO). Firma UiPath, cu sediul in Statele Unite, sprijina in prezent companii din intreaga lume. Strategia afacerii a pornit de la impartasirea informatiilor pe care le detine ehipa.

Sonja Jefferson, content marketing coach si fondator la Valuable Content


#Lectia 3: Principiie de baza ale content marketing-ului - empatia, curiozitatea, povestea si contextul


Nu forta vanzarea fiindca nu vei avea succes in fata potentialilor clienti, ci creeaza ideea ca produsele sunt o sursa de sprijin. Ceea ce oferi trebuie sa satisfaca curiozitatile si nevoile oamenilor.

Textele care spun o poveste inspira mai mult decat unele seci, asa ca pot reprezenta un imbold care sa ii impinga pe oameni sa ia atitudine. Informeaza-te si fii mereu la curent cu ceea ce se intampla in jurul tau pentru a fi mereu conectat si disponibil sa impartasesti informatiile.



Sonja Jefferson, content marketing coach si fondator la Valuable Content


#Lectia 4: Continutul trebuie sa fie despre clientii tai, nu despre tine


David Meerman Scott spunea: “Nimanui nu ii pasa de produsele si serviciile tale in afara de tine. Oamenilor le pasa de ei insisi si de problemele lor”.

# Lectia 5: Scrie din inima


Pune nevoile clientilor tai pe primul loc si demonstreaza-le ca vrei sa ii ajuti, nu sa ii sufoci cu reclame. Focuseaza-te pe o nisa si ofera-i informatii cu generozitate. Un text bun este unul care se concentreaza asupra unei povesti, asa ca trebuie sa ii scrii din suflet.


#Lectia 6: Concentreaza-te pe continutul video


Se estimeaza faptul ca, in anul 2021, 80% din traficul online va fi generat de video. Dar nu orice material va avea impact asupra oamenilor, ci cel incarcat de emotie. Indiferent de tipul de senzatie pe care il transmite (tristete, bucurie, frustrare ori placere), emotia este criteriul care iti va asigura succesul. Asadar, a venit momentul sa integrezi materialele video in strategia ta de marketing.

Pentru a sublinia ideea speech-ului, Jon Mowat ne-a prezentat un video cu un puternic mesaj emotional.




Jon Mowat, managing director la Hurricane Media

#Lectia 7: Elimina teama de esec


Nu iti mai pun singur limite, ci fa-te remarcat. Asigura-te ca atragi atentia potentialilor clienti si ca te diferentiezi de celelalte brand-uri. Indraznes-te sa fii diferit!

Kevin Gibbons, co-fondator si CEO Re:signal

#Lectia 8: Gandeste strategia content marketing-ului, nu campania


Latura tehnica a creatiei de continut nu trebuie niciodata neglijata. Asigura-te ca optimizezi corect continutul pe care il ai pe site, altfel vei pierde puncte importante in fata potentialilor clienti. Nu trebuie sa reinventezi roata, ci doar sa te asiguri ca avanseaza.

Kevin Gibbons, co-fondator si CEO Re:signal

#Lectia 9: Creativitatea este un muschi. Trebuie sa il antrenezi


Priveste-ti creativitatea drept un muschi pe care trebuie sa il exersezi in fiecare zi. Exista o multime de trucuri in mediul online care te pot ajuta sa fii mai creativ. Adauga in ecuatie si un vocabular bogat si vei deveni un content writer de nota 10.



Kevin Gibbons, co-fondator si CEO Re:signal


#Lectia 10: Continutul relevant are la baza curiozitatile oamenilor


Jon Burkhart a prezentat o harta cu cele mai populare intrebari pe care le adreseaza oamenii despre brand-ul Ikea. Aceasta a scos la iveala multe cautari surprinzatoare. Se pare ca Ikea este cunoscut drept locul unde cuplurile se cearta ori se separa. In alta ordine de idei, ghideaza-te dupa intrebarile pe care le pun oamenii in Google si gandeste-te ce continut ai putea sa dezvolti dupa aceea. Multe idei stralucite pot sa porneasca de la aceste intrebari banale la prima vedere.



Jon Burkhart, fondator TBC Global



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016