Companiile europene au o prezenta prea slaba pe social media fata de companiile americane

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Companiile europene au o prezenta prea slaba pe social media fata de companiile americane Companiile europene au o prezenta prea slaba pe social media fata de companiile americane
de Otilia Dragan la 31 Mai. 2016
Urmareste-ne pe Google News
e-commercesocial mediafacebooktwitter

Toate datele indica faptul ca marile companii europene din sectorul de e-commerce sunt mult mai putin active pe canalele de social media, in comparatie cu marile companii americane. Prin urmare, si popularitatea lor inregistreaza procente semnificativ mai mici.

Comerciantii europeni cu cel mai mare numar de like-uri sunt urmatorii:

1. Amazon.com Inc - 16, 68 milioane
2. Inditex Group - 16,32 milioane
3. Burberry Ltd.  - 14,78 milioane

4. H&M - 13,74 milioane
5. LVMH - 12,69 milioane
6. Nike Inc. - 12,19 milioane
7. Adidas AG - 10,77 milioane
8. Apple Inc - 8,72 milioane
9. Abercrombie & Fitch Co. - 7,45 milioane
10. Barbie.com - 7,09 milioane

Semnificativ este faptul ca multe dintre companiile incluse in acest top al popularitatii pe Facebook nu se situeaza pe primele pozitii in Topul celor mari companii europene. Burberry, care ocupa a doua pozitie in topul popularitatii, se situeaza pe locul 224 in Top 500, iar Barbie se situeaza pe locul 429.

Discrepanta intre popularitatea online a companiilor americane si a companiilor europene din domeniul comertului online continua sa fie foarte mare.

In medie, o companie americana din Top 500 are aproximativ 1 milion de like-uri pe Facebook, in timp ce o companie europeana din Top 500 are doar jumatate, in jur de 550. 000 de like-uri.

Discrepantele continua si la nivelul activitatii pe canalele de social media a marilor companii. Astfel, din cele 500 de companii americane de top, 496 detin si actualizeaza constant o pagina de Facebook; dintre cele 500 de companii europene de top, doar 468 au o pagina de Facebook.

Pe Twitter si Pinterest, diferentele sunt si mai mari. Astfel, doar 87% dintre marii comercianti europeni interactioneaza cu consumatorii prin tweet-uri, spre deosebire de 97,2% dintre cei americani.
Pinterest este utilizat de numai 39,4% din marile companii europene, in raport cu 78% dintre cele americane.

Interesant este faptul ca popularitatea online in randul companiilor europene pare sa fie asociata cu industria modei. Sase dintre cele mai populare companii europene faca parte din industria modei.
Nu doar pe Facebook, ci si pe Twitter poate fi observat acest fenomen. Marile branduri de imbracaminte si incaltaminte, precum Burberry, H&M si Adidas, sunt printre cele mai populare companii prezente pe Twitter.

Statisticile sunt similare si in privinta videoclipurilor postate de marii comercianti pe Youtube. Giganti americani din sectorul de e-commerce utilizeaza Youtube in strategia de marketing, in proportie de aproape 100%. Companiile similare din Europa folosesc Youtube mult mai putin: doar 7 din 10 astfel de companii posteaza videoclipuri pentru consumatori.

Aceste statistici indica un trend nefavorabil, in contextul in care aproape doua treimi din utilizatorii de Internet din Uniunea Europeana fac cumparaturi online.
Rata cumparatorilor online creste vertiginos, cea mai mare crestere fiind estimata pentru categoriile cu varsta cuprinsa intre 16 si 24 de ani, respectiv 25-54 de ani.
Pe masura ce companiile europene vor acorda o mai mare importanta strategiilor de social media, raspunsul consumatorilor va cres direct proportional, cu rezultate vizibile in procentul vanzarilor.

Sursa: ecommercenews.eu
Foto: pixabay.com

Ultimele NOUTATI

Psihologia investitiilor: Cum sa-ti controlezi emotiile pe o piata volatila
Business

Psihologia investitiilor: Cum sa-ti controlezi emotiile pe o piata volatila

today12 Dec. 2024
Romanii, ahtiati dupa criptomonede. Suma colosala pe care au investit-o iti arata ca oamenii au bani
Financiar-Bancar

Romanii, ahtiati dupa criptomonede. Suma colosala pe care au investit-o iti arata ca oamenii au bani

today12 Dec. 2024
Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari
Companii

Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari

today12 Dec. 2024
Modificari Codul fiscal 2025. Lista care-ti da bugetul peste cap
Economie

Modificari Codul fiscal 2025. Lista care-ti da bugetul peste cap

today12 Dec. 2024
Directiva NIS2, explicata. Uniunea Europeana ridica standardele de securitate cibernetica. Reguli noi pentru companii
Protectia datelor cu caracter personal

Directiva NIS2, explicata. Uniunea Europeana ridica standardele de securitate cibernetica. Reguli noi pentru companii

today12 Dec. 2024
Presedintele Iohannis, reactie la cald dupa ziua istorica in care Romania a fost primita in Schengen: Directia europeana ramane singura noastra cale reala de dezvoltare
Ultima ora

Presedintele Iohannis, reactie la cald dupa ziua istorica in care Romania a fost primita in Schengen: Directia europeana ramane singura noastra cale reala de dezvoltare

today12 Dec. 2024
Romania intra in Schengen de la 1 ianuarie 2025. Austriecii si olandezii ne-au lasat in pace!
Ultima ora

Romania intra in Schengen de la 1 ianuarie 2025. Austriecii si olandezii ne-au lasat in pace!

today12 Dec. 2024
NIS2 – O schimbare esentiala in peisajul securitatii cibernetice europene – ghid ESET
Stiri IT 2022, Tenhologie si Gadgeturi, Telefoane Mobile

NIS2 – O schimbare esentiala in peisajul securitatii cibernetice europene – ghid ESET

today12 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari
Companii

Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari

today12 Dec. 2024
Modificari Codul fiscal 2025. Lista care-ti da bugetul peste cap
Economie

Modificari Codul fiscal 2025. Lista care-ti da bugetul peste cap

today12 Dec. 2024
Directiva NIS2, explicata. Uniunea Europeana ridica standardele de securitate cibernetica. Reguli noi pentru companii
Protectia datelor cu caracter personal

Directiva NIS2, explicata. Uniunea Europeana ridica standardele de securitate cibernetica. Reguli noi pentru companii

today12 Dec. 2024
Presedintele Iohannis, reactie la cald dupa ziua istorica in care Romania a fost primita in Schengen: Directia europeana ramane singura noastra cale reala de dezvoltare
Ultima ora

Presedintele Iohannis, reactie la cald dupa ziua istorica in care Romania a fost primita in Schengen: Directia europeana ramane singura noastra cale reala de dezvoltare

today12 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x