Cum sa ai angajati productivi intr-un mediu de lucru modern

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa ai angajati productivi intr-un mediu de lucru modern
Cum sa ai angajati productivi intr-un mediu de lucru modern
de Redactia Manager la 08 Iul. 2022
Urmareste-ne pe Google News
angajati productiviviata profesionalaspatiu de lucru

Modul in care traim si lucram a fost influentat major de pandemie si de efectele acesteia asupra noastra, atat la nivel individual, cat si organizational. Pandemia a adus cu sine o multime de schimbari si includerea in viata noastra a unor obiceiuri la care nici nu ne-am fi gandit, in urma cu cativa ani. 


Majoritatea angajatilor si-au schimbat complet modul de lucru, mai ales datorita digitalizarii si tehnologiilor la care ne-am aliniat. Birourile virtuale sunt parte din viata noastra de zi cu zi, iar acest lucru se datoreaza in mare parte modului in care angajatorii au inceput sa transforme spatiile de birouri.

Treptat, angajatii revin la birou, iar angajatorii au misiunea de a le asigura cele mai bune conditii de lucru, intr-un mediu sigur, eficient si confortabil. In timp, toate aceste beneficii contribuie nu doar la imaginea companiei, ci si la succesul acesteia, datorita productivitatii si loialitatii angajatiilor. Acestia s-au obisnuit cu confortul propriei case, atunci cand lucreaza, iar birourile viitorului trebuie sa ia in considerare toate nevoile angajatilor.
 
Asigurarea unui spatiu de lucru sigur pentru sanatate 
 
Dezvoltatorii imobiliari si companiile s-au adaptat si continua sa integreze in activitatea lor facilitati si beneficii care au primit alte valente din cauza pandemiei. Acestea sunt necesare pentru a asigura starea de bine a celor care lucreaz? intr-o cladire moderna de birouri, precum si productivitatea angajatilor si succesul pe termen lung al companiei.

Siguranta sanitara este unul dintre cele mai cautate beneficii de catre angajati, care isi doresc un mediu de lucru in care au incredere sa munceasca si care ii motiveaza sa fie eficienti si productivi. In acest context, a aparut certificarea IMMUNE Building Standard™, dezvoltata de antreprenorul Liviu Tudor, fondatorul Genesis Property. Acesta este un standard inovator, cu rolul de a asigura sanatatea cladirilor de birouri. Standardul IMMUNE™ este compus din 135 de criterii, dispozitive, echipamente, personal specializat si facilitati, care ofera angajatorilor instrumentele necesare pentru a asigura starea de sanatate a spatiilor de lucru. Implementarea acestei certificari are scopul de a ajuta companiile sa motiveze angajatii sa revina in cladirile de birouri in care siguranta si sanatatea le sunt protejate. 

Integrarea naturii in spatiile de lucru
 
Un mediu profesional modern si creativ nu inseamna doar birouri in care angajatii isi desfasoara activitatea, ci si o imbunatatire a vietii profesionale. Este nevoie ca parcurile de birouri sa devina nu doar locuri pentru activitatea profesionala, ci sa se transforme in spatii aproape de natura, cu grija pentru sustenabilitate. YUNITY Park este un astfel de parc de business, un concept inovativ care schimba peisajul urban, rutina si stilul de viata al angajatilor, ce beneficiaza astfel de un mediu de lucru creativ.

Investitia in modernizarea YUNITY Park din zona Pipera inseamna regandirea spatiului pentru a include o padure urbana, spatii pentru evenimente si spatii de lucru in aer liber. Parcul de business va include o terasa exterioara, spatii de co-working si co-living, un centru de conferinte cu o capacitate de 540 de locuri, o cafenea-restaurant de 190 de locuri, zone de divertisment, fitness, precum si spatii pentru socializare si relaxare in mijlocul naturii.

Flexibilitatea muncii
 
Inca dinainte de pandemie, companiile puneau accent pe modalitatile prin care pot oferi angajatilor un mediu de lucru cat mai confortabil, in care se simt respectati. Se observa o tendinta a angajatilor de a cauta din ce in ce mai mult un loc de munca flexibil, cu spatii de co-working, creative si inovatoare. Salariul motivant si programul de lucru nu mai sunt cele mai importante criterii de alegere a unui loc de munca, angajatii avand nevoie de un mediu in care sa le fie apreciate calitatile si in care sa vina cu placere.

Spatiile moderne de lucru din parcurile de business ofera posibilitatea de a lucra in ritmul propriu, in zone special gandite pentru a asigura confort si toate instrumentele tehnice si digitale necesare. Angajatii nu mai sunt constransi de prezenta intr-un anumit loc pentru a-si desfasura activitatea, ci pot lucra de oriunde, in cele mai bune conditii, mai ales daca acestea sunt oferite de un parc de business sigur, sustenabil si aproape de natura.

