Companiile europene au o prezenta prea slaba pe social media fata de companiile americane

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Companiile europene au o prezenta prea slaba pe social media fata de companiile americane Companiile europene au o prezenta prea slaba pe social media fata de companiile americane
de Otilia Dragan la 31 Mai. 2016
Urmareste-ne pe Google News
e-commercesocial mediafacebooktwitter

Toate datele indica faptul ca marile companii europene din sectorul de e-commerce sunt mult mai putin active pe canalele de social media, in comparatie cu marile companii americane. Prin urmare, si popularitatea lor inregistreaza procente semnificativ mai mici.

Comerciantii europeni cu cel mai mare numar de like-uri sunt urmatorii:

1. Amazon.com Inc - 16, 68 milioane
2. Inditex Group - 16,32 milioane
3. Burberry Ltd.  - 14,78 milioane

4. H&M - 13,74 milioane
5. LVMH - 12,69 milioane
6. Nike Inc. - 12,19 milioane
7. Adidas AG - 10,77 milioane
8. Apple Inc - 8,72 milioane
9. Abercrombie & Fitch Co. - 7,45 milioane
10. Barbie.com - 7,09 milioane

Semnificativ este faptul ca multe dintre companiile incluse in acest top al popularitatii pe Facebook nu se situeaza pe primele pozitii in Topul celor mari companii europene. Burberry, care ocupa a doua pozitie in topul popularitatii, se situeaza pe locul 224 in Top 500, iar Barbie se situeaza pe locul 429.

Discrepanta intre popularitatea online a companiilor americane si a companiilor europene din domeniul comertului online continua sa fie foarte mare.

In medie, o companie americana din Top 500 are aproximativ 1 milion de like-uri pe Facebook, in timp ce o companie europeana din Top 500 are doar jumatate, in jur de 550. 000 de like-uri.

Discrepantele continua si la nivelul activitatii pe canalele de social media a marilor companii. Astfel, din cele 500 de companii americane de top, 496 detin si actualizeaza constant o pagina de Facebook; dintre cele 500 de companii europene de top, doar 468 au o pagina de Facebook.

Pe Twitter si Pinterest, diferentele sunt si mai mari. Astfel, doar 87% dintre marii comercianti europeni interactioneaza cu consumatorii prin tweet-uri, spre deosebire de 97,2% dintre cei americani.
Pinterest este utilizat de numai 39,4% din marile companii europene, in raport cu 78% dintre cele americane.

Interesant este faptul ca popularitatea online in randul companiilor europene pare sa fie asociata cu industria modei. Sase dintre cele mai populare companii europene faca parte din industria modei.
Nu doar pe Facebook, ci si pe Twitter poate fi observat acest fenomen. Marile branduri de imbracaminte si incaltaminte, precum Burberry, H&M si Adidas, sunt printre cele mai populare companii prezente pe Twitter.

Statisticile sunt similare si in privinta videoclipurilor postate de marii comercianti pe Youtube. Giganti americani din sectorul de e-commerce utilizeaza Youtube in strategia de marketing, in proportie de aproape 100%. Companiile similare din Europa folosesc Youtube mult mai putin: doar 7 din 10 astfel de companii posteaza videoclipuri pentru consumatori.

Aceste statistici indica un trend nefavorabil, in contextul in care aproape doua treimi din utilizatorii de Internet din Uniunea Europeana fac cumparaturi online.
Rata cumparatorilor online creste vertiginos, cea mai mare crestere fiind estimata pentru categoriile cu varsta cuprinsa intre 16 si 24 de ani, respectiv 25-54 de ani.
Pe masura ce companiile europene vor acorda o mai mare importanta strategiilor de social media, raspunsul consumatorilor va cres direct proportional, cu rezultate vizibile in procentul vanzarilor.

Sursa: ecommercenews.eu
Foto: pixabay.com

Ultimele NOUTATI

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului
Companii

Salariul mai mare se obtine la interviu, nu dupa angajare! Sfaturi de la experti HR pentru negocieri in timpul interviului

today05 Iul. 2025
Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant
Economie

Impactul majorarii TVA pentru HoReCa - se anunta falimente in lant

today05 Iul. 2025
Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau
Companii

Pulsul industriei IT din Romania - cand toata Europa concedia masiv, Romania facea angajari. Nici azi nu o ducem mai rau

today05 Iul. 2025
Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x