Echilibru intre viata personala si cea profesionala 
 
Tendinta actuala in cadrul companiior este de revenire la starea de fapt de dinainte de pandemie. Angajatii revin la lucru in sistem hibrid sau cu program obisnuit, conform politicilor organizatiilor. In acest context, este important ca angajatorii sa puna la dispozitia angajatilor cele mai bune conditii de lucru, un mediu sigur, eficient, sustenabil si confortabil. Angajatii s-au obisnuit cu confortul casei, atunci cand lucreaz?, asa ca birourile viitorului trebuie sa fie adaptate nu doar la nevoile practice ale salariatilor, ci si la cele emotionale.

Intoarcerea angajatilor la birou inseamna, pentru companii si angajatori, o noua provocare, si anume crearea unui nou stil de viata in interiorul parcurilor de business. Echilibrul dintre viata personala si cea profesionala este esential pentru starea noastra de bine, de aceea este important sa beneficiem de medii de lucru in care ne simtim cat mai confortabil, in siguranta si care ne ofera cadrul perfect pentru a ne dezvolta.
 
Inovatia, flexibilitatea, starea de bine a angajatilor, echilibrul dintre viata personala si cea profesionala sunt esentiale pentru dezvoltarea sustenabila a unei companii si pentru a creste productivitatea angajatilor. Exista o multime de strategii pe care o companie le poate implementa pentru a avea succes pe termen lung si pentru a retine angajatii cu potential.
 
Sursa foto: Shutterstock
 

Ultimele NOUTATI

Digitalizare IMM. Dorin Andreica: Digitalizarea este un proces complex, iar IMM-urile a nevoie de ajutor si atentie
Business

Digitalizare IMM. Dorin Andreica: Digitalizarea este un proces complex, iar IMM-urile a nevoie de ajutor si atentie

today10 Mai. 2024
Cele mai ergonomice scaune pentru o postura corecta la birou
Sanatate

Cele mai ergonomice scaune pentru o postura corecta la birou

today10 Mai. 2024
De ce dupa 40-45 de ani iti scad drastic sansele de angajare: cum gandesc patronii, ce nu le mai place
Banii tai - sectiune de educatie financiara

De ce dupa 40-45 de ani iti scad drastic sansele de angajare: cum gandesc patronii, ce nu le mai place

today10 Mai. 2024
Aceste afaceri duduie in Romania, la ora actuala: aici se fac banii cei mai multi in mediul privat
Companii

Aceste afaceri duduie in Romania, la ora actuala: aici se fac banii cei mai multi in mediul privat

today10 Mai. 2024
Adoptarea euro, cu mare
Ultima ora

Adoptarea euro, cu mare "cantec" in Bulgaria: oamenii de rand sunt sceptici ca vor trai mai bine

today10 Mai. 2024
Comisia Europeana ne da un verdict dur: multi romani n-au job din cauza muncii la negru si a lipsei de competente
Economie

Comisia Europeana ne da un verdict dur: multi romani n-au job din cauza muncii la negru si a lipsei de competente

today10 Mai. 2024
Totul despre irisi: O calatorie fascinanta din gradina la buchete
Life Style

Totul despre irisi: O calatorie fascinanta din gradina la buchete

today10 Mai. 2024
Guvernul ne spune sa stam linistiti: facturile la gaz si curent s-au ieftinit. Voi simtiti scaderea?
Economie

Guvernul ne spune sa stam linistiti: facturile la gaz si curent s-au ieftinit. Voi simtiti scaderea?

today10 Mai. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

De ce dupa 40-45 de ani iti scad drastic sansele de angajare: cum gandesc patronii, ce nu le mai place
Banii tai - sectiune de educatie...

De ce dupa 40-45 de ani iti scad drastic sansele de angajare: cum gandesc patronii, ce nu le mai place

today10 Mai. 2024
Aceste afaceri duduie in Romania, la ora actuala: aici se fac banii cei mai multi in mediul privat
Companii

Aceste afaceri duduie in Romania, la ora actuala: aici se fac banii cei mai multi in mediul privat

today10 Mai. 2024
Adoptarea euro, cu mare
Ultima ora

Adoptarea euro, cu mare "cantec" in Bulgaria: oamenii de rand sunt sceptici ca vor trai mai bine

today10 Mai. 2024
Comisia Europeana ne da un verdict dur: multi romani n-au job din cauza muncii la negru si a lipsei de competente
Economie

Comisia Europeana ne da un verdict dur: multi romani n-au job din cauza muncii la negru si a lipsei de competente

today10 Mai. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x